V reakci na Váš článek jako majitel obchodu reaguji. Proč jste nevyužil Vaše právo na reklamaci? Místo toho hned házíte špínu na nás? U nás jste kupoval malý vystřelovací nůž (150Kč) a motýl (490Kč). Jako rodič jste byl upozorněn, že se šroubky musí jednou za čas dotahovat. Vzhledem k tomu, že Vaše děti si s nimi určitě neopatrně zacházeli a dlouhodobě hrály, tak se nedivím, že došlo k uvolnění šroubků a tím pádem k rozložení materiálu. Vy jste neměl odvahu přijít a reklamovat nože, místo toho jste zvolil cestu pomluvy naší firmy 1.Svět nožů, a to je zbabělost. Stále máte možnost kdykoliv zmíněné nože donést a využít reklamačního řádu. Případně zaslat poštou, pokud se Vám nechce jezdit do Prahy. Dále máte i možnost nám zaslat Váš bankovní účet a Vaše peníze obdržíte zpět. Moje firma nabízí nože z celého světa. V žádném případě u nás nenajdete falzifikáty, šunty a tak podobně jak dále píšete. Evidentně Vám jde o slávu a poškození dobrého jména firmy. Ostuda nejsme my. Vy sám si děláte sobě ostudu, tím, že neznáte reklamační řád. Lidé ať si sami udělají vlastní názor a přečtou si naše recenze, které najdete na stránkách. Mluví sami za sebe. Je mi Vás moc líto, protože na místo toho, abyste to řešil způsobem, který je u normálních lidí běžný, tak se snížíte k pomluvám, a to ještě na veřejně přístupné platformě, což jasně ukazuje na Vaší inteligenci. Vážení čtenáři, jestli máte doma tupé nože či nůžky a chcete je nabrousit, nebo Vám chybí šroubky, spony, neváhejte se na 1.Svět nožů obrátit. Rádi Vám vyhovíme a sami se můžete přesvědčit jací jsme doopravdy. Váš 1.Svět nožů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážení a milí čtenáři, jelikož nemám čas jako majitel 1. Světa nožů Vám všem odpovídat, tak přidám pár řádků na konec. Svůj názor na článek pana Chába jsem již napsal, jak jistě víte. Tuto věc se naše firma 1.Svět nožů rozhodla definitivně uzavřít. Za 30 let naší existence na trhu bylo u nás reklamováno pár nožů, které se dají počítat na prstech jedné ruky. Ve většině případů, měl zákazník pravdu, našla se vada od výrobců. A tím jsme zákazníkovi výrobek vyměnili za nový. Dodržujeme reklamační řád. Škoda, že pan Cháb nedonesl nože k reklamaci, abychom je poslali k expertíze k posouzení a věc vyřešili na místě. Neučinil tak, ale my jako solidní firma jsme rozhodli takto: Jeho článek bereme jako reklamaci online, kterou přijímáme. Cenu za zakoupené zboží jsme již odeslali na jeho konto. Nože si může ponechat jako památku z Prahy a doporučuji motýlek polepit šroubky. Děkujeme panu Chábovi za jeho článek, díky němu jsme se od rána nezastavili a naše stránky měly rekordní návštěvnost. Máme velkou důvěru v našich klientech , kteří nás podrželi za těch 30 let a věřím tomu, že tu budeme i na dále. Váš 1. Svět nožů
1 odpověď