Elektro ano, ale za určitých podmínek. Přijatelná cena pro lidi s běžným příjmem, dojezd min 600 km bez ohledu na povětrnostní podmínky a využití všeho, co auto poskytuje, doba nabíjení pod 5 minut, dobrá infrastruktura a dostupnost dobíjecích mist.
Proto se snad zavádějí cla,aby ta cena přijatelná nebyla. Německé náklady na práci a managment to nedovolí.
A taky bude! Novinky jsou plné falešných účtů ruSSkých agentů a kremlobotů, co tu neustále šíří ruSSkou propagandu. K tomu je tu druhá skupina, tzv. deZolátů, co tomu všemu poté věří. Myslím že obě skupiny se budou ještě moc divit.
ruSSká horda bude rozstřílena, rozbombardována, rozsekána a rozmlácena na malinké kousíčky. Až bude ruSSko poraženo, tak se ještě podíváme na kolaboranty. Tak se už pomalu připravte deZoláti. Jedna dvě, Koudelka si pro vás jde!
Nejsem žádný falešný účet,ale v reálu se se mnou nebudeš chtít setkat a vykládat tohle.
Velmi hluboký omyl, právě on má nejvíce informací a hlavně: dokáže vše sdělit srozumitelně, jasně a hlavně pravdivě. Vše, co říká, je možno ověřit a jeho představa Rakousko - Uherska jako gubernie Ruska je krutě reálná.
Tenhle díl Keců a politiky jsem si zkusil poslechnout. Tolik neobjektivity jsem za těch 15 minut,co jsem to vydržel,jsem neslyšel.🙂
Tak to si nerozumíme. Já píšu o daňovým paušálu,kde se nemusí prokazovat výdaje. IT pracuje z domova, má příjem 85 tisíc a skoro žádný výdaje.Zaplatí paušální odvod 7 500Kč bez prokazování výdajů a ani nemusí podávat daňový přiznání. Původně to zavedli, že prý k ulehčení byrokracie,ale je to jen pro sortu lidí,co mají právě výdajový paušál např.40 procent. Je to levá vůči zaměstnancům,ale i třeba takovým živnostníkům jako my.
Je třeba upravit výši odvodů na stejnou výši jako mají ostatní zaměstnanci na smlouvu. Dosavadní odvody OSVČ jsou diskriminačně nízké.
On by stačil zrušit ten paušál. Je to supr výhodný pro lidi jako jsou doktoři,IT,poradci, notáři atd. Já mám zednictví a žádný med to už není. A zrovna zedník by podle vašeho návrhu nezbyl ani jeden oficiálně OSVČ.
Amerika potřebuje ovládnout ložiska surovin v Rusku a to je běh na dlouhou trať. Toho může dosáhnout jen tak, že se pokusí vyvolat odpor k Putinovi mezi ruskými lidmi a pokusit se importovat svou demokracii a prostřednictvím nastrčené vlády a kapitálu se dostat k těmto zdrojů zcela oficiálně.
Taky si to myslím už od začátku. Proto nesmí sportovci na závody, miliardářūm zabavují v Evropě majetek atd.,aby se Rusko zhroutilo zevnitř, protože je to extrémně bohatá nevěsta i když prý na záchod chodí k plotu.🙂
Svět by se měl snažit hlavně žít v klidu a míru...ale na autoritářských státech je vidět mocenský vojenský boj...tohle je špatně....Proč tedy uprchlíci z Afriky a blízkého východu táhnou do Evropy? Proč netáhnou do Ruska, Severní Korei nebo do Číny?
Protože tam zadarmo nic nedostanou. I u nás se jim sociální systém zdá málo výhodný a to je naše jediný štěstí prozatím.🙂
Obecně pokud někdo má 200-400 tisíc na účtu, neměl by inkasovat finanční pomoc od ostatních. Vy s tímto limitem máte problém? Klidně bych byl pro snížení na tu původní polovinu. Normálně by se měl být schopen člověk živit sám, nikoliv že mu jeho život budou platit ostatní.
Bydlím v obecním bytě,nikdy jsem žádnou dávku nebral a mám na uctu 250 000 Kč a nemám na případnou pomoc nárok i když už skoro 40 let odvádím. Někdo má byt v centru Prahy a jezdí na chalupu s bazénem,tak ten jo. Už takhle se skládáme na všelijaký dotace na ty nemovitosti. Tak z toho mám hořkou pachuť.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opět a znovu Německo zatáhlo Evropu do prů-eru, díky svému fanatizmu, tentokrát zelenému. Nejprve německá Energiewende, tu pak vnutili EU pod názvem grýndýl. Okupace vrcholných orgánů EU německými Zelenými Khméry, vypnutí min 19-ti jaderných reaktorů v Německu = energetická drahota. A jako třešnička na zeleném dortu velkopanský příkaz povinného přechodu na 100%-ní elektromobilitou.
Odboráři VW musí jít demonstrovat do Berlína a do Bruselu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A není taky docela problém výše jejich platů na všech pozicích v koncernu oproti jiným světovým výrobcům? Už se ani nedá říct,že mají kvalitnější auta.