Ale vůbec ne, o žádné subjektivní preferenci tu právě není řeč. Pohodlnější bude na dálnici vždy a za každých okolností ta premiovka na vzduchu, než korejec v SUV. To že někdo preferuje SUV z nějakých jiných důvodů je zcela v pořádku, ale nemění to nic na tom, že pohodlnější na dálnici bude vždy ta první volba.
Stejně tak se nesnažte zakecat zábavnost. Ne, zrychlení v přímce nemá se zábavností co dělat, znovu si zopakujeme že zrychlení v přímce má skvělé kdejaká limuzína segmentu F, ale zábavná nikdy není, naopak hothatch bude zábavný i s menším zrychlením a dynamickými parametry. Elektrika je v tomto naprosto tupá a nudná - zrychlení podá skvělé, ale tím to hasne, bez emocí, bez zábavnosti. A váš mindrák z nafty nekomentuju, to jen plácáte nesmysly abyste odvedl pozornost od tématu 😉
To není mindrák, to je fakt, na který nemáte argument. Elektriku si může náš stát vyrobit sám, respektive každý s domečkem a fotovoltaikou. Kdežto nafta nejen smrdí a hlavně v zimě se dlouho zahřívá, ale hlavně jsme závislí na dovozu ropy z Ruska, od šejků a dalších darmožroutů. Tedy smrad a závislost a podpora zlých režimů, gratuluji - užívejte si to a přeji krásné svátky.
Odpovědi jste samozřejmě dostal. Takže znovu - na i4 není nic zábavného, to si právě někdo plete pojmy s dojmy, to že mají eauta obecně lepší zrychlení v přímce je jasné, ale není na tom nic zábavného, Mercedes S-klasse s V12 má také krásnou dynamiku na dálnici, ale na okresce mu ujede lecjaký hot hatch s polovičním výkonem. Tedy i4 nemá se zábavností nic společného, je to těžká kráva bez zajímavých jízdních vlastností, které jsou navíc postižené elektrikou - tedy vykazují dynamické parametry v přímce, ale zcela nudné.
A pak se nesnažte zamluvit korejce, samozřejmě že jakákoliv premiovka na vzduchu je na dálnici pohodlnější než korejec v SUV, tam není o čem, to je dané podstatou, vůbec nezáleží na preferencích, nízká premiovka bude vždy a za každých okolností pohodlnější a vhodnější pro dálkové jízdy.
No a je to tady, takže vy preferujete nízké pohodlné a silné auto na dálnici. Jiní preferují vyšší posaz, výhled a pohodlné nastupování/vystupování. Někdo spatřuje zábavu ve zrychlení a v reakci na plyn v jakékoliv situaci. Chápu, že na rychlé dálniční přesuny není vhodná elektrika, ale po městě či každý den 50 km do práce je skvělá a nesmrdí jako ta vaše nafta, nemusí se 20 km v zimě zahřívat olej, můžete nasednout do vyhřátého auta a jet. Vaše přídavné vytápění zase smrdí a patří do minulého století.
S oběma autama jsem téměř jistě víc nacouval než vy najel dopředu 😉
Psát o zábavnosti u i4 je zhruba na úrovni tvrdit že Halina Pawlovská je svůdná společnice. A vůbec to nesouvisí s A6, nikdo neříkal že A6 je zábavná, jen že i4 je absolutně nezábavná.
A když opomeneme vaše raněné ego z toho že korejci nedosahají premii ani po kotníky, tak nějaký věcný argument proč by to mělo být jinak by se našel? To že se vám líbí korejec je fajn, nikdo neříká že blbě jede, vůbec ne. Jen jste si naběhnul s tím porovnáním, protože na přejetí Evropy bude A6 tak asi stokrát pohodlnější než Santa Fe. 😉
Já nic neporovnával a nechválil jsem korejce, jen jsem položil dvě otázky, na které jste neodpověděl. Každý považuje za zábavu něco jiného, někdo zvuk motoru, někdo přesnou dávkovatelnost a okamžitou odezvu plynu v zatáčkách. Někomu stačí rychlost na dálnici, jiní potřebují klikatou okresku. Někomu k pohodlí stačí větší SUV a vyšší posaz, jinému vyhovuje koncernový adaptivní podvozek na dvacítkách.
Tak pro vás může být samozřejmě cokoliv čímkoliv, to je legitimní. Stejně tak je legitimní vysmát se tomu co uvádíte 😉
1)Předražené to není, to konstatuje trh.
2)Říct o i4 že je auto pro zábavu, je humor dne.
3)Korejci nejsou premie, nedá se to srovnávat, na cestování Evropou bude A6 stokrát pohodlnější než nějaké Santa fe.
