Dobrý den, některé informace v článku jsou sice správné, leč náhledem z roku 1950.
Ve třetím tisíciletí už máme nové, biomechanicky podložené znalosti.
Nově tedy:
podložení klenby nohou způsobí oslabení svalů, které klenbu tvoří.
(Klenba je funkce, nikoli tvar)
Pojem zdravotní obuv by se měl změnit na devastační obuv…
Atd.
Toto není kritika reportéra, ale zdrojů, žijících celý profesní život ze školních znalostí.
S úctou zdraví
Popelka
Hluk má prokazatelné, závažné zdravotní důsledky.
Za noční průjezd městem dokáže hlučný motocykl vzbudit, popřípadě rozzlobit tisíce lidí.
Uřvaný výfuk ostatní řidiče spíše děsí a vede ke zmateným reakcím.
Kdo se bojí na motorce havarovat, případně zemřít, nechť jezdí MHD a nefňuká.
V 5-ti letech jsem měl na kole víčko od jogurtu brnkající o špice kola, ale časem mne to přešlo. Doufám, že dospějí i ostatní.
Zdravím tiché a rychlé kolegy motorkáře.
T-max 500, Popelka
Dobrý den,
mládí není omluvou ani vysvětlením pro neomalenost, i když, doufejme, jen z neznalosti.
Zde jsou pravidla pro pobyt na natur pláži, ať Čechům příště neděláte ostudu
1) textilní návštěvníci nejsou vítáni,
s vyjímkou spodního dílu plavek u žen a plavek u dětí a dospívajících při návštěvě celé rodiny
2) nezírat
3) nekomentovat
4) nehlučet
5) nezpíjet se
aneb chovat se umírněně, i když je nám horko a autobus se jel divně
Miro to popsal přesně, děkuji.
Některá povolání mohou bolet..
Děláme je pro Vás, diváky,
platíte nás, tleskáte a jak je zde vidět, i vtipně a taktně komentujete naše drobné chyby.
A především tančíme s ohněm pro sebe: žádný taneční partner není tak živý, vášnivý a děsivě objímající jako oheň.
Není to rozumné, ale pro nás, tanečníky ohně, nádherné…
Přestože sám se tomu věku blížím, tak uznávám, že řidiči kolem šedesátky jsou v ČR větší problém, než skuteční důchodci 70+... Naprosto ničím nepodložené sebevědomí, obvykle silné, ale dost ojeté auto "německé" výroby, doplněné věkem zaviněnou postupnou ztrátou senzorických i vyhodnocovacích schopností, vč. zraku, je důvodem tohoto typu nehod...
Pánové, už nikdy nebudete mít reakční dobu 28 letého kluka...! Zkuste se s tím už konečně smířit a jezděte jako lidi...
Každý začíná s jinou reakční dobou, průměr je 1sec, a v průběhu celého života ji můžete buď zpomalovat - ztrácet nebo na ní pracovat a nahrazovat její ubývání rychlejší následnou kognitivní analýzou.
Tudíž senior může reagovat podstatně lépe než 30-ti letý.
Příklad: můj otec začínal řidičský život s reakční dobou 0,34 (pilot)
Celý život jezdil bez nehod, ale velmi rychle. Když dobrovolně přestal řídit v 85 letech, pořád ještě nezdržoval provoz a reagoval bystře. Vlastně si mohl dovolit reagovat 3x pomaleji než v mládí a zůstat v průměru.
A ano, jsem zaujatý, sám senior a motorkář, který se nekochá…
S úctou Popelka
Ano, máte názor.
Nikoli sama, jen dnes vyšly dva články typu: ,,Senior za volantem zavinil”.
Ve výsledku tyto názorově přibarvené zprávy vytváří názor obecnější.
Stejně by mohla být označena jakákoliv jiná skupina, např. ,,dojíždějící” a přidáte objektivní fakta bez kontextu na podporu názoru (ráno mají stres z termínu dojezdu, cestou řeší pracovní telefonáty, zpět jedou unavení).
Přidáte čísla ze studie, nebo si je vymyslíte.
Názor i článek máte hotov.
Názorově postižené skupiny můžete vytvářet donekonečna.
Když budete důsledná, dosáhnete změny zákonů.
A zůstanete na všech silnicích sama.
(Nejsem objektivní, má maminka řídila perfektně a velmi rychle ještě po 70sátce.
Tatínek do 85, jako bývalý pilot měl původní reakční dobu 0,34 sec a tak by si mohl dovolit 3x zhoršit, aby se dostal na průměr běžného řidiče. Reakční dobu a rozhodovací kvality si vědomě udržoval- rychlou a soustředěnou jízdou)
Autor odpovědi je senior, celoročně jezdící na rychlé motorce…
Jsme často na Fuerteventuře a čistíme tam dobrovolně některé vzdálené, divoké pláže.
Většina plastového odpadu jsou drobnosti: víčka lahví, uchošťoury atd.
Středoevropská optika na celkový obraz nestačí.
3 svět se opravdu k odpadu chová strašně, ale kálí-li někdo na ulici, nevyřešíme to tím, že se přidáme. Jsme už dospělí…
S pocitem lehké marnosti, neb s vírou bojovat nelze, přináším jiný pohled na stejnou dobu: dělali jsme před 1989 havarijní údržbu fabrik ve výškách (průmyslové havárie, zhroucené jeřáby a střechy)
a se změnou režimu jsme se rozjeli na západ.
Rozdíl v kvalitě výroby byl nebetyčný, stroje nové nebo obnovené, perfektně udržované.
Ze ,,státu dělníků´´ jsme vyjeli do míst, kde dělali lidé v lidských podmínkách, hlavně v čistotě! (Naše temné, špinavé dílny, šatny a páchnoucí toalety byl středověk) Za peníze za běžnou práci si kupovali pro nás nedostupné bydlení a funkční auta.
