Tady je jedna fotka s krasavicí "plachtovou", Červeným drakem a Petrem (Idet 2017)
Jinak s tímto jsme jezdívali my (foto Hungaroring 86, 87?, jednou jela i Mongolsko...)
Je skvělé potkat našince s něčím historickým - Š1203 cestou přes BiH (2019)
Ať se kola točí a mnoho krásných zážitků s "kačenkou - qvíčalkou" 🙂
Pavel
Pavle díky , někdy naviděnou.
Zbyněk
Tady je video kamarádů z Brna (raději jsem si ho "zazálohoval", aby nezmizelo).
Koukám, v diskuzi je Adam Kopecny...
Zdarec, Pavel - moderátor a zvukař z polygonu z Autoteců a Idetů
Pavle , díky Ti za tohle video.
Jde mi při něm krásný mráz po zádech a jdu tu naši qvíčalku pozdravit do garáže a že už se těšíme , jak letos po žních vyrazíme.
Expedičce dal Petr Kopečný do vínku jeden geniální a jednoduchý prvek - lehkou plachtovou nástavbu nezvyšující mrtvou hmotnost, čímž udělal radost hlavně motoru a převodům i brzdám.
Naše má skoro 4 tuny si s motorkou ČZ 180.A přece se točí👍.
Tolik tip pro případné zachránce dalších T805.
S moji usměvavou manželkou a s tatrou na cestách je analogový život krásnější.
Zbyněk
Nebyly to přitom jediné „cestovatelské“ 805. Na konci osmdesátých let byl totiž z původního armádního kousku postaven expediční speciál pro cestu do Afriky. Ten se dočkal kabiny se třemi sedačkami a obytné nástavby, stejně jako nezbytné výbavy, jako byly obří nádrže na vodu či benzin. Na expedici Atlas 89 vůz následně projel Tunis, Alžír a Maroko. Později byl repasován, aby se mohl vydat na další daleké cesty. - Tohle je trošku "ořezaná" historie. Předně upřesnění, že v nástabě byly 3 sedačky. Takže uspořádání 2+3. A následně doplnění " daleké cesty" . Po expedici Atlas ˇ89 následovala Asie 2003, Austrálie 2005 a Jižní Amerika 2011. Vozidlo tak spolu s dalšími cestami po Evropě najelo přes 60 000 km.
Adame , Vaše EXPEDIČKA by měla být jednou v tatrováckém muzeu v Kopřivnici. Neuvěřitelné cesty s ní Tvůj pan otec uskutečnil. Je mojí velkou inspirací , jako srdcař tatrovácké klasiky Tomáš Tomeček.
Zbyněk
Naše tatřička T805 nás už dvacet let vozí při letní dovolené po krásách Československa.Jezdíme každý rok s kolegou co jí má také - jako repliku H+Z .
Kdo jí rozumí a udělá si na ní základní údržbu tomu funguje spolehlivě. Je velmi pohodlná , spotřeba 25 na sto je vykompenzována spaním v přírodě , kdy po nás musí zůstat čisto.Sedíte vysoko , vidíte daleko, stačíte vnímat krajinu.Byli jsme s ní u tureckých hranic v Bulharsku- nejkrásnější dovolená bez jediné závady.
Tatrovácká konstrukce na ní je jednoduchá, motor přede jak hodinky ,stačí sada klíčů šroubovák , zkoušečka a jste s ní nezávislí na počítačových servisech.
Příští rok jí bude sedmdesát let a je jak mladice.
V čem je šetrná ? Nejezdíte pro blbiny a vyrobit se musela za sedmdesát roků jenom jednou.
A tolik zajímavých lidí co mám dala poznat.
Díky tatřičko , díky Vám pánové H+Z .
Zbyněk a Jarmilka
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Chlapi , dnes se těším na večer jako nikdy. Slovy Mistra- Zpátky si dám tenhle film.....Jakou jste mi udělali radost tímhle videem.
Jsem pŕíznivcem jednoduchých strojů které jsou takovými to MISTRY opravitelné.
Proto mám JAWY , TATRY, ZETORY, stará VOLVA v živnosti a tím jistotu i svobodu v tom , že vím, že si to opravím a za kolik.
A takoví MISTŘI jako jste ukázali mi pomáhají a rád jim zaplatím co si žádají.Česká peníze do českých rukou.