Hluk má prokazatelné, závažné zdravotní důsledky.
Za noční průjezd městem dokáže hlučný motocykl vzbudit, popřípadě rozzlobit tisíce lidí.
Uřvaný výfuk ostatní řidiče spíše děsí a vede ke zmateným reakcím.
Kdo se bojí na motorce havarovat, případně zemřít, nechť jezdí MHD a nefňuká.
V 5-ti letech jsem měl na kole víčko od jogurtu brnkající o špice kola, ale časem mne to přešlo. Doufám, že dospějí i ostatní.
Zdravím tiché a rychlé kolegy motorkáře.
T-max 500, Popelka
Dobrý den,
mládí není omluvou ani vysvětlením pro neomalenost, i když, doufejme, jen z neznalosti.
Zde jsou pravidla pro pobyt na natur pláži, ať Čechům příště neděláte ostudu
1) textilní návštěvníci nejsou vítáni,
s vyjímkou spodního dílu plavek u žen a plavek u dětí a dospívajících při návštěvě celé rodiny
2) nezírat
3) nekomentovat
4) nehlučet
5) nezpíjet se
aneb chovat se umírněně, i když je nám horko a autobus se jel divně
Ano, máte názor.
Nikoli sama, jen dnes vyšly dva články typu: ,,Senior za volantem zavinil”.
Ve výsledku tyto názorově přibarvené zprávy vytváří názor obecnější.
Stejně by mohla být označena jakákoliv jiná skupina, např. ,,dojíždějící” a přidáte objektivní fakta bez kontextu na podporu názoru (ráno mají stres z termínu dojezdu, cestou řeší pracovní telefonáty, zpět jedou unavení).
Přidáte čísla ze studie, nebo si je vymyslíte.
Názor i článek máte hotov.
Názorově postižené skupiny můžete vytvářet donekonečna.
Když budete důsledná, dosáhnete změny zákonů.
A zůstanete na všech silnicích sama.
(Nejsem objektivní, má maminka řídila perfektně a velmi rychle ještě po 70sátce.
Tatínek do 85, jako bývalý pilot měl původní reakční dobu 0,34 sec a tak by si mohl dovolit 3x zhoršit, aby se dostal na průměr běžného řidiče. Reakční dobu a rozhodovací kvality si vědomě udržoval- rychlou a soustředěnou jízdou)
Autor odpovědi je senior, celoročně jezdící na rychlé motorce…
Jsme často na Fuerteventuře a čistíme tam dobrovolně některé vzdálené, divoké pláže.
Většina plastového odpadu jsou drobnosti: víčka lahví, uchošťoury atd.
Středoevropská optika na celkový obraz nestačí.
3 svět se opravdu k odpadu chová strašně, ale kálí-li někdo na ulici, nevyřešíme to tím, že se přidáme. Jsme už dospělí…
Kromě ,,daru” bývá za poctivým léčením spousta studia a přemýšlení.
I ,,dar” má každý, jen někomu leží na povrchu a někdo jej má hluboce ponořený.
Rovnáním kloubů, kostí a obratlů se u nás
zabývá Dörnova metoda, původem z Německa, ale navazující na původní přírodní techniky napravování.
U nás ji rozvinuli a přeměnili na systém následného vzdělávání Zuzana Prouzová-Lehrmanova a Josef Půry, jmenuje se
Dornova metoda PLUS a provádí ji doporučení terapeuti (stát se doporučených neznamená jen odchodit kurzy, ale též léta pod dohledem dobře praktikovat).
S vbočeným palcem se se setkávám v praxi denně. Jedná se o jednu z poruch funkce nohy. Způsobuje jej souběh genetického předpokladu, sepnutí příslušné gen.sekvence vzorcem chování a nesprávnou chůzí. Ovlivňuje jej chybná obuv.
Ideálně je řešitelný (dle stupně poškození) změnou pohybových návyků - naučíte se znovu chodit a vyměníte si botník. Samotná změna na barefoot obuv, Skiners či bosou chůzi po hladkého povrchu, nestačí, naopak může potíže zhoršit.
Celý postup je na dlouhé povídání a opoziční vůči obvyklým postupům české pohybové medicíny.
Stručně: přestanete se šourat jako většina dospělých civilizovaných lidí a vrátíte se k přirozené chůzi, lehké, hravé a vědomé, s velkým sebeléčivým potenciálem.
Dále velmi pomáhá manipulace Dornovou metodou plus, též se můžete naučit jak si sami s chodidla narovnávat.
Vložky do bot jsou z biomechanického hlediska vhodné jen na krátkodobou pomoc, dlouhodobě halux valgus zhorší (s vyjímkou zcela ojedinělých vložek Hanák).
Pro pasivní klienty nebo/a
těžce zanedbaná chodidla řešení neznám.
Operace, pokud se povede, řeší problém buď jen na určitý čas, běžně jen na rok, nebo velkou fixací za cenu zásadní ztráty funkce chodidla. Neřeší přîčinu, jen důsledky.
S úctou Zbyněk Popelka
Zdravím autora a nabízím mu alternativu k jím napadeného kodexu: 1) zeptat se co je za tím, že chci být učitelem. Jaký je můj motiv pro tuto práci 2) jaký je můj vztah k moci, dané tímto povoláním 3) těší mne má práce ještě (bez podmínek, taková jaká je teď)
Odpovědi jsou Vaší intimní věcí a důležité jen jsou-li upřímné a do hloubky…
Přeji odvahu na cestu
Děkuji Vám
Nabízím dvě verze vzniku Vašeho přesvědčení: 1) byla jsem mladá a svět se mi líbil, dnes mne vše bolí a tudíž byl minulý systém lepší
2) byla jsem příslušnicí privilegované menšiny (sama komunistkou, či žijící ve ,,správné” rodině )
Všichni jsme však na tehdejší smutnou každodennost nezapomněli.
Popelka
Dobrý den, vyřazení na neutrál při přejezdu z pruhu do pruhu znamená vzdát se jednoho z nejdůležitějších prvků při řízení:
akcelerace!
,,Plynem” si účinně pomáhám při změnách směru.
Lehké přidání vůz stabilizuje.
Zvýšený valivý odpor ve sněhu znamená nečekané zpomalení, což předjíždění výrazně ztíží.
Sundáváte ruku z volantu ve chvíli, kdy by ji tam potřeboval i Sebastián Loeb
(Za volantem legálně 40 let, od závodních aut po náklaďák, terén, zimní hory + o něco déle za řídítky)
P.s. Některé automaty takto rychle zničíte
Přeji krásný den a příjemné jízdy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrý den, některé informace v článku jsou sice správné, leč náhledem z roku 1950.
Ve třetím tisíciletí už máme nové, biomechanicky podložené znalosti.
Nově tedy:
podložení klenby nohou způsobí oslabení svalů, které klenbu tvoří.
(Klenba je funkce, nikoli tvar)
Pojem zdravotní obuv by se měl změnit na devastační obuv…
Atd.
Toto není kritika reportéra, ale zdrojů, žijících celý profesní život ze školních znalostí.
S úctou zdraví
Popelka
1 odpověď