Ono to s tím lihem není tak růžové (nebo zelené), jak by se na první pohled zdálo. Dneska se líh do benzínu přimíchává povinně, a zejména majitelé sezónně provozované techniky by k tomu dokázali napsat své, a moc hezké by to nebylo.
Kromě toho tetraethylolovo neřešilo jenom klepání motoru, ale mimo jiné i prevenci zatloukání ventilů do hlavy válce. Znalejší si vzpomenou, že někdejší Š105/102 měla hlavu litinovou, Favority ji měly hliníkovou, a mohlo se přejít na bezolovnatý benzín.
takhle jednoduše to nefunguje ... počítám že zrovna moc systémů pro stavební řízení (nebo třeba daňových systémů) pod GPL a volně ke stažení na světě nebude 😎 Nehledě k tomu, že ten systém se nestaví na zelené louce, ale z jedné strany ho bude potřeba napojit například na existující státní registry a na výstupu mě napadá třeba spisová služba ...
Vzhledem k tomu, že ta fabrika v podstatě tvoří jednu stranu města, tak si dovolím tvrdit, že ten článek nebude úplně přesný. Respektive že problém nebyla výroba jako taková, ale spíš ty dlouhé vysoké haldy oranžového odpadu, táhnoucí se kolem cesty na Hliník nad Hronom 😭
Těžko říct jak to tam vypadá dnes, naposledy jsme do města najížděli od východu a hned odbočovali směr Handlová ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
existuje takové rčení: Největším nepřítelem historika je očitý svědek a pamětník 😎