Bylo by už na čase, aby se alternativní pohony bez fosilních paliv začaly vysvětlovat i jinak než pomocí CO2, životního prostředí a klimatické změny. O ekologičnosti jednotlivých pohonů může být nespočet diskusí a názorů, ale pokud se podíváme na hlavní důvod Číny, proč již dlouho investuje do elektromobility, tak zjistíme, že jí jde hlavně o soběstačnost - chce omezit závislost na dovozu ropy. Kdopak odstavil jaderné elektrárny a postavil Nord Stream 2? Kdo vsadil na ruský plyn? Za mne hlavní cíl je co nejdříve se zbavit závislosti na dovozu ropy a zemního plynu z Ruska, respektive nejlepší je snižovat postupně spotřebu ropy a plynu. My všichni jsme bohužel dotovali ruský systém, dováželi jsme levnější ropu a plyn, přitom Norské suroviny (ropa/plyn) se dovážely do Číny. To je paradox, že? Na prvním místě jsou bohužel peníze a pěkně se nám to vymstilo (napadení Ukrajiny Ruskem - zdražení energií). Děkujme Merkelové a Němcům, kteří vsadili na ruský plyn.
Dle mého názoru se jedná o místa k sezení PŘEDNOSTNĚ určená pro např. invalidy, důchodce, slepce. U slepce bych píchnutí pochopil, ale seniorka evidentně němá nebyla a stačilo slušně říci: "S dovolením." Někdo si čte knížku, jiný kouká do mobilu či má zavřené oči, je to úplně jedno, ale sednout si tam může kdokoliv a pokud si nevšimne osoby s přednostním právem, tak to není důvod do něho šťouchat holí nebo se na něj obořit apod.
Prosím o otestování za všech podmínek v průběhu celého roku, např. celoroční Pirelli z roku 2018 byly v zimě solidní, ale největší problém jim dělal letní deštík (nedržely v zatáčce). Jinými slovy, nejde jen o zimní provoz, ale o celoroční provoz podzim/zima/jaro/léto. Tedy je třeba srovnání s letními i zimními pneumatikami.
Já mám takový dojem, že hlavním důvodem není ochrana NPP a krajinného rázu, ale spíše závist a nechuť německé firmě umožnit podnikání. Kdyby byla diskuse jen o architektuře a kompenzačních opatřeních (např. výsadba stromů a keřů, chodníky v obci), tak to pochopím, ale ten pozemek je krásně schovaný za stromy a dvoupatrovým domem, proto nechápu boj proti poloze.
Přesně naopak. Aut spíše v Dejvicích ubude, protože konečně bude na severu most přes Vltavu. A ubylo by jich ještě více, pokud by se dostavěl vnitřní okruh v Praze (pokračování Blanky). Pak už stačí dobudovat radiály, ale to by se v Praze muselo začít konečně trochu myslet a něco pro to dělat. Bez těchto staveb trpí desítky tisíc lidí v Praze a stovky tisíc řidičů. Už i propojení D1 a Černého Mostu významně uleví lidem na Spořilově i kolem Jižní spojky či Průmyslové ul.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Audi + 3,0 TDI = mistr světa amoleta, jehož EGO je větší než to auto.