Škodovka byla plná mimořádně nadaných lidí. To, co dokázali, navzdory režimu, který připomínal Kocourkov, je úctyhodné a obdivuhodné. Nedivím se, že Volkswagen měl zájem, mimo jiné ovšem také o pracovní sílu pětkrát levnější než v Německu…
To ale přece neznamená, že musím opěvovat popelnice socialistického automobilismu. Chovám veliký respekt k lidem, kteří tehdy dokázali vůbec něco vyvinout. Být tenkrát v produktivním věku, vybodnul bych se na to a emigroval bych.
Respektuji váš názor, máte pravdu v oblasti schopností a nadání lidí ve Škodovce. Favorit ale ve své době patřil k tomu lepšímu co se dalo v soc. zemích vyvinout. Samaru a Oltcit strčí do kapsy. Měl jsem osobně Formana r.v. 1991 a byl to spolehlivý dříč.
😆 To je ale perla. Tak díky za potvrzení, že jsem se trefil přesně do černého. I kdyby to navrhoval třeba Leoš da Vinci, pořád to byla béčkově bídná kraksna. Jistě znáte tu historku, jak chtěl tenkrát Bertone dát Favoritu slušně vypadající světla. Škoda ho tedy seznámila se svými možnostmi, co se týkalo světlometů. Bertone se zhrozil. 🤪 Ale porval se s tím statečně, to zase jo, to se musí nechat.
Kdyby byl Favorit takový křáp jak tvrdíte, tak by VW určitě investoval kapitál do Škodovky. Uvažujte hlavou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, mladá paní, byla byste prosím tak hodná a zmáčkla mi ten čudlík?