Mluvil jsem o tom, že nemáme běžně 800 tisíc a víc na naprosto běžné, ničím nevýznamné a nevýrazné nové elektroauto. Moje spalovací auto je čtyři roky staré. Suma, kterou jsem za něj dal, by stačila na polovinu elektroauta. Je mi líto, že jste tak arogantní, ale to není problém nás ostatních.
Většina nás kupuje ojetá auta a takto i zůstane do budoucna. Zatím je nabídka ojetin omezená a většinou jsou dražší, než spalovací, ale to se za pár let změní. Už dnes nová auta nad milion stojí stejně spalovací i elektrická, některá elektrická jsou levnější už dnes. U nižších kategorií aut dojde k paritě do dvou let a nebude už žádný důvod kupovat spalováky. Nevím, v čem je arogance, já jsem vždycky kupoval ojeté auta.
Jedinou současnou správnou cestou jsou hybridní pohony. Časem se to překlopí, elektřina začne převažovat, dojezdy se zvýší, infrastruktura zlepší, sítě to unesou a jednoho dne zjistíme, že spalováky jsou už jen v muzeích veteránů. Ale musí to jít postupně, ne násilně a cestou zákazu od.
Hybrid je totální ekonomický nesmysl, je to jenom šidítko pro ty, co mají z plné elektriky strach. Každý s hybridem pak zjistí, že těch pár km na elektřinu je mnohem pohodlnější a svižnější a spalovák je vlastně jenom otravuje navíc musí řešit drahé servisy. Hybrid je jenom přestupná stanice k EV, bohužel drahá a komplikovaná zkušenost. Automobilky a ropný průmysl z toho samozřejmě mají radost 🙂
To by musela něco dělat celá zeměkoule.Sem tam někdo to nevytrhne,jenom Evropa bude chcípat,to už se děje.Kopeme si zeleným šmejdem hrob.Podívejte se na oceány a pobřeží,samej plast,kdo ten bordel dělá?
Zkuste si nejdřív vygooglit kolik a kde se na zeměkouli prodává EV, než ze sebe budete dělat blbce a házet špínu na EU. Například v číně už to je milion měsíčně, taky jim to přikazuje ta zlá EU, že?
Není lepší být nezávislý na těchto pofidérních ekonomikách, na nestabilním blízkém východě nebo nedejbože na teroristickém Rusku? Český národ říká ne. Budeme dál jezdit spalovacími vozy. Budeme si nechat přepravovat tisíce kilometrů ropu pomocí elektrických čerpadel, potom ji budeme rafinovat a nakonec ji s dvacetiprocentní účinností na kola spálíme do vzduchu. A jako rozmazlení frackové si necháme přes půl světa dopravit další ropu, abychom zase mohli vypráznit s tragickou účinností nádrž v továrně na odpadní teplo, které vznešeně říkáme spalovací vůz.
Díky, že aspoň někdo přemýšlí logicky, místo napadání, nadávání všem a psaní nesmyslů. Naprosto s Vámi souhlasím a jsem si jistý, že za nedlouho přijde doba, kdy se budou i nynější odpůrci chytat za hlavu a sami nebudou chápat, jak mohli být tak hloupí a obhajovat něco, co funguje s 20% účinností, navíc to hlavně řve a nejede.
A proto VW propouští, zavírá továrnu v Belgii, v Anglii a ve Švédsku zkrachovaly startupy na baterie....etc.
Všechno má svoje důvody... VW má problém s tím, že EV zatím prostě neumí a zákazníci to po zkušenostech zjistili, tak radši kupují jiné značky. Když zkachuje jakýkoli startup, je to naprosto přirozená věc....
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Přesně, v elektrickém pohonu, dostupném jen pro ty nejbohatší.
2 odpovědi
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Kolik znáte obyčejných zaměstnanců, kteří si kdy koupili nový Jaguar? Když už nějaký, tak ojetý a stejně tak to bude i s elektrickými.