“Stanovení dílčího cíle pro rok 2040 má především zajistit dosažení cíle hlavního, a sice takzvané uhlíkové neutrality do roku 2050”.
Mohl by mi prosím někdo fundovaně (nikoli ideologicky) vysvětlit, k čemu bude Evropě a potažmo jejím obyvatelům uhlíková neutralita v roce 2040, 2050 či kdykoli jindy, když na to celý zbytek světa zvysoka se..kálí?
A proč máme jít příkladem za cenu ekonomické sebevraždy?
Různé zdroje vcelku shodně uvádějí, že za minulé Bidenovy a soudružky Harisové administrativy přišlo do USA cca 15 mil. nelegálních přistěhovalců. Ti vcelku logicky protestují proti vyhoštění.
Takže se do ulic sice chystají miliony - jenom to nejsou z převážné většiny tak úplně Američané (když jsou v zemi nelegálně), že!?
Takže titulek je poněkud zavádějící - ostatně jako poměrně často v našich médiích.
Nemohu nevzpomenout hlášku B.Polívky z Pelíšků - "Bohoušku, nemůžeš věřit všemu co se dočteš v novinách".
Tady je zase chytrolínů. Kdyby byli "úředníci" KRNAPu jenom trochu flexibilní a neponechávali si lhůtu na vyřízení 30 dnů, ale na on-line žádost reagovali v řádu hodin (ideálně minut) a ne v řádu týdnů, pak se možná, říkám možná, nemusela situace takto vyhrotit.
Ale když sedí na pr.. zadku a "vyřizují" týdny, pak se zase boudařům (a nejenom Luční) zase až tolik nedivím, že jsou nas..štvaní!
Ale úřad je samec a úředník KRNAPu (jen tak mimochodem placený i z daní boudařů) je, zdá se, neomezený pán.
Že je v Krkonoších i jinde turisticky mnohdy neúnosně "přeplníno", a mnoho lidí se chová v přírodě jako dobytek, je věc jiná.
Zajímalo by mne, kolik těch zdejších “chytrolínů” zkoušelo vyřídit povolení vjezdu pro zásobování!? Chtěli jsme v Praze povolení vjezdu pro auta pivovaru na cca 300m. Odbor dopravy chtěl konkrétní registrační značku. Ale pivovary jezdí mnoha auty. Když jsme požádali o povolení na 5 značek, tak úřad řekl, že to není možné. Takže když by povolili jedno auto s konkrétní RG a přijelo jiné než povolené, tak pokuta. A to jsme chtěli jen pivovary.
Luční bouda vzhledem ke své velikosti a návštěvnosti asi bude mít trochu větší požadavky na zásobování, údržbu, havarijní opravy apod. Takže vyřídit si předem povolení na konkrétní RG je utopie a od KRNAPu nesmyslný a nesplnitelný požadavek, jinými slovy buzerace!
"...vzdělaní lidé ho (Trumpa) nevolí, naopak podporují demokraty. Když se podíváte na volební výsledky, tak státy s nejvyšší úrovní veřejného vzdělávání – jako třeba Massachusetts, kde je Harvard nebo MIT – volí demokraticky. Naopak státy s nejnižší úrovní vzdělání, jako Oklahoma, volí Trumpa. Tam nezvítězil jediný demokratický kandidát. Trump ví, že méně vzdělaní lidé jsou pro něj přístupnější a vzdělanost je pro něj hrozba..." říká paní "novinářka" píšící pro Deník N.
Už to vcelku signifikantně ukazuje na "objektivitu" paní novinářky.
Navíc Trump, který bude končit svůj druhý (a poslední) mandát v 82 letech, se jistě klepe hrůzou, že ho ti vzdělanci z Harvardu a ostatních univerzit už příště, zřejmě v rámci jimi propagované "cancel kulture", nezvolí.
Paní novinářka Deníku N to má v prostoru mezi ušima drobátko pomotané!
Je třeba se poučit z minulosti, konkrétně ze staré Anglie. Rychlost omezit na 6 kilometrů v hodině a před každým vozidlem se bude muset pohybovat osoba s červeným praporkem v ruce. A tím se stane automobilová doprava ve městech úplně, ale opravdu úplně bezpečná.
Kdo bude chtít jet rychleji najme si za vlastní peníze vytrvalostního běžce, bude-li chtít jej daleko, pak několik maratonců, kteří se budou střídat.
Tím zabezpečíme chodce před smrtelnými i nesmrtelnými úrazy a ještě položíme základy pro nové podnikání a snížíme nezaměstnanost.
A jako bonus získáme opět v něčem světové prvenství a předeženeme i tu oslavovanou Paříž.
To je hezké, že chce rozdat své bohatství na pomoc rozvojovým zemím. Jenom je mi tak nějak divné, že do těch všech rozvojových zemí cpe svět už desítky let x set miliard ročně a výsledek nevidět.
Jediným viditelným výsledkem je, že obyvatelstvo těch rozvojových zemí získává už několikátou generaci dojem, že obživa se získává posedáváním v přístavech a čekáním a jim někdo zadarmo a bez práce přiveze žrádlo.
A po všech těch desítkách let a nespočetných miliardách jsou ty rozvojové země stále rozvojové!?
Ale světe div se, na kalašniky a náboje mají peněz furt dost.
Fakt záhada!
“Jen mi prostě nedává smysl jezdit v autě po městě, které má druhou nejlepší veřejnou dopravu na světě”.
A někdo vás nutí? Jezděte tou druhou nejlepší veřejnou dopravou na světě, nebo po těch senza cyklostezkách, které mnohdy končí uprostřed ničeho a buďte štastnej, že nemusíte jet autem. A ty ostatní nevychovávejte.
Je zajímavé, že v celé xtisícileté historii lidstva nebyl žádný problém. Kdo je kdo bylo každému jasné.
Najednou, z čista jasna, je to nejasné. Počet pohlaví se množí geometrickou řadou a všichni náhle se objevivší “něco” nejsou schopni se identifikovat. Zřejmě, se vznikem jakési “módní” vlny, potřebuji být zajímaví a cítit se být nějaký, jakýkoli, ale hlavně jiný! Ale to je jedno, ať se každý identifikuje jako ženamuž, pes, žížala nebo stůl. Ale proč tím proboha neustále otravují, chci věřit, že většinovou společnost!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tvl …” se ostře obořil vůči rozhodnutí…”. Ať žije češtin!
1 odpověď