Nebylo, možná v počátcích, napětí mezi kolejnicemi? Mám dojem, že jsem o tom tenkrát četl.
Rozdílné póly napájení v kolejnicích byly na počátku tramvajové dopravy. Z důvody bezpečnosti se od toho rychle upustilo. Ono to bylo i dost nepraktické provozně, jednak se muselo udělat dvojkolí izolované a elektrická pevnost mokré dlažby mezi kolejnicemi nebyla si žádná sláva.
Citace z TP: "Podle prvotních informací z místa se měl řidič nákladního vozu, jedoucí směrem na Libomyšl, vyhýbat protijedoucímu osobnímu vozu. Zatím neznámý řidič osobáku totiž měl jet středem silnice."
Jízda v imaginárním prostředním pruhu je u nás bohužel velmi častý jev a je jedno jaký věk má točvolant který si to šine středem i v místech kam nevidí.
Ony tomu dost nenapomáhají i ty dnešní asistenty, u O4 mě také furt napomíná, ať jedu prostředkem svého pruhu, ale to, že je to pruh pro dva, už nedomyslí 🙁, vidí 2 čáry a basta. To že i ve svém pruhu mám jet při pravém okraji, v levém jdu zase k levému kraji, protože záchranářská ulička, a furt mi ten otrava kecá do řízení.
Mě přijde podivné, že bych měl žalovat všechny své hypotetické zákazníky, za to že si u mne nic neobjednali, o ušlý zisk. To že nic neumím, jsem jen podvodník, co umí úkolovat právníky, je vedlejší. Holt to tenkrát někdo prokoukl a firma, jejíž nedůvěryhodnost je ještě umocněna nenavazujícím přejmenováním, zakázku nedostala. Stát by měl vytáhnout do boje za své přesvědčení, že obchod s touto firmou by nebyl pro nás přínosem.
Kdy už přestane nikým nevolená Komise Evropě škodit?
Kdo krb má, ví, že na vytápění domu jsou už lepší způsoby a toho dřeva by do krbu musel naházet opravdu hodně. Jsou ale krby, které smysluplně nahradit nejdou, ale také takové, které byly postaveny tak důmyslně, že zbourat jdou leda s celým objektem (hradem). Kde se zatápí příležitostně, tam nemá smysl něco zakazovat. A tu atmosféru nic nenahradí. Až se kvůli nedomyšleným nařízením EK ocitneme zpátky v jeskyních, tak se krby ještě budou hodit.
ANO! "Musíme jednat" a Brusel nám nemůže diktovat co chceme!
Výběr cla je přiznání státu, že neumí udělat férové podmínky pro místní výrobce a pěstitele.
Jak může být nějaké zboží i s dopravou přes půl světa levnější, než domácí výrobek? Hledejme chybu u politiků a ekonomů. A pokud dané zboží nikdo v Evropě neumí nebo nechce vyrábět, tak uvalovat clo, nebo se rozčilovat nad tím, že jej nemůže vybírat je jen přiznání vlastní neschopnosti a hamižnosti.
Nějak se mi nezdá, že by firma něco postavila bez souhlasu vlastníka pozemku, např. města. To má zaměstnávat architekta, který to bude koordinovat s techniky.
Jaký polep by způsobil zapadnutí do místa? S graffiti a špínou? Umístit lépe by samozřejmě box bylo možné, ale to zase musí souhlasit majitel zdi s jejím zbouráním a město s širší úpravou prostranství. Místo ale neznám, takže vhodnost umístění zase musí posoudit místní. Jen mě namíchlo mrhání energií, lidskou prací a materiálem na základě toho, že nějaký samozvaný odborník napíše něco na Facebook.
A boom boxů a doručovacích služeb v Česku? Čím je to asi způsobeno? Neschopností státního podniku uspokojovat potřebu svých občanů? V Evropě je pobočka pošty v každém větším obchoďáku, otevřená od rána do večera. U nás mají otevírací dobu takovou, že ji nelze využívat a pak ty pobočky zavírají. V zahraničí jsou doručovací boxy třeba ve vestibulech obchodů - to uvádím pro inspiraci.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Nevycházím z údivu, jak ta pošta funguje. Nakonec bude živa jen z plateb za Datový trezor datových schránek, kterou jsem si kdysi pořídil, abych nemusel na Českou Poštu, s jejímiž službami jsem byl hrubě nespokojen. A ejhle, stát pak nechal DS provozovat Českou Poštu. To mě tenkrát pěkně namíchli!