Musím říct, že mě to ani nepřekvapuje. Do německých automobilek jezdím jako řidič s nákladním vozidlem. A přístup k práci kanceláří příjmu, expedic a samotných lidí co mají na starost přímé naložení nebo vyložení je příšerná. K tomu ještě strašně složitý systém a samé přestávky. Jednoduše řečeno, ti lidé jsou tam tak dobře placení, že se jim nevyplatí hodně pracovat. A je jedno jestli to je Škoda v Mladé Boleslavi, Volkswagen ve Wolfsburgu nebo BMW v Dingolfingu. A k tomu ještě elektromobilita... To jsou jen případy které já jako běžný člověk vidím.
Jezdim profi a uprimne rikam z vlastni zkusenosti ze nemate sanci mu dat prednost....nez dokoncite jen pul odboceni tak to jelito na motorce co leti 150 je ve vas. A 90 nikdo z nich nejezdi...!!! On nema sanci zabrzdit...vy nemate sanci mu dat prednost.
Jsem také řidič a z té fotky kamionu je vidět, že mu tam vjel. Kabina je nabouraná na levý přední roh. Kdyby jel 150 jak píšete nabourá on do kamionu který už je dávno kabinou ze silnice.
Když už něco komentujete, zjistěte si alespoň základní informace. V kartě řidiče má záznamy o přestupcích od doby, co má ŘP, takže klidně za 40 let. Tím ho nehájím, ale řada lidí je tady jak vidno úplně mimo a děsí mě, že možná mají i řidičák.
Je tam psaná karta řidiče. Je také digitální karta řidiče, kterou má každý profesionální řidič nákladního vozidla a autobusu. Nahrazuje to dřívější papírová kolečka. Tak si o tom nejprve něco přečtěte, než začnete komentovat vy.
Žijete bohužel v omylu... Evidenční kartu řidiče má každý od vydání řidičského průkazu a to prakticky na celý život, tedy nikoliv na jeden měsíc... 🙁
Z článku není zřejmé, jestli myslí kartu řidiče která je na magistrátu o které vy píšete. Nebo digitální kartu řidiče, kterou má každý profesionální řidič a vkládá jí do tachografu. Ta mu zaznamenává dříve měsíc, teď už dva. Veškeré nedodržení bezpečnostních přestávek, doby řízení a podobně.
Nový auto jsem si nikdy nekoupil a ani nikdy nekoupím,protože si z mojí výplaty nenašetřím.I za půl mega je to nepředstavitelný.A když už bych půl mega měl..tak bych si koupil za 200 000 lehce ojetý spalovák střední (možná i prémiové) třídy.A zbytek dám za prvotní servis a ještě mi víc jak 100 000 zbude.
A vždy jsem si kupoval deset patnáct let ojetá auta za max 130 000 a jednou i za 25 000 a furt to šlo.Nevím,tohle elektro šílenství mi připadá prostě špatně.Chybí možnost volby.Možnost alternace pro lidi,kteří si prostě drahý elektro auto nebudou moci dovolit.A chtějí se svobodně a podle potřeby dopravovat jak zrovna je potřeba.
Ale třeba budou bazary po pár letech plný elektroaut za 200.....100....50 000.Třeba se pletu.
Máte rozumný názor.
V civilizovaném světě vás na dálnici nenechají dělat nic, zkrátka odtahovka, která vás vyhodí na nejbližším sjezdu a tam si to řeš jak chceš. To samé odtahy aut po nehodách, nesmyslné čekání na odtah od nějaké pojišťovny apd. (a po tu dobu třeba uzavřená celá komunikace, či omezená) místo odtahu organizovaného provozovatelem dálnice, který by fungoval hned, například v režii hasičů. Jsem zvědav, kdy se už i po této stránce staneme civilizovaným světem.
Blablabla. V Německu a kdekoliv jinde není problém měnit kolo u čehokoliv v odstavném pruhu. Dokonce v Německu když si zavoláte na policii, přijedou a stoupnou si za vás s majáky. Policisté budou sedět v autě a koukat jak si měníte kolo.
Všichni ví, že je ten přejezd blbej, ale stejně na něj vjedou. No u Simpsonových je to sranda, ale tady fakt člověk nechápe, kdo všechno dnes řídí auta.
Vy jste chytrák. Já jsem od Teplic a o tom přejezdu vím až od včera. Pokud bych tam musel jet předtím, tak taky nevím že je blbý. A v pět hodin ráno je taková tma, že to prostě nemusíte vidět.
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Není vyloučeno.
Ale shodou okolností u té firmy jezdím a nikdy to po mně nikdo nechtěl.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak samozřejmě neříkám že ta firma ho k tomu vyloženě musí nutit. Ale toleruje mu to. Záleží jen na řidiči co je schopný dělat.
1 odpověď