Je vidět, že e ten kdo tohle psal v Barkasu ani ve dvanácettrosce nikdy neseděl. Barkas ve své době patřil mezi nejmodernější dodávky v Evropě. Kdežto 1203 byla zastarala uz na počátku výroby. Barik chytal na otočení, topil, jel, podle použité převodovky uměl upalovat i 130, dal se koupit s bufikem, měl volnoběžku. Spolehlivost byla vysoká, uvezl nezkutečný, přitom když byl dobře seřízen což u dvoutaktu je důležité uměl jezdit i za 8 litrů, což 1203 pod 12 nešla ani po rovině. Nehledě diky pohonu předních kol v zimě vyjel úplný nesmysl, to nevyjel osobák to co barik, zato 1203 nepřejela retardér. Tyhle dvě auta nejdou srovnávat. Na valnika barkase jste dali tunu a on to v klidu odvezl. 1203 se pod tunou prohnula, ze táhla výfuk po zemi a byla absolutně nepoužitelná. Ta nechtěla jet prázdná. Bohužel byl dovoz Barkasu značně omezen, jinak by 1203 vytlačil úplně do zapomnění.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sektáři prašivý. Nedal bych mu to dítě, bude z neho jen další vymyty mozek