Barkasa jsem měl ještě v r.2000, s "lůžkovou úpravou" a projezdil jsem s dětmi za několikery prázdniny celou republiku i kus Rakouska, Slovenska a Maďarska a v tý době jezdilo ještě dost 1203, ale proti Barkasu to jsou líný mrchy s mizernými jízdními vlastnostmi, většínou 1203 byly čtyřstopý. Později náš Barkas dostal 15" kola z Volhy a ještě získal na stabilitě. Spotřebu jsem moc neřešil, ale 35l nádrž byla malá a z dlouhých kopců brzdy vadly. Ale to byly asi jediné chyby. dodnes mě mrzí, že jsem ho prodal, dnes by to byl krásnej a praktickej veterán. S 1203 mám taky vlastní zkušenost, hrozný řazení, problém dostat tam trojku a po louce to nejelo ani na rovině a na suchu, Žuk byl jenom tříkvalt, ale pořád lepší, než to peklo 1203. Ještě tu píše jeden "znalec", že VW T1 měl 18 kw, tedy 24 HP. To je blbost, jejich motory 1200ccm měly 34 HP - 25kw a díky dobrý čtyřstupňový převodovce jely do 90km/h docela slušně
Doporučuji knihu Násilné převzetí od německého autora Thillo Sarazina dále Islámská rozpínavost od Dr. Janečka. To jsou fundovaní autoři, v obou knihách je spousta odkazů na další reálie, ale evropským vítačům je to jedno. Bruselští panáci
asi dostávají od Saudů důkladně namazáno, aby sem tu svoloč pouštěli.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a teď se začne ten machometánskej xindl ohánět německou ústavou a lidsými právy, která tak rádi dodržují....................