No oni Saudové souběžně žádali o jeho vydání, takže jakékoliv varování bral každý soudný člověk jako snahu o získání nepřítele státu. A co by ho čekalo v SA si asi umíte představit. Do hlavy nikomu nevidíte a pomatenců, kteří šíří nenávist k Islámu jsou v Německu statisíce. Takže těžko je všechny hlídat.
Jenže je to práce těch služeb. Jasně že v tom balastu může něco utéct, ale čtyři nóty je opravdu hodně. Kdyby ho prověřili, nic nenašli a SA napsali že jim ho nevydají, tak by byla situace jiná, ale tady se někdo rozhodl že to prověřovat nebudou a zrovna tenhle člověk nese zodpovědnost. Ať tedy ukáže jak je dobrý a ať jde své rozhodnutí vysvětlit rodinám obětí...
Ono se není moc co divit, že varování jedné z nejzarytějších islámských zemí, před nepřítelem islámu a fanouškem AfD nebraly bezpečnostní složky v Německu vážně.
Nikoho nenapadlo, že se mezi nepřáteli islámu v SRN zrodí další Balda. Ten rozdíl je pouze v tom, že Balda kácel stromy na trať, po které jezdí křesťané a musel použít lest ve formě dopisu Araba. Arab v Německu se za nikoho vydávat nemusel. Pak už stačilo před kamerou zamumlat allahu akkbar a cíl byl splněn. Další zločin muslimů je na světě.
Jste na hlavu?! Bezpečnostní složky po obdržení nóty o nebezpečném extrémistovi mají povinnost ty informace ověřit. Ty nóty byly čtyři. Za mrtvé i zraněné můžou tajné a diplomatické služby stejně jako ten hajzl co to udělal...
Princip klamu přeživších. Nic jiného v tom není. Vidíte nakupovat na Vánoce pouze ty co na to ještě mají!
To, že obchodní centra praskají ve švech, jednoduše neznamená univerzální blahobyt. Například podle posledních dat PAQ Research třetina tuzemských domácností neuspoří ani korunu a jsou tak velmi zranitelné vůči výpadku příjmů nebo dodatečných nákladech způsobených například rozbitou pračkou.
Životní úroveň v Česku – měřena reálnými příjmy nebo spotřebou domácností – stále setrvává na úrovni roku 2018. Dobrou zprávou ale je, že v tomto roce došlo k jejímu opětovnému růstu, který bude pokračovat i v roce 2025.
Půjčeno od svethospodarstvi.cz
Babiš nás nezadlužil a covid zvládli výborně,bylo by to ještě lepší,kdyby tady nežilo tolik potížistů.
Víte že na covid jsme měli nejvyšší úmrtnost v Evropě na počet obyvatel? Zároveň jsme měli nejdéle zavřené školy! Jestli tomu říkáte zvládli výborně, tak to potom opravdu s vámi není o čem debatovat.
Sedačky v letadlech jsou dostatečně široké pro běžnou populaci. Jestli se do nich slečna nevejde tak by se měla zamyslet nad tím jestli by opravdu neměla snížit svou váhu. Jedna věc je body positivity a druhá je morbidní propagace obezity.
Mám průměrnou výšku i váhu, ale v menších letadlech A319 A320 mi chybí 20 cm šířky opěradla v ramenou. Takže se lopatkami opírám o ty bočnice. Ne, letadla nejsou stavěná pro běžnou populaci....možná žen, ale v tom případě nejde o diskriminaci?!
Ne, bod zlomu je 30000-60000km, takže za život se vrátí několikrát. Největší producent lithia je Austrálie. Lithium máme i v Čechách. Kobaltu tam potřebujete asi tak 10 kilo a vydrží vám 15 let a jde recyklovat. Navíc LFP baterky jsou bez kobaltu. 10kg benzínu spálíte za 200km 🙂
VW zavírá továrny, protože jsou oproti konkurenci neefektivní a nerostou v Číně. Právě kvůli tomu, že ID jsou shitska auta. Nebo alespoň donedávna byla, refresh je více chvaleny - není tak drahý, lepší výkon, menší spotřeba, predehrev baterky, funkční software.
Nevím kolik stojí baterie u ID, ale u Tesly 250 tisic a vydrží vám 15 let a 300 000-500000km. Motor vám 300-500k km taky vydrží. Motor u tesly stojí 70 tisíc.
Taycan není 911, je to spíš Panamera a tam jde hodnota dolů obdobně. Je pravda, že Porsche to marketingové spíš přirovnává k 911, ale prostorově a jízdně je lepší Panamera.
Na trhu se to nechalo 150 let - rok 2024 nejteplejší v historii měření, nejvíc vypustenych skleníkových plynu 🙂 přechod na EV bude trvat desítky let. Si ho nekupujte a máte vyřešeno, budete to muset řešit až tak za 20-30 let reálně.
A víte že podíl veškeré automobilové dopravy je 8% emisí CO2? Jako mnohem větší problém vidím třeba Muskovo znečišťování tím že se vypouštějí stovky Starlinků, nákladní tankery které spalují mazut a do ovzduší mimo spousty CO2 vypouštějí oxidy síry a mnoho dalších jedů a samozřejmě bezuzdné znečišťování ovzduší letadly miliardářů.
