Strucne a jasne. Tohle uz nikdo, pane Horaku, nevystihne lepe. Je to presne tak. Zdravim.
Dost chybná logika, rohlík je vše? O všemocný rohlíku, neměli bychom se k němu modlit? Co takhle dávat dítěti jídlo jednou za den, nemusí mít přece všechno hned? Samozřejmě je úvodní věta pravdivá, ale rohlík opravdu není vše, spíš úplná kravina.
Kabelku zatím nenosím, možná bych měl začít, je to dost v kurzu. A jak souvisí WC s pravidly, neměl bych někde nechat stát vozík s nákupem, co kdybych šel rovnou ze záchodu domů. Jsou dobrá pravidla a zbytečná pravidla, Například neparkovat někomu před garáží je dobré pravidlo. Majitel má potom obvykle chut vraždit. No a potom jsou nesmyslná pravidla, jako je konzumace, nějaké drobnosti před zaplacením. Není to úplně OK, obvykle to nedělám, ale obchod s tím evidentně nemá problém, tak proč by mě to mělo trhat žíly?
Co to znamená "... na něj předtím kliknu"? Co se týká pití, tak mě začne vždycky lechtat v krku v nejnevhodnější dobu a jak se hned nenapiju, rozkašlu se víc a víc. Takže si nosím malou lahvičku vody v kabelce. Jednou jsem ji ale v supermarketu neměla ssebou, tak jsem také byla nucena hned vzit láhev vody z regálu a napít se. A to jsem ani neměla původně v plánu vody kupovat. Samozřejmě jsem ji rozpitou dala do košíku. Stane se. Ale kdybych chodila nakupovat s batoletem, které vysvětlování nechápe, pití bych ssebou taky nosila. I nějakou tyčinku do ručičky a pusinky. Jo, a s tím wc - no samozřejmě , že když pocítíte potřebu a nevydržíte az po zaplacení, necháte zatím nákup ve vozíku v prodejně a pádíte na WC. Jak jinak? Nechápu, jak to souvisí se snězeným rohlíkem.
kliknu scanerem
To není geniálními dětmi, ale výchovou jejich rodičů.
Nechápu, když jdu na nákup, tak mi to trvá kolem 45 minut, nevím proč bych si nemohl otevřít pití v hodnotě cca 30Kč. Samozřejmě na něj předtím kliknu. Pokud budu mít žízeň, tak ten nákup odfláknu a ani obchodu se to nevyplatí. BTW nechat stát koš v obchodě a dojít si na WC můžu, nebo se musím...? Nákup s dětmi byl většinou peklo, bez ohledu na to, jestli se jim něco koupilo, nebo ne. Holt každý nemá děti, které stačí někam posadit a ony tam sedí. Někdo má děti poněkud temperamentnější, dokonce i děti s ADHD, nebo lehkou formou autismu a teď zkuste je mít "vychovné" a zároveň jim i sobě neudělat ze života peklo. Jo, jo, nejlépe se vychovávají sousedovi děti
Je Tavli tohle? Odkaz
Pravidla se mohou lišit... U nás se tomu říkalo vrhcáby
BRICS je uskupení totalitních a muslimských zemí, a žel EU ani NATO zatím nedochází že Islamisti hodlají planetu ovládnou. I Putin je ochoten políbit korán. To by islamista nikdy neudělal, políbit křesťanskou bibli. V EU už slaví muslimské svátky. A připravují naše potomky ve školách na muslimskou kulturu.
Vlastně je úplně o ničem řešit ekologii, není to pro naše potomky ale pro Islám
Nojo ty typické totalitní muslimské země, jako je Indie, Brazilie a RSA. Nechtěl byste si aspoň něco přečíst, než sem začnete dávat takové nesmysly? Další muslimská země Čína, že. Z původního BRICS nebyla muslimská ani jedna.
