Každá propaganda končí při prvním kontaktu s reálnými čísly.
Možná jen podcenila "neškodnost" vakcíny proti covidu a uvěřila, že ten kdo před takovým očkováním varuje, je dezinformátor.
Ano, z mé strany jen spekulace, ani nevím, jestli byla nebo nebyla mRNA vakcínou očkovaná, ale byl bych rád, kdyby se tyhle případy začaly konečně systematicky sledovat, právě s ohledem na možné následky po očkování a pokud snad taková statistika již existuje, aby byla veřejně přístupná.
O letišti London Heathrow se říká, že je to největší staveniště s vlastní přistávací dráhou.. ale i tak funguje.
Naše školství je jeden velký experiment, kde lidi, pro které byla 5. třída 2 nejhorší roky života, chtějí "vymyslet kolo". A přitom by stačilo opsat, co jinde funguje.. ale bez chyb, ne tak, jak opisovali, když byli v té 5. třídě.
Taky nepatřím k antivax komunitě.. pokud "antivaxer" znamená, že dotyčný jedinec odmítá úplně a zcela jakékoliv očkování.
Jenže očkování proti C19 mě donutilo, dívat se na očkování mnohem přísnější optikou.. nedůvěřovat a naopak hledat, zjišťovat, ptát se.. a kdo hledá, najde.
Složitost prokázat příčinnou souvislost mezi očkováním a poškozením zdraví nebo smrtí, roste s odstupem od podání vakcíny, to připouštím (ale to se bavíme o intervalu měřeném na roky).
A hlavně, bylo by fér přiznat, že spíš než vůle hledat příčinnou souvislost, je tu enormní zájem souvislost nenalézt a jakákoliv podezření popřít s tím, že není prokázaná příčinná souvislost.
Hlava XXII.
Každá propaganda končí při prvním kontaktu s reálnými čísly.
0
Sledujících
0
Sleduje
Každá propaganda končí při prvním kontaktu s reálnými čísly.
0
Sledujících
0
Sleduje
Tomu se říká "být ve špatnou chvíli na špatném místě". V METARu je vidět, že vítr byl skutečně nejhorší přesně v době, kdy přistávali. Kdyby tam byli o 15 minut dřív nebo o 15 minut později, měli by podmínky lepší.
Dráha jen 2221 m a ještě k tomu s posunutým prahem, tipnul bych si, že měli palivo i na cestu zpátky, protože na takových letištích jako je Molde bývá výrazně dražší než v Oslu, takže dalších pár tun navíc. Vítr foukal víc z boku než zepředu, nárazový a ještě přes kopec, takže o to víc rozbitý. Že to nebrzdí pilot zjistí až když dá reverz a to už nemůže zase přidat výkon a opakovat přistání.
Je mi jich líto.😔
1 odpověď