Kamarád šéfoval výrobě zalomených lodních hřídelí a po 89’ byl vyslán na zkušenou do světa. Odjížděl jako fachman, inženýr hrdý na své výrobky, podmínky pro jejich výrobu, na naše ,, jak na to ´´. Vrátil se schlíplý a bez iluzí: děláme zmetky na historických strojích, prodáváme jen pod cenou a dohnat zanedbané investice do zařízení, vzdělání lidí a vývoje bude úkol na generace…
Kocourkov: ti poctiví a přemýšliví zametali ulice (stačilo nepochválit ruskou okupaci) a vládli nám bezpáteřní chytráci.
Ani po 34 letech se to nedá zapomenout.
Ojojoj, to jsem se zbytečněrozepsal, promiňte.
Díky za článek, na Avii vzpomínám s lítostí že jsem ji prodal. Furgon, turbo, pětikvalt, rychlý dif a ponížená celková hmotnost na 3,5t, koupena od plynařů s modrým majákem. Rychlá.
Nikdy mě nikde nenechala, kouřivost šlo regulovat pečlivou údržbou a kvalitní naftou!
Měl jsem příležitost řídit původní furgon SAVIEM 4x4,
bylo to jako furgon na malé Tatře s velkými koly
Lehké, vysoké, neuvěřitelně průchodivé terénem.
Úžasné pracovní (nebo obytné) auto, bohužel majitel sliboval prodej a sliboval a sliboval…
A také miluji ten design z 60-týchž let..
S pocitem lehké marnosti, neb s vírou bojovat nelze, přináším jiný pohled na stejnou dobu: dělali jsme před 1989 havarijní údržbu fabrik ve výškách (průmyslové havárie, zhroucené jeřáby a střechy)
a se změnou režimu jsme se rozjeli na západ.
Rozdíl v kvalitě výroby byl nebetyčný, stroje nové nebo obnovené, perfektně udržované.
Ze ,,státu dělníků´´ jsme vyjeli do míst, kde dělali lidé v lidských podmínkách, hlavně v čistotě! (Naše temné, špinavé dílny, šatny a páchnoucí toalety byl středověk) Za peníze za běžnou práci si kupovali pro nás nedostupné bydlení a funkční auta.
Kamarád šéfoval výrobě zalomených lodních hřídelí a po 89’ byl vyslán na zkušenou do světa. Odjížděl jako fachman, inženýr hrdý na své výrobky, podmínky pro jejich výrobu, na naše ,, jak na to ´´. Vrátil se schlíplý a bez iluzí: děláme zmetky na historických strojích, prodáváme jen pod cenou a dohnat zanedbané investice do zařízení, vzdělání lidí a vývoje bude úkol na generace…
Kocourkov: ti poctiví a přemýšliví zametali ulice (stačilo nepochválit ruskou okupaci) a vládli nám bezpáteřní chytráci.
Ani po 34 letech se to nedá zapomenout.
Zoufale nesnáším léčitele. Jeden o mě napsal, jak mi úžasně pomohl. Proti mé vůli, násilím, hrozně moc kecal, nepomohl, a ještě si dělá reklamu na Netu. Jsou to magoři, cpou se všude a vybírají si penízky .... a EZO je sprosté slovo. Výhybky velkým obloukem. Na lékaře se studuje mnoho let, pak mnoho let sbírají zkušenosti, zázraky se nedějí. Aby to fungovalo aspoň jako placebo, musela bych tomu víceméně věřit.
Obàvám se, že v každé profesi se najde dostatek zoufalců.
Narazil jsem na lidi z neuvěřitelnou drzostí vyučující něco po asolvování jednoho kurzu, lidi z velkou cedulí na dveřích bez schopností a praxe.
A zároveň většina rovnačů kostí dělá co může a účinně pomáhá, zvláště těm, kteří propadli sítem školské medicíny.
Kromě ,,daru” bývá za poctivým léčením spousta studia a přemýšlení.
I ,,dar” má každý, jen někomu leží na povrchu a někdo jej má hluboce ponořený.
Rovnáním kloubů, kostí a obratlů se u nás
zabývá Dörnova metoda, původem z Německa, ale navazující na původní přírodní techniky napravování.
U nás ji rozvinuli a přeměnili na systém následného vzdělávání Zuzana Prouzová-Lehrmanova a Josef Půry, jmenuje se
Dornova metoda PLUS a provádí ji doporučení terapeuti (stát se doporučených neznamená jen odchodit kurzy, ale též léta pod dohledem dobře praktikovat).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
minulý týden... předjíždím na motorce na D11 kamion s úmyslem jak ho předjedu se zařadit před něj... když jsem u kabiny, mezi mnou a kamionem proletěl motorkář odhadem rozdílovkou 50km/h šikmo do pomalého pruhu před kamion a pak po cca 50m podjel auto do odstavného a pokračoval nezměněnou rychlostí kdovíkam... bylo by po nás, kdybych byl o 2m více v předu a započal manévr zpět do pomalého pruhu... a to je jen jeden příklad z poslední doby... od té doby, co jinej motorkář dává ostentativně najevo že ho život druhého motorkáře nezajímá, jsem pro odebírání papírů i mým doukolovým kolegům...
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S úctou zdravím, pane kolego motocyklista Brožku,
dovolím si Vám nabídnout pro příště řešení této pro Vás zjevně nepříjemné situace:
Zrychlit a hledět do zrcátek, neb zjevně existují rychlejší jezdci.
S přáním Vždy koly dolů
Senior, motorkář, Popelka
3 odpovědi