Je vidět, že e ten kdo tohle psal v Barkasu ani ve dvanácettrosce nikdy neseděl. Barkas ve své době patřil mezi nejmodernější dodávky v Evropě. Kdežto 1203 byla zastarala uz na počátku výroby. Barik chytal na otočení, topil, jel, podle použité převodovky uměl upalovat i 130, dal se koupit s bufikem, měl volnoběžku. Spolehlivost byla vysoká, uvezl nezkutečný, přitom když byl dobře seřízen což u dvoutaktu je důležité uměl jezdit i za 8 litrů, což 1203 pod 12 nešla ani po rovině. Nehledě diky pohonu předních kol v zimě vyjel úplný nesmysl, to nevyjel osobák to co barik, zato 1203 nepřejela retardér. Tyhle dvě auta nejdou srovnávat. Na valnika barkase jste dali tunu a on to v klidu odvezl. 1203 se pod tunou prohnula, ze táhla výfuk po zemi a byla absolutně nepoužitelná. Ta nechtěla jet prázdná. Bohužel byl dovoz Barkasu značně omezen, jinak by 1203 vytlačil úplně do zapomnění.
Vy jste asi jasnovidec, když víte kdy přesně ten sníh napadne. Navíc solit silnici, když je sucho, tak je kontraproduktivní. Posypete, auta to rozjezdí, sníh napadne, ale už neroztaje. Sype se až ve chvíli, kdy sněží či je sníh na silnicích, případně námraza, ale tam to také funguje od určitých teplot, protože fyziku a chemii neoblbnete.
dovolimm si nesouhlasit, u nás to mají silničáři na háku, sipou solí velikosti hrachu, že se bojim, že mi to rozmlátí auto. a to že vyjedou až když je problem, to je jiná pohádka. když to srovnám s chováním silničářů v německu, tak je to uplně jiný. jedu po d8, na německé straně mokro, přejedu čáru a nic. takže at si šáhnou už ti tupci do svědomí a začnou něco dělat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sektáři prašivý. Nedal bych mu to dítě, bude z neho jen další vymyty mozek