protoze na Olympiade uz od roku 1900 jsou zenske kategorie podle toho, jaky ma pohlavni organ. Mimochodem tak se urcuje pohlavi celou dobu lidstva. Kdyz se narodi mimino, lekar se podiva zda ma pindika a urci pohlavi. Zadne geneticke testy se nedelaji..
Takže to znamená, že zůstaneme v r. 1900? Vše jde snad kupředu ne? Spousty lidí tlačí 98 pohlaví, ale když jde o medaile a rekordy, zůstaneme v pravěku. Máte doma petrolejku? Doporučuji začít používat, pokrok není pro vás.
Každý sportovec kterému “něco chybí” je abilympionik, má tedy vlastní kategorii. Proč tedy žena které “něco přebývá” nemá také svou kategorii? Biologická žena nejsou jen genitálie nebo mozek, do kterého nikdo nevleze, ale také chromozomy. Pokud nemá chromozomy vpořádku, jsou jí genitálie kničemu, zde život nevznikne, příroda lidské hermafrodity množit neumí. U člověka mezi pohlavní chromozomy patří chromozom X a chromozom Y, přičemž dvě X znamená ženu a XY muže. Je to složité, ale je potřeba se v rámci Fair-play dívat na to, co “ženě” ono XY oproti XX přinese v rámci schopností a síly.
Každá změna Stavebního zákona byla “komplikace” na pár měsíců. Od neproškolených úředníků, k úředníkům co byli zavaleni prací. Jenomže vždy byl nějaký souběh starého i nového “procesu” který řešil průchodnost procesu. Nyní ze dne na den musí používat nový “nefunkční” systém, jsou mnohonásobně zavalení prací, a navíc jsou dovolené a prázdniny. Takže tyto problémy odhaduji optimisticky minimálně do příštího roku.
Stát se zavázal do nějakého roku splnit podíl OZE. S tímto závazkem mu pomáhají firmy, RD atp. Samozřejmě určitou zásluhu dělají dotace. A teď, ti co se rozhodly být více soběstační, státu pomáhají plnit závazek by měli za něco platit distributorovi? Staví stát vlastní OZE? Od kdy staví na své náklady distributoři vlastní OZE? FVE Ralsko byl na lidi největší podvod, protože jej nevybudoval distributor, ale koupil vystavěnou za tržní cenu která byla mnohonásobně dražší než cena investiční. Kdo to zaplatil? Máme levnější energie? Máme prd. Vše jsou to jen podvody na lidi za které z nás sají stále větší poplatky.
Jak jinak. Naprosto nekompetentní Fialova vláda neuměla vyřešit energetickou krizi a tím nakopla obrovskou inflaci a drahotu. Podle statistik OECD jsme měli nejvyšší energetickou inflaci i pokles reálných mezd. Balíčkem, který je daňový a podřezávající růst, to dorazili. Všechny země EU dávno ekonomicky rostou u nás se pod vedením 5K stále stagnuje a klesá.
Aby vláda odvedla pozornost od své neschopnosti, postavila se do čela vyzbrojování Ukrajiny a uspořádala dnešní mimořádnou schůzi .
P.S. Vím, že je Rusko agresor a kdo se brání. Jenže už bylo až moc mrtvých na obou stranách ozbrojeného konfliktu a množství vojáků je omezené víc na Ukrajině. Takže by bylo dobře, zahájit i "mírové řeči" a začít se starat o ČR, její občany a firmy. Jenže to vláda neumí a nechce.
Na inflaci se milá paní dlouhodobě zadělává a způsobena je Babišovým rozhazováním a také dlouhodobě nízkými úrokovými sazbami ČNB kam si Babiš dosadil své lidi, kteří sazby nezvyšovali. Také se za Babiše tiskly peníze, které se daly do oběhu. Pro snížení inflace je prostě potřeba, aby mimo jiné také populace zchudla. Vzhledem k setrvačnosti tohoto procesu se tak nestane za chvíli.
To mi připomíná tu krátkou povídku o tasemničce Odkaz 1
to je pekny kec, ja jezdim osobakem po cele evrope a D11 jedu minimalne 4x za tyden, nikdy se mi nestalo, ze bych jel 90. Ano kamiony se predjizdi, ano zdrzuje to, ale chapu je. Ja si pockam par desitek vterin a pak na to slapnu a jsem pryc. Nejsem nervak a rad jezdim hodne rychle, ale ohleduplnost oboustranna proste na silnicich chybi. Zkus si delat kamionaka a pak nam prijd poreferovat.
V Pátek odpoledne když je dopravní špička mezi 16-18h je to celkem běžné. A věřte mi, v tento čas budete v levém pruhu plyn pouze lechtat. Občas to zrychlí i na 110km/h ale pak jdete zase na brzdy a jedete klidně 70km/h protože se tam nacpal další kamión a všichni v levém musely brzdit.
dalnice neni urcena jen pro osobaky, otazka je, ze D1 mela byt z Prahy az do Brna triprouda jiz pred 10 lety a ne dvouprouda.
Všude kde je vic pruhů jak dva, řidiči kamionu klidně při předjíždění zaberou všechny pruhy, několikrát jsem byl svědkem. Nebo v pátek odpoledne směr z Prahy po D11 jedete až ke Kolínu po dálnici 90km/h protože je hustý provoz a kamiony vesele předjíždějí. Pokuta 10tis je málo!
Většinu techto elektráren vlastní nyní cez a v cezu má 70% stát... Takže nakonec to zas budeme platit my. A voliči 5k můžou být šťastní že se do deraveho rozpočtu naleji další mld. Z našich kapes
To už v ceně energií bohužel platíme. To co ČEZ koupil nebylo za cenu výstavby FVE, ale za mnohonásobné větší cenu, cenu tržní. Namísto toho, aby FVE vybudoval a zainvestoval z vlastních zdrojů, koupil je až hotové. To vše platíme my.
Je očividné, že zkrátka banky potřebují stále nás blbce, kteří jim za ubohý úrok svěříme své peníze, aby stále bohatly. Co s našimi penězi asi dělají? Opravdu nikomu nepřipadá divné, že při inflaci 2-4% nabízejí úroky 0,6-1% a při inflaci 12-17% jsou úroky 6%. Jen jim ty prachy navalte, ať se mají dobře :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle dodatečné schvalování černých staveb, se stalo v Čechách, místo občasnou vyjímkou, naprostým standardem, Dnes každý ví, že když začne stavět, dodatečně mu to schválí. Zvláště, pokud je čím mazat.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Však novela stavebního zákona s nimi zatočí.