2) Kolik km jste najel s i4, 0 nebo 10? I kdybyste najel 20 km, stále nepoznáte hranice a kompletní zábavnost. O té okamžité reakci na plyn se vám v A6 může jen zdát.
3) Kolik km jste najel s novým Santa fe? Zase 0? Takže máte jen předsudky a hrdě si stojíte za svým dokonale zakonzervovaným koncernovým názorem. 🙂😄
ale prosím vás, takovéto směšné otázky. Znáte někoho, komu by PP ublížil? Znáte někoho, kdo by o něm řekl, že se chová jako 🐷? Myslím si, že takového nenajdete. Zato o opravdovém komoušovi, jako je třeba Bureš, pochybnosti mít nebudete - tam je to totiž ložený!
Komu prosím Bureš do roku 1989 ublížil? Jo ták, vy myslíte jeho podnikání - ale takových schopných dravců tu máme mezi podnikateli nespočet, ne? Jo ale ti netlačí do politiky, ti jen okatě či tiše tahají za nitky, posílají sponzorské dary - to je úplně jiná káva přeci. A že se Bureš během politiky obohatil? Vy snad víte, jak by jeho firmy prosperovaly a vydělávaly, kdyby nešel do politiky? Jsou to jen spekulace a názorové střety. Ale ten fialkovej se tedy moc nepředvedl, zadlužil/zadluží ČR více než Bureš za covidu.
Film Vlny by měl vidět každý Čech. Vypráví pravdivé o okupaci Československa v roce 1968 spojeneckými vojsky Varšavské smlouvy, vypráví o tom, kdo jsou vládci z Kremlu, vypráví o tom kdo jsou naši čeští komunisté. Jsem si téměř jist, že pokud tento film uvidíte, tak bývalé estébáky z ANO, KSČM nebo Motoristy nebudete za 10 měsíců v českých parlamentních volbách volit.
Nějak jste opomněl zmínit, že film mimo jiné pojednává i o tom, jak někteří podepsali spolupráci pod různě silnými nátlaky. Však ono by se vidělo, zda všichni ti teoretičtí moralisti by nepolevili, pokud by šlo z úzkejch do tenkejch (někteří se hroutí už jen z toho, že nějaký autokrat udělá v televizi bububu). Takže laskavě nehodnoťte ostatní, když o podmínkách podpisu nevíte vůbec nic a hlavně nevíte vůbec nic o tom, zda vůbec a případně o kom a o čem psali hlášení. Nikoho se nezastávám, ale také nikoho neodsuzuji. A mnohem podstatnější je práce za dotyčnými za posledních 35 let, co udělali pro demokratickou společnost, kolik odvedli daní atd.
Není to málo....🤔 Jsme tranzitní země...A kolem D 1 třeba Velké Meziříčí to je tragédie...Brno, kapitola sama pro sebe...Jsem rád , že kulatá lopata mě nemusí živit...Chce to postavit ne 2k co chybí, chce to mít rezervu pak nejsou přestupky a TIR nezavazi kde nemá...je smutné, že po tolika letech je to tu pro řidiče jak na Balkáně...úroveň proti Francii a Německu je otřesná...
Stačí zavést cenu nafty a mýta jako ve Francii či Německu + tvrdě hlídat váhu kamionů a hned bude na silnicích + dálnicích + odpočívkách více místa.
To si myslíte, že v Česku ve vnitrozemí nejsou potřeba takový velký parkoviště pro kamiony? Takhle dělám povinnou přestávku ve vesnici a chytrý policista mi povídá. Tady nemůžete dělat přestávku. Máte to za 500 a máte si jí udělat na hranicích. No jestli takhle uvažuje státní aparát kompletně tak jsme už jako země na tom špatně.
Tak tu pokutu vám nedal asi jen tak, něco jste porušil (např. některé vesnice mají celoplošný zákaz stání nad 3,5 t). Druhá věc je, že někteří řidiči se chovají jako prasata (na odpočívkách je WC do 50 - 100 m nebo za 10 Kč, tudíž chytráci močí všude, přitom chemický záchod může mít v kabině každý, ve vesnicích to samé - bordel, moč, ranní vrkání motoru atd.). Ano, na dálničních odpočívkách je málo míst, ale už se pracuje na rozšiřování a já osobně bych se nepodbízel jako levná tranzitní země - zvýšil bych mýto, zrušil slevu 1 Kč na naftu a tvrdě hlídal váhu kamionů. Ano, ať si každý připlatí za dovoz zboží, konečně budou mít výhodu lokální produkty.
Tak to vůbec ne, protože vás zastaví i když jedete předpisově! Tak co?