S tím mám taky problém. Jenže fundamentální výhoda je, že EV může být po celý jeho životní cyklus nízkoemisní, tak u spalováku to už z podstaty věci nejde. Elektřina tady nepochází jen z plynu, máme i jádro a OZE. Dneska EV vlastní hlavně lidi s fotovoltaikou. Průměr EU je 1/3 OZE, 1/3 jádro, 1/3 fosilní a za 10 let to bude zase lepší - všude na světě. V Číně budou mít možná letos CO2 peak a už dnes je tam 33% nově prodaných EV, dalších 25% jsou tam hybridy s velkým dojezdem.
Porovnávat ID3 se šestiválcem je úsměvné, zkuste příště Taycana nebo i4 M50 nebo alespoň Teslu 3 - ta váží 1800kg. Ujede vám i Long Range, nemusíte brát ani Performancku. ID3 je taky jedno z horších EV vůbec. Ale jo, hmotnost znát jde.
Na alternativní paliva si klidně jezděte, ale nedoplatíte se. Když EV nechcete, nekupujte si ho. Ještě 30 let klidně můžete jezdit se spalovákem. On je nebude ani nikdo vyrábět jen kvůli Evropě i kdyby se GD zrušil. V Indii, Číně a USA jsou fleetové emise po roce 32-40 nastaveny tak, že musíte prodat cca 4-6 EV na jedno spalovací.
Jenže co se týká výroby, tak je EV natolik energeticky, ale hlavně ekologicky neefektivní. Nízké emise v provozu ten rozdíl v ekologické zátěži srovnají až v dvou třetinách životnosti vozu, ale to už potřebujete vyměnit většinu článků v akumulátoru a tak to začíná znova, protože zrovna akumulátor je největší ekologická zátěž. Nemluvně o tom kdo a jak ten kobalt a lithium z dolů těží. Většinu zásob těchto kovů má pod palcem Čína a tu rovněž nelze považovat za neutrální zemi. Tycan je asi O.K. ale kdybych mohl dát tři míče za auto, tak asi nezkouším ID. Tím se dostáváme k ceně a poklesu hodnoty vozu, která v případě EV je šílená. ID4 se dá koupit za 1.3 miliónu, ale nová baterie a motor stojí 1,2 miliónu, takže zbytek auta zaplatí dotace z prodeje spalovacích aut. Ovšem předpokládám že kdybych si koupil Tycan, tak za tři roky má maximálně polovinu hodnoty nového vozu, ale když si člověk koupí 911, tak za tři roky má hodnotu o 20% nižší a když jí necháte v garáži, tak se ta hodnota zvyšuje, kdežto u Tycanu pojede rychle dolů. Jinak o tom že hodně států bude fleetové emise přehodnocovat podle toho jak budou lidé přicházet o práci v dodavatelských řetězcích, v samotných automobilkách a mnoho odvětví na to napojených se určitě ještě někdy pobavíme. Až VW zavře třetí továrnu v EU, tak Německo bude první kdo bude kvičet aby se s tím něco dělalo a najednou tváří v tvář pár miliónu lidí bez práce půjde asi GD k čertu. CEO BMW řekl že spalovací motory budou nadále vyvíjet a pokud je Evropa nechce, tak někdo je chtít bude. To mě přijde rozumné. Nechat to na trhu...
Přesně tak, jako se prosadilo třeba povinné školství - ještěže Marie Terezie neměla internet, aby ji absolventi vysoké školy života neporadili, že je raději vhodnější mít dítě na poli.
Váš argument by byl validní, kdyby spalovací auta neškodila zdraví, klimatu a ropu bychom nekupovali z militantních států.
A s tím že 95% plynu z kterého se vyrábí elektřina pro EV je z Ruska s tím problém nemáte? Ropa z Ruska být nesmí, ale plyn pro elektřinu pro vaše EV ano?! Chápu že jste fanoušek EV, ale vaše argumentace dost často připomíná argumenty sektářů 🤔 Na EV je zajímavé jen zrychlení, ale v zatáčkách je to dost hrůza. Takže po té co jsem si vyzkoušel ID3 jsem s radostí přesedl do šestiválce, který má o tunu menší hmotnost a v zatáčkách se chová jako auto a ne jako plně naložená dodávka... Jinak jsem si všiml že příznivci EV mají tendenci a chuť zakazovat alternativní paliva pro spalovací motory, protože věří že jejich cesta je ta jediná správná...
Mám doma nářadí Parkside i Parkside Performance s aku 4Ah a 8Ah. Asi by bylo lepší kdyby autor uvedl že 8Ah varianta je dostupná pro řadu Performance, ale je samozřejmě použitelná v hobby nářadí X20. Jinak bych doporučil kupovat u řady Performance ty evoluce. Příklepové vrtací kladivo je zářný příklad...
Proto se zcela vážně ptám. Někdo to zřejmě nepochopil, dle příspěvků.
Jsem zvědavej tvor.
A protože se ptáte slušně a vážně, tak vám vážně odpovídám. Musím dodat že tenhle problém se týká zejména starých aut. V případě E39 to myslím vyřešil z vetší části facelift v roce 2000, protože tam šli už nové motory. Jinak takové potíže má skoro každá automobilka. Vzpomeňte na různé svolávací akce. Třeba Opel Insignia má za sebou už asi třicet svolávaček a neřešili se tím drobnosti. Motory Fordu mají nesmyslně rozvodový řemen máčený v oleji a u benzínových motorů benzín co stéká do oleje řemen v podstatě rozpustí...
290
Sledujících
0
Sleduje
290
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tomu se říká: po bitvě, každý generál. Že?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ČTYŘI NÓTY!!! To není po bitvě generál, ale naprosté ignorování diplomatických kanálů. Řekněte jak by jste je obhajoval kdyby tam zemřeli vaše dítě, žena...