Trochu kočkopes, ne? Stejně už by to byl úplně jiný most, než je tam teď, tak proč ne rovnou nový dle původního návrhu?
To jsem tajně doufal, že po přečtení mého příspěvku pochopí jak opraváři, tak výměnáři. Já jsem samozřejmě za nový most, ale snažil jsem se najít kompromis a vysloužil jsem si jen řadu negativních komentů, proč by to nešlo.
Proč proboha lidi nemyslí pozitivně a ze svého odborného pohledu nehledaji možnost jak problém vyřešit, ale jen prohlásí "to by nešlo" nebo "já nesouhlasím".
ani svařovaná replika oblouků to neunese
No vždyť to všichni víme, jen experti to ne a ne pochopit. Jenže by to musel někdo spočítat a dát do vizualizace, jak by ta opravená konstrukce musela vypadat, aby to někoho trklo. Ta třetí kolej vedle mostu nemůže být na přímém nosníku, to by neuneslo ani lávku pro pěší.
No, za poslední léta jsem nepotkal nikoho, komu by se obsah vysílání ČT a ČRo líbil, ale ani, kdo by to vydržel sledovat. Bohužel.
Jako vlastenci se mi to nelíbí, ale je to tak.
To je samé zohledňování menšin, které o to nestojí a většina sedí u komerce, které nabídne zajímavější program, i když jej řádně prošpikuje reklamou. Kdo o ni nestojí, stejně u veřejnoprávních médií neuspěje.
Když nebourat, tak opravit:
Ale už aby to bylo.
Uz niekolky clanok o tom ci novy,alebo stary most,ale ziadny o tom kto je zodpovedny za stav toho mostu v akom sa teraz nachadza.
Ak by sa o neho starali,tak uvahy co s tym mostom mohli byt odsunute minimalne o par desiatok rokov.
Zodpovědný je zadavatel projektu současného mostu. Plánovaná životnost 100 let. Překročena o čtvrtinu. Konec, vyměnit.
Vy jste u té bouračky byla, že víte jak se to stalo? Já ano a čistým srdcem můžu napsat, že plácáte nesmysly.
Já bych souhlasil s tím, že dodržovat bezpečnou vzdálenost je hodně obtížné. Oktávka 4. gen. mi mi to furt připomíná a má to nastavené fakt dlouhé. I v té 80ce je těžké rozlišit, jestli ten před Váma jen lehce přibrzdil, protože má pocit, že se mu ručička tachometru přehoupla do nelegálna a nebo musí gumovat co to jde. V tom případě když za to oba zaberou a jsou od sebe vzdáleni dráhu, kterou ujedou při reakční době, tak se na konci sejdou v lehkém dotyku v nulové rychlosti. Běda ale, když ten první do něčeho narazí, co ho zastaví na fleku. Pak je to zlý. Ale předpokládat tohle, tak fakt musíme dodržovat rozestupy 100m a to se nikdo nikam nedostane.
Za mne stojí za pozornost, že krajní články té tramvaje nenesou na střeše prakticky žádnou elektrickou výzbroj, jsou proto lehčí. Druhý a čtvrtý článek tramvaje je nesený, bez podvozků, to je další faktor, který odlehčuje první a poslední nápravu soupravy a usnadňuje tak vykolejení. Je to pravděpodobně chyba řidiče (vysoká rychlost v oblouku), ale konstrukce vozidla k tomu evidentně také přispěla.
To samé si myslím o lehkých řídících vozech v čele dlouhých a rychlých vlaků. Stačí větší šutr a celá souprava je v poli. V lepším případě.
OK je mezinárodní imatrikulace letadel registrovaných v ČR. To se nedá koupit a ani prodat. Mimochodem tuto imatrikulaci používá dál i majitel ČSA Smartwings a kdokoliv kdo má registrované letadlo v ČR.
To je jasné, že OK a OL je prefix používaný ve volacích znacích letadel a lodí (R.I.P.) , jako jejich rejstříková značka, a také v mezinárodním rádiovém provozu, sám jsem držitelem několika z nich.
Jde o značku OK v označení letů, nyní i lety operované letadly v barvách ČSA budou mít označení QS. Hodnota značky OK, jako mezinárodního IATA kódu společnosti ČSA tak částečně sehrála svou úlohu i při jejím prodeji Korejcům v roce 2013.
Například, označení letu 4X nebude letadlem registrovaným v Izraeli, ale společností Avion Express Malta Ltd., popř. Mercury Air Cargo LLC - Nevada dba Mercury World Cargo.
Asia Union Airlines má lety označené 7Q a to neznamená, že letadlo bude registrované v Malawi, let UKxxx bude operovaný TATA SIA AIRLINES LTD dba VISTARA z Indie a nikoli někým z Uzbekistánu, jak by se zdálo podle analogie s OK, kde bylo označení shodné.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Čeká nebo leží?
"Nejstrašidelnější les v Čechách čeká leží kousek za Prahou, bojí se tam i zvířata"