Namátkové kontroly jsou velmi vzácné, zpravidla mají nějaký důvod nebo podezření. Někdy stačí starší vůz v horším technickém stavu, někdy stačí dým za vozidlem, někdy stačí přetížené vozidlo a jindy zase hledají určitý typ či barvu vozidla, apod.
Dříve se vybudovaly elektrárny, mosty, metro, dálnice, přehrady proti povodním a státní dluhy nebyly. Dneska nedokážou nic, jen rozdávat dotace podnikatelům a dávky švindlujícím "samoživitelkám" a oddlužovat švindlíře a tisknout inflační peníze!!!
Řeknu vám malé tajemství. Kdyby nebyla sametová revoluce, tak se to stejně do roka a do dne zhroutilo ekonomicky. I SSSR se rozpadl hlavně z ekonomických důvodů.
Whooo, to bude holoto aby jste měli svobodnou vůli. Jen doufám, že tam člověk nepotká tajné cajty. Neboť toto je mrhání prostředky České republiky. Předpokládám že BIS si tam přidala také požadavek tak vás rovnou ztotožní i se spolujezdci...
Kdo se chová slušně a dodržuje předpisy, tak se nemá čeho bát.:-)
Vážený pane redaktore. Za sedm průměrných ročních platů se kupují jiné značky automobilů než vámi uváděná Škoda Fabia. Myslet a pak psát.
Pokud máte na mysli Dácii nebo Hyundai, tak tam je to vykoupeno horší pasivní bezpečností. Pokud máte na mysli větší auta, tak to už je přeci o tom, kde a k čemu to auto bude sloužit. Pokud někdo jezdí převážně sám či ve dvou a ještě k tomu kolem komína/po městě, tak k čemu mu bude starší a větší auto, která má větší spotřebu a nákladnější servis? Leda, že by se někteří vepříci cítili stísněně, ale to není problém Škody Fabia.
Jen prispeji se svou zkusenosti. Chapu ze se mnozi budou usmivat ale mam Fabii 1.4 TDI trivalec rv. 2004 mam ji nacipovanou a dnes ma najeto nejakych 560 000 km podotykam bez nejakych vetsich oprav krome vyvarenych prahu. Olej menim co deset tisic a auto jezdi porad skvele jen je trosku hlucnejsi. Uz je to ted jen jako druhe auto ale je spolehlive a asi jeste neco najezdi.
Já sice chápu, že je to jednoduchý a úsporný motor, ale ten smrad bývá dost šílený a hluk + vibrace také. Pro nenáročné spořílky asi ok, ale chudáci řidiči/chodci a lidé v okolí za těmito smraďochy.
Nemám podobně primitivní chování. Ale Vy jste zřejmě primitiv, když na slušně položenou otázku od člověka, který není odborník, reagujete takto.
Člověk nemusí být odborník, aby pochopil, že pokud je někde podchod, cedule zákaz přecházení a na konci panelů plot, že je to především chyba dotyčných hlupáků. Pokud někde projíždí Pendolino (obecně jezdívá nádražím), tak i méně inteligentní jedinec pochopí, že není dobré přebíhat koleje, aniž by bylo vidět kilometr na obě strany.
Takže položím v kolejišti panely, aby se lidem po nich dobře chodilo, vstup nijak nezabezpečím proti přecházení a potom se divím, že tam lidi načerno přechází? Vždy se najdou lidé, kteří si to takto budou chtít ulehčit a když jim ty podmínky ještě zpříjemním a zjednoduším, tak jich bude jenom více. A jen se zeptám, protože nejsem odborník. Ta rychlost projíždějícího pendolína zastávkou je normální? Zdá se mi to na dost vysokou rychlost, na to že projíždí zastávkou, kde okolo kolejiště stojí tolik lidí. Podle záběru na videu to může být tak 80-100 km/h.
Jasně, budete hledat důvody a výmluvy, ale primitivní myšlení některých jedinců nezmíníte a vůbec se jim nedivíte. Asi máte podobně primitivní myšlení. Napadlo vás třeba, kolika stovkám lidí taková nezodpovědnost může zavařit? IZS, strojvůdce, stovky až tisíce lidí budou mít zpoždění. Přírodní výběr respektuji, ale chudáci děti, kteří důvěřují svým hloupým rodičům = ochráncům a vzorům.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Na mindráky není třeba nijak argumentovat, je to váš mindrák a je to v pořádku, mějte si ho, to bylo jen konstatování 😉
Pohádky o fotovoltaikách klidně vynechte, postačí že už chápete že i4 není zábavná a korejec není pohodlný jako premiovka, o tom tu je řeč.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I4 může být zábavná a korejské SUV může být svým způsobem pohodlnější než nízká premiovka, záleží jen na úhlu pohledu.
1 odpověď