Ale to je jiná situace. Popisujete fázi nabídky- ano ve fázi nabídky, když si dohadovali co bude dělat a za kolik, kdyby ji nepodepsali - taky nic nedostane za práci na nabídce. To je normální.
Ale oni si pak už upravili , jak se stanoví odměna za to, když se nabídka akceptovala. To už jste o krok dál. No a ano u odměny vázané pouze na výhru je ta odměna prostě často vyšší. Protože ta jedna strana to zastoupení chce, ale nechce se jí jít moc do rizika platit, pokud prohraje, protože je tam třeba velká nejistota ohledně výhry, ale zas jako kdyby se vyhrálo, je to fakt hodně vysoká hodnota... a ta druhá si vyhodnotí, že to riskne, když tak nedostane nic za roky práce (její problém), ale když se to povede a vyhraje, dostane zas fakt hodně.
Ale ono to ani není podstatné. Podstatné je to, že se tak dohodli.
Když si zkouším boty, nic neplatím, když si jedny vyberu a koupím je za 3k, taky je zaplatím a ne že v nich vyjdu ven a druhý den řeknu, že už se tak nelesknou, takže mi přijde fér poslat jen 2k.
A jste přesvědčena , ze v průběhu řízení neinkasovali žádnou sazbu na hodinové náklady ?
A je v pořádku ze právní sytém řeší spory tak dlouho až lidi zemřou a výlohy / pokuty násobné překračují hodnotu sporu ? Ten system vymysleli právníci a nepochybně jim vyhovuje
Taky bych rad, abychom mohli fakturovat tím vice čím se naše dodávka bude protahovat
ta odměna není neskutečná. Zahrnovala dosti vysoké Altnerovo riziko, že pokud spor nevyhraje (a velice rizikový spor, kde šance nebyly nic extra) bude pro ně roky pracovat zdarma na vlastní náklady....to jako problém nikdo neviděl, že?
Ale když to riziko ( a hodně díky jeho práci) odpadne, náhle se budeme tvářit, že tam nebylo a že právě ta výše odměny vázaná pouze na tu výhru v sobě nese to riziko práce zdarma a to klidně po dobu několika let.
A neznám zas tak moc právníků, kterým vyhovují dlouhé spory. Většinou je to pro ně spíše ubíjející.
Já pracuji v oblasti dodávek do průmyslu
A mezi naše riziko patří , ze pracujeme třeba půl roku na nabídce a jejich podkladech a vyjasnivani a když nevyhrajem, tak nám také nikdo nic nezaplatí a když vyhrajeme tak za pevnou cenu a ne za odměnu podílu ze zisku rafinerie
Vy, když si jdete koupit boty , pět si jich vyzkoušíte a žádné nekoupíte, také nic neplatite a prodavačka pracovala zadarmo ( resp majitel prodejny)
Proč může lidem z pár tisíc nárůst dluh na milióny? To je přesně to samé jen více zde🤣
Ano zde je to vice vidět
Už sama odměna je vzhledem k původnímu sporu o Nemovitost neskutečná - je to jen za právní služby.
A to, že se spor vleče tak dlouho, je dáno způsobem našeho právního systému, který samozřejmě právníkům obou stran vyhovuje, protože jim běží taxametr a vytvořili ho právníci "sami sobě"
Přečtěte si to ještě jednou a spočítejte. Je to tam napsané jak to počítali
A co je v článku Jinak ?
s partnerem jsme se nedohdli na části odměny za právní služby ve výši 18,5 mil Kč a smluvní pokuta a úroky - tedy vše opět právníkům se vyšplhaly bezmála na 500 mil Kč
Už sama odměna je vzhledem k původnímu sporu o Nemovitos neskutečná - je to jen právní služby.
A to, že se spor vleče tak dlouho, je dáno způsobem našeho právního systému, který samozřejmě právníkům obou stran vyhovuje, protože jim běží taxametr a vytvořili ho právníci "sami sobě"
Ona ta obranyschopnost není jen o utracených miliardách. Musí být utraceny smysluplně za vytvoření, vyzbrojení, vycvičení dostatečně velké armády s moderní skladbou zbraní a bojových vojsk odpovídající nějaké ucelené strategické koncepci, která odpovídá možnostem a poloze státu a jeho sousedů. O ochotě armády bojovat, disponibilních zálohách schopných reálně armádu zvětšit a jít do reálného boje.
jsem blížící se senior (62) řidičák mám od první dne 15. narozenin pionýr Jawa 50, ČZ 175, od 18 jezdím autem. doteď dávám 700 km na jeden zátah ( za den), maximum bylo 1450 km, stále najezdím 30 - 40 tis km ročně autem cca od 1994 , bez ohledu na počasí, sníh déšť, námrazu a denní dobu (den i přes noc) a i na silné motorce. Nejsem řidič z povolání, živím se jinou profesí. Nemám pocit, že řídím nebezpečně. Tyto články mne urážejí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Logicky následek mnoha stavebních úprav, které průjezdnost dramaticky zhoršují