Tak zvyknite si na to,že ukol je nejbizardnejsí nadpis,aby se klikalo na článek z nasekanými reklamami.Jenže titulek,že kromě ST(kdy bude normální teplota pro tohle období) a zbytek týdne bude nadprůměrně teplo nikoho nezajímá. Žádný klik žádné many.Proto slova jako "EXTRÉMNÍ" "ŠOK" jsou v každém titulku a nejen o počasí
Jste zakuklený. Nejsem z Moravy. Nicméně s tím nemám problém, jak se mi snažíte podsunout. A problém se nemusí zobecňovat, on obecný je. A své nápady nikomu zadarmo neposkytuji, dobré nápady jsou totiž to nejcennější a nesou zlato. Takže buďte dál zamrzlý ve své bublině, pokud potřebujete nápad, lámejte si hlavu. Každý má příležitost.
Pane Hrubeš Vy budete starší pán duchodového věku trpící asi už lehonkou demencí,přečtěte si zpět co jste napsal
Vidíte to jen ze své pozice a to hodně zkresleně.... Věřte, že se svět kolem nákladní dopravy netočí. A kolem severní Moravy už vůbec ne.
Víte pane Hrubeš když dojdou argumenty začne se problém zevšeobecnovat a taky napadat původ.Vaši představu o logistice asi nemáte tak a propo jižní Morava Slovácko kraj slivovice. Rád bych přivítal dobrý nápad názor možná jsem v tom svém zakuklený Hezký den :)
Aha. Zato Vy, na severu Moravy mluvíte pravdu a usvědčujete lháře. Tak v čem konkrétně lžu?
Možná vlastníte firmu, ale rozhodně není napojená na automobilový průmysl.Pokud Vám něco není včas dodáno(pokud nemyslíte řádově hodiny) je to v drtivém případě chyba dodavatelské firmy.Dnes a denně řeším nakládky které se opozdí ve výrobě a pak prosí o pomoc s včasným dodáním.Nic rychlejšího než nákladní vozidlo není, možná vás napadne letadlo,ale po EU nikoli.Automobilový průmysl v rámci ušetření skladových ploch pracuje tzv. JUST IN TIME takže velká část zboží se pohybuje na kamionech a je složena v řádech hodin před použitím na linku a jelikož spoustu dílů má i své obaly kamiony často jezdí jako autobusová linka s časovými okny plné tam prázdné obaly zpět.Posílá se zboží i vlakem do automobilek,ale je to navíc protože nikdo neví jestli přijde v pondělí či pátek.A hlavně většina firem vyrábí stovky dílů pro desítky firem a to z kapacitních důvodů nemůžete najednou vyrábět každý druh po vagonech(jako dřív jeden druh jeden odběratel).Asi tak nějak funguje dnešní logistika a výroba u většiny
Buďte bez starostí, jednu takovou firmu vlastním. Bez docela velkého skladu bych byl... však víte kde, protože dodávky i kamiony jsou pořád míň spolehlivé. Takže zásobu nemůžu mít max na tři dny, ale minimálně na tři týdny. A vím, že od roku 95 se toho moc nezměnilo. Aspoň v logistice k ničemu lepšímu. Tak nepoučujte, děláte ze sebe hlupáka.
lžete
To je teda zajímavé, že jsme do roku 95 dávno nevymřeli hladem a na nekonkurenceschopnost! Jak to že, dřív to šlo? Jezdilo se max tatrovkama! A na té se toho moc neodveze.
Když se k nákladní dopravě připočítají stovky miliard za zničené silnice, tak ta doprava zrovna ekonomická není...
Pořád nechápete jak se změnily výrobní procesy že se jede nonstop za nedodání zboží včas jsou penále a víte co pane Hrubeš běžte se podívat někam do výrobní firmy a budete koukat co se od roku1995 změnilo.
Navýší se, to přece není problém. Prázdných hal je spousta.
Byli by to nepředstavitelné zvýšení nákladů jak výrobce tak příjemce vzhledem ke skladování pak vagony musíte objednávat dlouho dopředu přistavení je drahé musíte naklad odvozit nákladními auty(bo koleje do fabrik téměř nevedou) pak pro to zboží musí někdo u příjemce nákladním vozidlem přijet a najednou tu máte 50% navýšení na logistiku,která se musí promítnout do ceny výrobku a jste NEKONKURENCESCHOPNÍ.A to nemluvím o výrobních problémech(tahle logistika totiž pracuje s tím moc najednou a pak dlouho nic)
Dovezlo se bez nákladní automobilové dopravy dřív, dovezlo by se i teď. A obchod fungoval, pane Nováku.
Pane Hrubeš ani dřív a ted už vůbec ne.Výroba je plánovaná na hodiny za zasobami 2-3 dny a to jiná doprava nezvládne. Dříve se dodávalo v řádech týdnů to vlaková přeprava zvládá ale je problém s výrobní a skladovou kapacitou.
Je to třicet let, kdy nebyly dálnice a z většiny ani kamiony. A dovezlo se všechno. Takže kamiony jsou naprosto zbytečné, jde jen o pohodlí a lenost dopravců. Navíc přetížený kamion silnici poničí jako několik stovek OA. A přetížených jich je většina. Takže až budete zase spílat řidičům OA, uvědomte si, že vaše jedna jízda je neurvalé utrhování z našeho krajíce, bez dálnic, které bezohledně ničíte byste byli v p li. A ještě zdržujete předjížděním v úseku 2km.
Pane Hrubeš,bez nákladní dopravy by se nedovezlo nic jen obchod jinak fungoval.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vy jste polop, soudruhu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ziju na hranici s Sk a z poloopa se stává Op zejména jak se vyjádřil o Ukrajině to netvrdím ja ale přátele z Sk co jezdí k nám pracovat a rádi by často i zili