Proamerická propaganda jede naplno ale tupě. Jejím cílem je narušit nás a znejistit. To všechno o ní vypovídá, že sama ztrácí sebevědomí a jistotu, to co se jí nedaří vyvolat u nás. Pravdu a lež přehazuje v ruce jako horký brambor, podle potřeby. Co na to říci? Je to zkušená a prohnaná lhářka, která infikovala téměř celý širý svět. Kam vlezla, odevšad ji hnali. U nás už jí mají také po krk. USA je sice vyspělá a pokroková země ale její politici to je pro ostatní hotová katastrofa. Jenom špatná demokracie má vnitřní dělení 50 na 50. Tam vládnou ti, co musí mít všechno za každou cenu. V dobře řízené demokracii bývá opozice malá, pokud všechno funguje tak není proti čemu protestovat.
V dobře řízené demokracii v KLDR je opozice malá. Tak jste to chtěl říct?
Výsledek ankety mě bohužel nepřekvapil.
Vltavská filharmonie je na první pohled velmi líbivá, ale jako stavař a uživatel vidím obrovské problémy - nesmyslně obří terasy (v létě bude fingovat jako akumulační kamna, za deště všechna voda pěkně do kanálu), poddimenzované sloupy, nesmyslný poměr záboru půdy a užitého prostoru, obří prosklené plochy (opět, v létě topí, v zimě chladí)...
Brněnský návrh je skvělý - zapadá do okolní zástavby, odkazuje na brněnský funkcionalismus, je tam zeleň i vodní prvek, vše v přirozených objemech, decentní návrh, který si nechce vydupat pozornost za každou cenu.
Ostrava neurazí ani nenadchne.
Kde kdo se tu ohání operou v Sidney, což je ale odstrašující případ. Architekt si prosadil svou vizi a výsledkem je špatná akustika v sálech...
Sidney neznám. Ale Sydney Opera House znám. Úchvatné, akustika perfektní. Jó v tom Sidney se musí učit.
V době, kdy se má šetřit planeta, vyrábíme velká auta s velkou spotřebou. Většina majitelůSUV jezdí jak utržení z řetězu a to to jsou následky. Určitě nejel 50 km v hodině. Zavřít za trojnásobnou vraždu a do smrti zákaz řízení!!!
Trest za vraždu nedostane, ale řidičák na doživotí asi ano. V Německu to jde.
Pokud někdo sleduje pořad Ochránci hranic Austrálie musí uznat, že kontroly na Ukrajině jsou proti tomu slabý odvar. Australani prolustruji každého x let zpátky, a když se někde jenom popral, už ho tam nepustí, i když jede po letech k rodině.
V Austrálii jsem byl vícekrát a žádný problém jsem neměl. Pravda, nemám žádnou "criminal history", jak se píše v žádosti o vízum.
Zajímavé téma.
Nejsem odborník na gramatiku českou, natož tak anglickou. Ale v Británii jsem pobýval a místní svoji komunikaci vnímají jako tykání. Proto také používají křestní jména. Mám i zkušenosti z korporátu u nás a musím potvrdit, že tykání v pracovním kolektivu tam opravdu navrhoval šéf. V případě o generaci starší podřízené dámy mě to dělalo problémy. Vše vyřešil večírek a troška alkoholu.
Pak jsme si konečně všichni tykali.
Proč psát nic-neříkající článek bez faktů a zamyšlení? Kde je zmínka o Tvrdíkovi, nákupu A320, namísto investicí do dálkové flotili? Co Šimáně (kamarád Zemana, který aerolinku přes známé vybrakoval, aby ji poté mohl za 1kč odkoupit), jehož nedostatek vize a neschopnost dovedla ČSA k zániku. Co jednání s Korejci, kteří nabízeli až čtyři A330 na dálkove lety. ICN byl velmi profitabilní. ČSA si na jednání o obnovení pronájmu myslelo, že to dostanou za hubičku, Korejci se jim vysmáli (ano, mám informace z první ruky).
Co takhle zmínit to, co většině Čechům vůbec nedochází. Nemít spojení se světem a finančních centrech LHR (sice BA, ale ne národní dopravce), JFK (DL pouze sezoně nestačí), ORD, ICN,atd. bude mít dlouhodobé a dalekosáhlé negativní dopady na ekonomiku. Čeští miliardáři většinu svého mění mají z privatizace a odklonění kapitálu z Česka, ne investicí a inovací do Česka. Zde by to chtělo jednoho, který by investoval zpět. Trh existuje.
Je to obrovské mínus, které z Prahy dělá podnikatelsky nevýznamné místo. Když se velké zahraniční korporace rozhodují, kam dát centrály, chtějí je mít bez přestupu (SFO, LAX, ORD). Poláci toto pochopili. My ne. Linky do Tokia, Soulu, Singapuru, Taipei by již nyní snesly denní rotace s A350, takový je provoz z Ruzyně. A Češi by uvítali non-stop, jak dokazuje Čedok a spol. s dálkovými lety.
Tento článek dokazuje naprosté nepochopení situace na trhu a realitu EU aerolinek. Ano, je to investice s velkým rizikem, ale když se umí a je podpora a synergie zákonodárců a business prostředí, tak SQ a další dokazují stálou návratnost kolem7-10%
Hlavně ti flotili.
Hnát k odpovědnosti všechny zúčastněné z teroristických útoků a únosů samozřejmě, ale spravedlivě. Chytit a postavit před soud, odsoudit a potrestat. Plošný útok na někoho, kdo bydlí na špatné straně byla, je a vždycky bude genocida. A tohle ještě podpoří USA... Co čekáte? Na co čekáte? Až velký bratr řekne, že nepohodlní jste dneska vy a ukáže prstem zrovna na vás? Kde je to demokratické právo, které tak prosazují a řvou, že jsme si všichni rovni? Nechceš žít podle našich zásad a pravidel, fajn, tak s tebou podle nich budeme taky zacházet. Ale tohle už je moc... Jsou tam (v Libanonu) nevinní a civilisti, stejně jako na Ukrajině.
Civilisté měli dost času na odchod, což skoro všichni učinili.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Amalgámové plomby budou v EU zakázány od roku 2025. ČR si sice vymohla odklad o 1,5 roku. Ale problém je ten, že dnes už v ČR nenajdete zubaře, který by vám na žádost dal amalgámovou plombu. Nedávno jsem kvůli tomu obvolal celkem 4 zubní ordinace a všude dávají jen bílé plomby. Takže jsem nakonec musel dát 3000 Kč za bílou plombu a za měsíc mě to čeká znovu, ale údajně dražší, jak mi mladá zubařka se zářívým úsměvem sdělila. Takže pane Válku ohledně bílých plomb jako byste nic neřekl. Prostě další prázdný slib, protože úhradu bílých plomb pan Válek zároveň podmínil zrušením amalgámových plomb v ČR. Zase další vládní demagogie.
3 odpovědi
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Starej se o svoje zuby. Já takový problém nemám a ani nikdo z rodiny.
2 odpovědi