A tak to politici vyřeší snížením povolené rychlosti nebo pruhů, aby to stálo i tam, kde by ta propustnost byla dobrá.
Pokud má být doprava plynulá, nesmí být v úseku změna povolené / doporučené rychlosti. Vozidla odbočující z hlavního proudu musí použít odbočující a připojovací pruh. Přidáním přechodů (a květináčů do jízdní dráhy) se to nezlepší, je třeba přidat mimoúrovňová křížení (hlavně pro pěší). A pokud chcete nahnat lidi do VHD, tak z míst, odkud VHD nejezdí, umožnit cestu pro IAD, ale končící na nějakém záchytném parkovišti. Ty chybějí hlavně v okolí Prahy, když Pražané považují za příčinu zvýšené dopravy ty vesničany. Jenže kde vlastně chybějí, když vlaky ze středních Čech do Prahy jsou přeplněné a další přidat nejdou? Stavby, které jsou léta naplánovány a stav by vylepšily, Pražáci blokují (Libeň, P6, Vyšehradský most ...)
No, za poslední léta jsem nepotkal nikoho, komu by se obsah vysílání ČT a ČRo líbil, ale ani, kdo by to vydržel sledovat. Bohužel.
Jako vlastenci se mi to nelíbí, ale je to tak.
To je samé zohledňování menšin, které o to nestojí a většina sedí u komerce, které nabídne zajímavější program, i když jej řádně prošpikuje reklamou. Kdo o ni nestojí, stejně u veřejnoprávních médií neuspěje.
Když nebourat, tak opravit:
Ale už aby to bylo.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Poučné video. V budově, kde vybuchl plyn má někdo tu kuráž si zapálit a ještě se nechat natočit do Novinek. :-D