V dnešním duelu v otázkách Václava Moravce s žoviálním a pro naši demokracii nebezpečným Vondráčkem paní předsedkyně poslanecké sněmovny obstála na jedničku. Její argumenty byly pádné a přesné, její vystoupení kultivované, jak se na dámu sluší a její sebeovládání příkladné. Dovedu si představit palčivou žárlivost jejích odpůrkyň z řad otylých poslaňkyň z opozice na tuto mladou političku, která jim svým půvabem a šarmem zvedá tlak a produkci žluče. Myslím, že nás i skvěle reprezentuje na mezinárodní úrovni na rozdíl od vychrtlé a vzteklé komunistky Konečné nebo odrzlých posil z řad ANO, které se třásly na pravidelnou "rentu" za zásluhy o Babišovo impérium a užívají si výhod, které si za svoji záškodnickou činnost nezaslouží. ;-(
Na co jste se díval,na fotku MPA,protože u Moravce určitě nebyla.
Stačí použít Google a pochopíte jak funguje daň na auto v tom vašem Německu. Platíte po celou dobu co vozidlo vlastníte mnohem vyší částku než směšných 2000Kč. Navíc platíte za auto vždy, ale v Česku nemusíte jezdit na zpoplatněném úseku. Takže to Německo, které sem dáváte za příklad není vhodné😂🤦🏻♂️
Když to máte tak nastudované,co ostatní státy kde se dálniční známka neplatí a nebo jsou zpoplatněny určité úseky.
Nikomu se nelíbí zvyšování cen obecně. Ale pokud roste cena práce, materiálů, projektů apod., je jasné že bude dražší i dálniční známka. Toto snad pochopí i průměrný ekonom, proto mě překvapuje, že to nechápe Schillerová.
Já třeba nechápu,proč pořádně nevybírají za přetížená a elektrická auta to za prvé.A za druhé proč vaše teorie nelatí v Polsku,Německu a dalších státech,kde neplatí osobáky vůbec.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech každodenní výuky je jen absurdní akt zoufalství. Trochu tento chmurný obrázek zachraňuje 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Ale to je často spíš škole navzdory. Místo 14 let výuky by se mohlo rozdat dětem 20 vypracovaných výkladů otázek z češtiny a angličtiny a vyšlo by to levněji s podobným výsledkem. Vzdělávání až do maturit jsou jen peníze vyhozené z okna nic víc. Výuka odbornosti tam zcela chybí.😔👎
Kolik máte dětí,a učil jste je doma nebo pomocí umělé inteligence?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tohle jednoduchý volič sekty ANO nikdy nepochopí.
2 odpovědi
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Kdo na to má jezdí do Milána ,kdo ne nakupuje v Německu nutelu.