nejhorší na nabídce Parkside na běžných českých obchodech Lidl je, že některé nástroje nemají v balení ani baterii ani nabíječku a i kdybyste chtěli zároveň koupit tak odhadem (chodím dost často) 40% prodejen nemá náhradní baterie k zakoupení a už asi tak v 60% si baterie nelze vybrat z více kapacit... skoro NIKDE nemají ani tu nabíječku vždy mě odkázali na jejich e-shop....
Odkaz Odešla z pozice ředitele ZŠ Petřiny-jih (Praha 6) stačí se podívat na mapu - je to přes celou Prahu. Na druhou stranu Jih za svého působení konsolidovala (před lety situace na této škole Petřiny Jih plnila také stránky internetu (alespoň lokálně) a diskuze díky podivným praktikám předchozího vedení, kdy lokálně to vedlo k obrovskému převisu zájmu o ZŠ Petřiny -sever.... To je ovšem problém skoro všech ZŠ na Praze 6 kam mama-auta naváží každé ráno prakticky většinu dětí "z vesnic"... viz dřívější snaha radnice Prahy 6 o zajištění míst pro spádové děti..
Letos jsme projeli komplet Albanii od severu k jihu 16 dní (bez cestovky a all inclusive hotelů) ... co říká paní je pravda. podepisuji ve všem .. Všude jsme narazili na velmi milé lidi, .... Příroda nedotknutá, památky dostupné... jedinečný je například Berat.. pokud pochopíte jejich "standardy" ( pořádek, vztah k psům, přístup k dopravě) tak vám to po pár dnech nevadí .... jen od jihu se to začíná postupně komercializovat, bohužel.
Já nevím ... když pojedu 30km/h budu mít zařazen přibližně tak 3 stupeň. Při padesátce budu mít tak 4 stupeň. Motor bude mít v obou případech přibližně stejné otáčky. Při ujetí stejné vzdálenosti budu mít při 30 km větší spotřebu a tím budu produkovat více škodlivin. Vliv na nižší spotřebu má myslím daleko větší plynulost provozu a tedy co nejnižší počet rozjezdů. Smysl 30km/h má a tak se to na mnoha místech v Praze děje, tedy v obytných oblastech, míst s hustějším pohybem chodců, školy, nemocnice atd. Ve všech městech a v Praze vlastně jen v tunelech,. se využívají adaptabilní dopravní značky, které regulují celkový provoz ve městě a páteřních magistrálách, tak aby nedocházelo k zácpám a zbytečným exhalacím. Upřednostnit by se měly "výjezdové směry" , které plynule uvolní střed města... zvýšení počtu "chytrých" semaforů, které zapínají jen když chodec zmáčkne tlačítko nebo auto stojí detekuje ho systém, současně reguluje délku zelené odpovídající délce kolony, dokončení okruhu D0...atd.
Nechci být pedant ale u te mapy Československa z období před první světovou válkou je to složitější . ve zkutečnosti to bylo období tzv: Druhé republiky kdy po mnichovské dohodě došlo odtřžení Sudet pro Německo a malá část Polsku. v listopadu po tzv 1. Vídeňské arbitráži došlo k odstoupení Podkarpatské Rusi a část jižního Slovenska Maďarsku..
Vltava v Praze nezamrzá hlavně kvůli přehradám Odkaz 1
Vzhledem k tomu jak je dlouhý waiting list na F-35 a vzhledem k tomu, že asi není podepsané žádné memorandum nebo smlouva .. a také , že pro každé letectvo se stoje "utilizuj¨ dle požadavků na výzbrojní, navigační a komunikační systémy konkrétní armády a tyto se musí otestovat....tak si myslím, že další generace Grippenů a možná nové verze, v AČR v klidu odslouží. viz nabídka BAE Systems-Saab (o které proběhla nedávno informace) . Tyhle informace jsou v podstatě jen mediální tlak na dodavatele, aby předkládali nové nabídky. A pak a by také na to naskočili místní " experti" ....
zde máte princeznu Elisabeth u ATS Odkaz 1
Já teda nevím ale odfrezovat si pečlivě desky a pak stáhnout stahováky na holý prkno??? Já když už bych si s tím dal tu práci tak bych si pod stahovák dal nějaký prkénko abych si do desky nevymačkl kolečka...jinak souhlasím s ostatními že bych vybral prkna s Natural kresbou třeba dřevo z ovocného stromu. A ta modrá barva je na mě taky moc divná...výsledek je jak z xxxlutz.
Já mám v Hořicích 50 let chatu, matka pocházela z Hořic, měl jsem tam babičku (rozbité trubičky co se při stáčení nepovedly mě dávala do sunaru ).
Pravé, opravdu původní hořické trubičky jsou ty duté bez náplně.
Dělaly se i za komunistů spíš podomácku, tak že si je stáčeli lidé z oplatek doma. ( musely mít správnou vlhkost, a na elektrické plotýnce, babička mě do náplně dávala strouhanou čokoládu, cukr, strouhanou citronovou kůru a máslo to výte 60 tá léta. To co všichni považují za tzv. "pravé" hořické byly tuším že 1,40 Kčs prodávané plněné trubičky a myslím že se s dělaly v Pardubicích 🙂 . Dnes je základní receptura omezená jen na několik výrobců a musí se vyrábět v určitém okruhu kolem Hořic. Ke koupi jsou ty velké tlusté duté (pravé), ale existuje spousta variant ze spoustou náplní a dokonce ještě máčené v čokoládě fuj fuj. Pokud pojedete přes Hořice tak se dají koupit přímo u výrobců nebo cukrárny a některé obchody mají několik druhů... Jinak já si dávám jen ty duté a doporučuji ke kávě.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Je mě právě čerstvě 60 a nikdy v MHD
, které výhradně použivám pro cestování po Praze , zásadně nesedním a stojím i v prázdném voze ... V tramvaji typu T3 nejradši na zadní plošině u nových vpředu. Oteviram okénka pokud není ve voze klimatizace. Maminkám pomáhám s kočárkem do T3... O stáři si myslím, že je to otázka vnitřního pocitu a dokonce rád sledují nenávistné pohledy hlavně žen vašeho typu paní Formáčková jak vedete boj s "frontovými" bojovnicemi Vašeho světonázoru.