Špatně je, že více reálných informací k tematu se člověk dozví z komentářů a ne z clanku. A pak z jisti ze v clanek je hodne zavadejici az klamavy. Dle mého je už jen téma článku zavádějíc, neboť ke střetu z J-20 jsou přeci určený F22 a ne F35. Už z toho je vidět, ze USA je úplně jinde. Který jiný stát si může dovolit provozovat zároveň dva typy stíhačky stealth každou s jiným určením?
Policie uvedla, že lanová dráha byla provozována v rozporu s technickými předpisy. Podle Štěpána {Přednosta lanové dráhy Vladimír Štěpán} vyšetřovatelé argumentují právě absencí automatické brzdy. „S tím já ale nemám nic společného. Nebyla odmontovaná za mého působení, já k tomu pokyn nedal. Já jsem poslední, kdo to provozoval, přede mnou bylo přednostů několik. Fungovalo to tak desítky let, lanovka za tu dobu převezla miliony lidí,“ zdůraznil obviněný přednosta lanovky. - Pořád nedokážu pochopit, jak se přednostovi spalo, když několik měsíců před Ještědem spadla lanovka v Itálii ze stejného důvodu. Ale z tvrzení, že za nic nemůže, tak asi snese hodně. Někdo takový na té lanovce nikdy neměl co dělat, když bezpečnost lidí mu byla jedno. Ale souhlas s přednostou, odsedět by si to měli všichni co o tom věděli.
Novinář dnes dostal od šéfredaktora jasný úkol potěšit antivaxery.
Tak vzal graf od WHO a vycucal si z prstu tuto interpretaci o Švédsku, kterou uvedl v článku, je zajímavé, jak v tabulce neuvedl Izrael, který očkoval první a má největší proočkovaností a je ještě pře Švédskem.
Řekl bych, že se redaktor tohoto článku pustil na dost tenký led a k tomuto grafu bude určitě existovat tak 300 stánková vysvětlující studie, ale tu redaktor u nedělní ranní kávy nestihnul ani otevřít.
Je vidět, že komunisté jsou stále mimo mísu.
Až ty to dvě věci udělají možná se do parlamentu vrátí, ale jak je zatím vidět,
paní Konečná je komunistů konečná.
Za mne to firma která auto renovovala nezvládla svou práci, když nepostupovala podle platných zákonů státu, kde auto bude přihlášeno a provozováno. Firma způsobila, to že si auto majitel nemohla přihlásit. Osobně bych po této firmě požadoval náhradu škody způsobenou její neznalostí a neprofesionalitu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevím jak ti zaměstnanci lanovky mohli v klidu spát, když půlroku před tím spadla z toho samého důvodu lanovka v Itálii a oni věděli, že jim to kdykoliv může spadnout. A přežití všech cestujících závisí jen na tom jestli to průvodčí ubrzdí nebo neubrzdí. Dále je vidět, že provoz lanovek bez automatické brzdy je dost obvyklý jev. Je otázka zda je vůbec někdo schopen zajistit bezpečný provoz lanovek, ale Český stát to rozhodně není. Ani jsem nezaznamenal, že by po pádu lanovky drážní úřad, přezkoumal stav ostatních lanovek v republice.