Přesně naopak. Aut spíše v Dejvicích ubude, protože konečně bude na severu most přes Vltavu. A ubylo by jich ještě více, pokud by se dostavěl vnitřní okruh v Praze (pokračování Blanky). Pak už stačí dobudovat radiály, ale to by se v Praze muselo začít konečně trochu myslet a něco pro to dělat. Bez těchto staveb trpí desítky tisíc lidí v Praze a stovky tisíc řidičů. Už i propojení D1 a Černého Mostu významně uleví lidem na Spořilově i kolem Jižní spojky či Průmyslové ul.
Město a její infrastruktura musí především dobře sloužit lidem, kteří tam bydlí a pracují. Pro dopravní obslužnost je nutné rozšířit trať na 3 koleje. Nejsem projektant ani architekt, nehodnotím co je a není pěkné na pohled, ale rozhodující je současný technický stav mostu, který nechal správce "shnít", zda je technicky možné ho opravit a především s jakou životností. Mám dojem, že již několik posudků jednoznačně doporučuje nový most, který bude mít mnohem větší životnost a všichni ti ochránci památek, vzhledu apod. by neměli bojovat za záchranu "shnilotiny", ale za podobný a přijatelný vzhled zcela nové moderní konstrukce. Lidé, co tu žijí a pracují, nechtějí mít z Prahy turistický skanzen, ale moderní fungující město (včetně kapacitního komfortního vlakového spojení). Čím rychlejší, komfortnější a kapacitnější vlaky budou, tím méně aut bude do centra jezdit. Omlouvám se především starší generaci, ale v tomto případě není na nostalgii čas ani prostor.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Skoro bych se vsadil, že to nebude souviset s nikým ze STAN. To by kuliočko neschválil před volbami. Sice v Praze se bude volit jen někde do senátu, ale žádná špína alá Dozimetr se přeci teď vířit nebude.