Kdo nesportuje, zatěžuje v pozdějším věku zdravotnictví daleko více.
Jo kdo sportuje, nebo mukluje jako delnik, jestli se nezrani, se sedere umira v 60 letech. Biskupi co nic nedelaji jenom se modli se dozivaji 100let, stejne jako rotschildi a ostatni kteri neco musi delat, trpi v 80letech ruznymi neduhy a zatezuji zdravotnictvi.
Lidi a víte o tom, že každý měsíc si to pojištění všichni platíme? Stačí se kouknout na výplatní pásku na položku "Zdravotní pojištění". Nebo si fakt myslíte, že je to jen nějaký příspěvěk někomu tam někde kdesi ??? Fakt jste mě pobavili 🙂 Kdy už koněčně lidi začnout o věcech nejdřív přemýšlet a patom teprve mluvit (psát) ???
Existuje take pripjisteni. V cestovce se to plati, kdyz jdete na dovolenou za sportem, nebo do hor. I jednodenni. Zakladni zdravotni pojisteni se nevztahuje na adrenalinovy sport.
kola jsou dnes na špičkové úrovni,o které se nám před časem ani nezdálo. Problém jsou lidi,co na nich jezdí a nejvíc jim prekážejí lidi na chodníku....
Na spickove urovni rozhodne ne. Zvedla se jim hmotnost na 25-28kg. Nasej jsem jedno 36kg.
Ekektrokolo nad 20kg je tezkej kram. To uz muzu rovnou koupit kros motocykl a levnejsi.
A co jste tím chtěl říct? Však pro ni je elektrokolo nejlepší na začátek. Na normální nemá fyzičku a na elektrokolu také musíte šlapat, takže může zhubnout a jednou si koupit třeba i normální kolo...
Tak pojede kratsi trasu, na klasickem kole, kdyz nema fyzicku. Na ekolech se vetsinou jezdi z duvodu zabavy, jako na ctyrkolkach lesem.
Diskuze o ničem. Když bude kolo drahe bude lepsi. To je u všeho. Když budu mít auto za milion bude lepší jak za 250 tisíc.
vyssi cena nedela lepsi kolo. Kdyz jezdim po silnici, nebudu si kupovat nejdrazsi sjezdak s 210mm zdvihy a 2,8" plasti, na kterem se nadru vic, nez na levne silnicce z dekace. Kdyz budu jezdit na ekole s pripomoci do 25km/h po rovne silnici a pak ho vynaset po schodech do 7 patra a v pulce jidzy zastavovat v hospode na nabijeni, bydlim v zapadakove a u nas nejsou takove hospody kde by se dalo ekolo nabijet a nemame tam takove kopce ktere bych nevyjel za sve. Kdyz ma nekdo 100kg a chce jezdit jako profik TdF, tak nech zhubne na 60kg a pujde se mu lip.
Anebo makají tak moc jako vy, ale dojedou dál.
Nesoudil bych ostatní, pokud neznám detaily.
nedojedou dal, protoze by museli v polovine trasy nabijet nekolik hodin. Kdyz jsou hubeni, maji 2placku a nejedzi moc dlouhe stoupani, tak je zbytecne utracet tolik penez, trapit se s vahou ekola pri manipulaci, technicke jizde a jeste mit stres pri posledne carce baterky.
Ale da se koupit i slusne kolo pod 20000kc, Decathlon Triban RC500 je za 17000kc za 21000kc je pak uz Triban RC520 kde je dokonce skoro komplet Shimano 105...nejsou to kola bez chyb ,zejmena vaha je na silnicku ponekud vyssi, ale jinak je to velice zajimva nabidka ,a clovek se muze i na techto levnejsich kolech slusne sportovne vyzit...
Za 15k se da koupit v bazaru s papiry 8,7kg s karbonovou vidli s vnitrnim vedenim lanek na 105 2x11, tak proc kupovat nove 11,2kg s levnym microshift nebo tourney 1x8 (2x8) s vonkajsim vedenim.
Je vidět, že jste nikdy na e-bike nikdy nejel. Doporučuji na YT shlédnou porovnávací video od Trail Hunter.
Jo Trailhunter ma takove videa. Napr. video Elektrokolo do terénu: Tohle není nic pro důchodce! Na horske elektrokolo musite byt zdatni, takze to neni o lenosti a nektere jsou 4x drazsi nez motokrosova husqvarna 410. Lidi chteji jezdit bez legislativniho omezeni a kdyz je prekvapi padlej strom tak to otaceji. Jy bydlim na sidlisti, do vytahu se kolo nevejde a nemame takove kopce. Proto u nas nejsou ekola tak rozsirena.
Kromě profiků dnes jedině elektro.Klasika už je dva roky out.Resp.kdo si dnes jde koupit kolo a bere klasiku je buď snob,intelektuál nebo old school.
Elektrokolo neni pro lenochy a duchodce jak se pise v diskuzi, nemaji tolik penez a neuzvednou ho. Ta hmotnost na nem da celkem zabrat. V podstate se nadrou vic, jenom ten kopec projedou za kratsi cas bez sesedani a aby motor pomahal, poslou do pedalu vic watu nez na klasickem. Ani si to neuvedomi. Vsak to ma pres 25kg a prodava se za 120k. Kupte za 15k v bazaru 8kg silnicku na 105 sade 2x11, dejte na ni sirsi plaste a muzete jezdit i teren jako cyklokros a v jedne ruce ho vynesete po schodech.
Lide skutecne neumy vybrat vhodne kolo, kdyz rovne silnice koupi prodrazene horske elektrokolo, na kterem si vyjdeou jednou za mesic. Kupujou je protoze nejsou legislativne omezena jako motocykl. Zkuste na motocyklu jet do zakazu vjezdu po pesi zone, v podchodu hlavniho nadrazi, po prechodu pro chodce s 5pivama v sobe. Na elektrokole si vas mestaci ani nevsimnou, i kdyz budete jet na akceleratoru bez slapani. Ted je ekolo modni trend a e-lobby je protlacuje kvuli zisku vsem. Za par let, kdyz poklesne poptavka, EU na ne zavede povinne ruceni a dalsi omezeni aby meli dalsi zisk.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Až JEDNOU za nějaký čas..budou v autobazarech ojetý,třeba desetiletý elektromobily.Velikosti dnešní nižší střední třídy.Budou stát +-150 000.Bude stačit do nich dát nějaký prvopočáteční servis 20 - 30 tisíc..plus potom každej rok pár tisíc za spotřebák a budu s tím moct jezdit dalších třeba deset let. Tak potom mi nuťte elektroauto...v opačném případě je mi nějaká dotace úplně k ničemu.Protože tolik peněz dnes na nový elektroauto (milion,půl,....ani 300..) nikdy nemůžu našetřit. A auto potřebuji
Děkuji
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ojetu bateriu bude treba novu, co lacne nebude.