Je to sice ujeté, ale chybí tu to "ALE". Autor této "úvahy" (ačkoliv napsal líbivý článek s vykřičníky, ve kterém si nevymýšlí), opomněl zmínit, že to jsou data z výzkumu, kdy bylo dotázáno jen 1000 lidí. Vím, že tohle je platforma, kam si může psát každý, ale přijde mi normální, že ve svém článku uvedu zdroje. A o jejich relevanci si každý pak může udělat obrázek sám.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zdroje uvedeny jsou a statistické výzkumy používají vždy podobný počet lidí. Jaký si mám udělat obrázek o Vás, když nevidíte odkaz na konci blogu?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V článku nejsou zdroje uvedeny nikde a pod článkem je nějaká anketa a pod anketou nějaké linky. Není tam uvedeno, že to jsou zdroje, natož aby měl někdo potřebu na ně doscrollovat (UX fail). 1000 je mizerný vzorek a musí být proto velmi dobře metodicky ošetřen sběr a provést statistické vážení oproti běžnému rozložení populace. Velmi důležitá je i metoda sběru. Na ulici, telefon, internet, kombinovaně... Pokud najmete studentíky, aby stáli ve větším městě na náměstí od 10 - 11 dopoledne, tak v tu chvíli máte výzkum na prd. Normální člověk je tou dobou v práci. S představou, že nějaký pracující, je v tu dobu na ulici a má dokonce chuť a čas se vykecávat s cizí osobou, protože pro statistické vážení musí uvést ještě nemálo údajů... mno... co to asi bude za člověka...? Průměrný určitě ne. 😄 S tak malým vzorkem udělám takový výsledek ankety, jak si přeje zadavatel. Stačí jen vybrat denní dobu a místo...