Ještě by měli vybírat za čisté plátno, co kdyby na to někdo namaloval kopii nějakého obrazu, protože už teď platíme autorské poplatky za papír na faktury a harddisky pro práci s velkými daty (třeba 3D daty, dokumentací a programy ke strojům). To je stejná logika, jako zavřít všechny chlapy na planetě do basy za znásilnění, protože na to mají nářadí. A ženský vlastně taky, protože mají v kuchyních nože.
No, měli by se teda ti mluvčí domluvit, zda byla potopená zcela, nebo zčásti:
Cituji:
„Částečně potopená loď v ulici Roztocká. Na místo jedou potápěči,“ uvedl mluvčí.
Později Kavka upřesnil, že byla loď zcela potopená, čemuž nasvědčují i záběry z místa, na nichž je vidět část přídě kajutového plavidla, jak trčí nad hladinou Vltavy.
NA to jsem přišel už jako malej capart, když se nám na Š100 cestou na dovolenou rozpadla brzdová destička, tak jsem se ptal táty, proč je to tak složitý, když by přece stačilo strčit kovovou tyč do převodovky mezi ty kolečka. Tak mi to rychle vymluvil.
Dnes vím o autech víc, než tenkrát táta a je mi jasné, že brzdit je třeba kola a ne pohonnou soustavu. Homokinetické klouby dostanou na frak bude se rychle zvětšovat vůle a v jízdních vlastnostech to bude dělat vylomeniny. ABS a ESP je vyloučené.
Protože pracovně často pobývám v zahraničí, v posledních letech navíc výhradně v Evropě, tak by se mě osobně přijetí Eura hodilo, odpadly by mi starosti s hotovostí (protože stále občas se najde obchodník, který karty nebere) a vyhnul bych se kursovému riziku, na kterém mě banky odrbávají. Ale pro naši zemi, naše lidi, by to byla katastrofa. Za korunu!
Pravidlo levé ruky jsem nikdy neslyšel, pravidlo blinkru, pokud měním pruh nebo smer, hojně používám. Ale spousty nových aut, co potkávám, nemá tuto funkci asi popsanou v manuálu, protože jí dost lidí za volantem nepoužívá. V BE a F dost řidičů levým blikatkem na dvoupruhovym kruhaci dava vědět, že neodbočuje ven
Na těch poplatcích je něco principiálně špatně. Mám doma nůž, tak to asi půjdu do basy. Když to mají platit všichni, tak ať o nějaké promile zvednou třeba daň z příjmů a ta média, co nikdo neposlouchá, dotují přímo. Takto to akorát dělá zlou krev a půlka z toho, co se vybere, se spotřebuje na ten výběr.
A tak to politici vyřeší snížením povolené rychlosti nebo pruhů, aby to stálo i tam, kde by ta propustnost byla dobrá.
Pokud má být doprava plynulá, nesmí být v úseku změna povolené / doporučené rychlosti. Vozidla odbočující z hlavního proudu musí použít odbočující a připojovací pruh. Přidáním přechodů (a květináčů do jízdní dráhy) se to nezlepší, je třeba přidat mimoúrovňová křížení (hlavně pro pěší). A pokud chcete nahnat lidi do VHD, tak z míst, odkud VHD nejezdí, umožnit cestu pro IAD, ale končící na nějakém záchytném parkovišti. Ty chybějí hlavně v okolí Prahy, když Pražané považují za příčinu zvýšené dopravy ty vesničany. Jenže kde vlastně chybějí, když vlaky ze středních Čech do Prahy jsou přeplněné a další přidat nejdou? Stavby, které jsou léta naplánovány a stav by vylepšily, Pražáci blokují (Libeň, P6, Vyšehradský most ...)
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Mně by se to hodilo. Jedním autem jezdím, druhé opravují a pak je prohodím.