Čína i přes své fejkové ekonomické výsledky je jednoznačnou jedničkou v Brics, proti ní jsou ty ostatní ekonomiky až směšné. Nicméně i ta teď bude řešit několik ohromných problémů najednou. Vymírání - slabá porodnost, kolaps trhu s nemovitostmi (a s ní související ožebračení střední třídy), zásadní odliv zahraničního kapitálu, rychlé stárnutí populace (kombinace s někdejší politikou jednoho dítěte je smrtící, protože ty počty pracujících poklesnou dramaticky a na dlouhé roky). Ty ostatní země jsou ekonomicky spíš k smíchu, jediné co je spojuje je to, že nechtějí být závislé na Západu.
Máte pravdu, že proti Číně jsou směšné všechny ekonomiky, kromě US.
Tak se na ty směšné země podíváme podle parity kupní síly dle Světové banky.
Směšné první, třetí, čtvrté, sedmé a sedmnácté místo na světě. Iran je 22., RSA 32., UAE 37. a Etiopie 56. Pro srovnání ČR 46. Turecko je 11.
pořadí stát rok HDP dle PKS
2023 34 643 706,85
2023 27 360 935,00
2023 14 537 383,62
2023 6 452 309,48
2023 6 251 558,78
2023 5 857 856,20
2023 4 454 930,35
2023 4 333 084,50
2023 4 169 071,15
2023 4 026 241,43
2023 3 767 230,35
2023 3 452 505,72
2023 3 288 671,33
2023 2 794 196,22
2023 2 553 107,62
2023 2 469 314,35
2023
Ne,nerozumite,nebot krome jineho jsem psal,at uz neotravujete.S (post)marxistickym obsahem septiku se ze zasady nediskutuje,Ten je nutno proste vyvezt. (A je chybou civilizace,ze to dosud neudelala..)Tam se take radi, krome pekingskeho ci kremelskeho odpadu, reznik a masovy vrah Asad. Totalitni rezimy rozumi jenom tomu, co rikal treba Ronald Reagan.Jakykoliv ustupek je bran jako slabost.To same bylo i s Hitlerem.Kdo to nechape,je naivni,nebo takovemu rezimu nadrzuje.Nostalgie z predlistopadovych dob je pro prestarle diplomaty diagnoza.S odpovedi me neobtezujte,cist uz to stejne nebudu.Nezajem.
Moc děkuju za odpověď, málokdy se člověku tak přesně potvrdí názor, který si udělal ze čtyř kratičkých vět autora. Nebojte se, pokoušet se s vámi diskutovat nebudu. Je to naprostá zráta času. Pokud jde o porozumění textu, pouze jsem myslel, že jste slušný, ne že se obracíte ke všem.
Myslím, že psanému textu docela rozumím, ale nejsem si jistý, že Vy rozumíte cizím slovům, nebo nechápete mluvené slovo. Geront a oportunismus proč ne, ale proč kratismus? No vlastně Vaším vyjádřením jste naznačil, že raději půjdete narazit hlavou do zdi, než se pokusit to udělat tak, aby byla šance něčeho dosáhnout.
Vám stačí jen to ,že se zastal Cimickeho, možná by to dnes viděl jinak. Dostal vyznamenání od Zemana, taky veliký problém.Kolik osobnosti ho má, žije a vy to tu taky rozmazáváte.To je ale pořád jen váš problém, který potřebujete ventilovat. Nemůže se bránit, najděte si živého protivníka. Potom uvidíme jaká to bude žurnalistika. Nebyl dokonalý, ale jen špatný taky ne. Byl jen člověk, ty dělají chyby.
No je otázkou, jestli to je chyba, jestli nedělal jenom to, co bylo v jeho době normální, nebo alespoň tolerovatelné. Prostě neumřel dost brzo, aby se to na něj nemohlo vytáhnout. Vlastně ani umřít nepomáhá. Když si tak představím řítíře, který je povolán, aby se účastnil božího soudu a on řekne, že to je úplná kravina a že na to nevěří, tak bude mít zbytek života poněkud krátký a palčivý. Pokud chcete něco méně vzdáleného, tak se zkuste v aktuálním programu televize najít program obdobný České sodě, nebo i Tele - tele.
Jasně, takže je úplně jedno jestli napíšu kteroukoli z těchto variant?
a) Při dopravní nehodě řidič osobního autombilu usmrtil matku s dítětem.
b) Dítě vběhlo před projíždějící automobil a matka, která se ho snažila zadržet zemřela spolu s ním. Řidič neměl šanci reagovat, protože dítě náhle výběhlo z řady zaparkovaných automobilů.
c) Mladý řidič SUV značky BMV zabil matku s dítětem.
