Ona ta obranyschopnost není jen o utracených miliardách. Musí být utraceny smysluplně za vytvoření, vyzbrojení, vycvičení dostatečně velké armády s moderní skladbou zbraní a bojových vojsk odpovídající nějaké ucelené strategické koncepci, která odpovídá možnostem a poloze státu a jeho sousedů. O ochotě armády bojovat, disponibilních zálohách schopných reálně armádu zvětšit a jít do reálného boje.
jsem blížící se senior (62) řidičák mám od první dne 15. narozenin pionýr Jawa 50, ČZ 175, od 18 jezdím autem. doteď dávám 700 km na jeden zátah ( za den), maximum bylo 1450 km, stále najezdím 30 - 40 tis km ročně autem cca od 1994 , bez ohledu na počasí, sníh déšť, námrazu a denní dobu (den i přes noc) a i na silné motorce. Nejsem řidič z povolání, živím se jinou profesí. Nemám pocit, že řídím nebezpečně. Tyto články mne urážejí.
Ano je to smutné a mělo by být i varující - Letectví je nepochybně doklad o technické a organizační vyspělostí státu a patří mezi ty nejvýznamnější. Ostatní státy si to uvědomily a svým tradičním leteckým společnostem pomohly. U nás jsme je spíše potopily. Takovýchto prestižních pozic ztrácíme čím dál více. Nejsmutnější to je v energetice - Temelín , Dukovany a Jaslovké B jsme stavěli my (jako EPC). Nyní tendr na Dukovany vyhráli Korejci, protože my už to dohromady nedáme a cituji korejského zástupce : "... Naše společnost je připravena poskytnout českým firmám potřebné know-how a naše zkušenosti, aby se na výstavbě Dukovan mohli také podílet" . To je změna pozice.
Je to smutné. Přibývá aktivit proti stáří (diskuse vezměte jim volební právo, vezměte jim řidičák, o tom, že by se měli v MHD pouštět sednou se nemluví, ...) a nyní toto, Jaké trauma znamená stáří pro děti? Stáří je součást života a bohužel i smrt. Pokud budeme děti od všeho izolovat ,jejich psychická odolnost klesne. Co je na stáří tak pohoršujícího? Co si pro sebe připravují hlasující, když svým dětem stáří zatají? Co bude, až sami zestárnou?
Možná, ze si za to tak trochu můžeme i my sami. Pokud byly převažující informace šířené mezi lidmi o tom, kde je jaká akce a kde mají máslo za 29 a kde za 30 , tak supermarkety toto ještě prizivily a reklamy jsou jen o slevach slevových akcích. Chtělo by to otočit komentáře spotřebitelů na kvalitu a tak dotlačit média , aby to podpořila a supermarkety změnily strategii . Bohužel to je utopie média jsou pod tlakem peněz z reklamy od supermarketu, takže je moc pranyrovat nebudou a ani spotřebitele se snadno nevzdají toho fenoménu slevových akci, kdyby supermarketem nezvyšovalo obrat, tak by s nimi nejspíš přestaly sami
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Logicky následek mnoha stavebních úprav, které průjezdnost dramaticky zhoršují