Popisuju pořád přece to samé, tak v tom přeci nemůže být rozdíl, nebo snad ano? 🙂
Psát o mrtvých se samozřejmě může, ale spíše jako heslo ve slovníku. Napadat mrtvého je nechutné.
De mortuis nil nisi bene
"Ferke" to je tak když si člověk čte význam a přehledne tohle 🙂
Zdravím, reaguji jako autorka článku. V článku nejde o žádnou "špínu". Jde o názory pana Uzla, které sám poskytl médiím. Za jeho názory nemohu, pouze jsem ho citovala. To, že někdo zemře není důvod, aby se o něm nepsalo. Naopak, mnohdy s odstupem času vidíme věci například jasněji... (obecně řečeno). Děkuji za pochopení a přeji hezký den. H.S.
Jasně, takže je úplně jedno jestli napíšu kteroukoli z těchto variant?
a) Při dopravní nehodě řidič osobního autombilu usmrtil matku s dítětem.
b) Dítě vběhlo před projíždějící automobil a matka, která se ho snažila zadržet zemřela spolu s ním. Řidič neměl šanci reagovat, protože dítě náhle výběhlo z řady zaparkovaných automobilů.
c) Mladý řidič SUV značky BMV zabil matku s dítětem.
Popisuju pořád přece to samé, tak v tom přeci nemůže být rozdíl, nebo snad ano? 🙂
Psát o mrtvých se samozřejmě může, ale spíše jako heslo ve slovníku. Napadat mrtvého je nechutné.
De mortuis nil nisi bene
Já si tedy odvážím tvrdit, že jakékoli změny směnného kurzu jsou zásadním negativem. Ale když už jsme u toho, psal jsem spíše o inflaci, která vede až sekundárně na samovolné snižování kurzu (jako nechvalný příklad pauperizace obyvatelstva může sloužit Maďarsko).
A samozřejmě se nemusíte bát, že bych nevěděl že inflace nezmizí. To podstatné je ale v tom, že s eurem si nebude moci česká vláda dovolovat to, co si dovolovala a dovoluje dnes - tedy zadlužování a zároveň projídání těchto peněz. To je totiž jeden z hlavních důvodů, proč roste vnitřní inflace v zemích platících eurem - tedy nikoli ten původní princip naindukovaný vhazováním nových nekrytých (multiplikovaných) peněz, ale tím, že se "pouze" platí za něco, za co nedostáváte protihodnotu, respektive že navyšujete ceny v očekávání ochoty zákazníků přesto platit.
Nevím jak vy, ale kdybych měl úspory nainvestované v CZK, tak tu 30% ztrátu jen v měně za poslední 2-3 roky docela opláču. A z dlouhodobého hlediska je CZK investičně spjata s dalšími východoevropskými měnami jako je právě PLN a HUF. Nic moc společnost, mimochodem.
Dále: že má eurozóna potíže, to jistě má. Ale ty jsou řešitelné a také se řeší. A ti, kdo do nich investují, na tom neprodělávají.
Ony totiž ty ekonomické zákonitosti fungují... A problém Česka a eura není euro, ale český bordel, šlendrián, rozkrádačky a neschopnost.
Psali jste si dlouho a hezky. Vcelku souhlasím s panem Vlčkem. Mám k němu jen jednu výhradu. Nemá smysl diskutovat o měnové politice, pokud už dle první reakce má oponent poněkud zavádějící představu o tom, co to je a k čemu se to v ČR používá.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
At ctu jak ctu, zadnych 5-18% zdrazeni se nekonalo. Ale vy asi mate jine zdroje - ty, ktere pravda moc nezajima… Odkaz
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak nevím, co si o Vás myslet, no v každém případě jste dobrý komik. Zpráva výzkumného oddělení NBS ve Vašem odkaze je z března 2006 a Slovensko přijalo Euro 2009. Nejsem ohledně CEB odborník, ale z jejich rozhodnutí je zcela zřejmé, že křišťálovou kouli ve výbavě nemají.