Měl jsem za to, že vydávání podobných bankovek, které imitují skutečné je samo o sobě trestné a to i přesto, že je na nich nevýrazný nápis.
Co si pamatuji, tak taková nebankovka musela mít výrazně jiný rozměr, nebo potisk jen z jedné strany, nebo výrazné označení textem - typicky třeba červenou barvou. Nebo se zákony se změnily?
On by totiž nakupující mohl být sám autor. A při odhalení tvrdit, že se jen spletl.. Ta podoba..
V Kladně se to také hodně změnilo a ulice potemněly.
V Praze žádná tlačítka nemáme..
Ta tlačítka ne vždy jdou vidět. Pokud je záměrně viditelné, tak to má spíš odradit. Někdy je tlačítek i víc. Může být třeba na zařízení pro hlášení zastávek a monitoring polohy vozů. Praha je velká a DP má dispečink, který potřebuje sledovat stav. Kde a jak nevím, ale jsem přesvědčen, že řidič si tam dnes už může zavolat pomoc bez nutnosti mluvit.
Vidím dvojitou plnou čáru a fakticky tím jízdu v protisměru, nezdá se že by se tam dostal omylem a snažil se hned vrátit zpět. Přestupkové komise by měly mít možnost udělit i mimořádný trest nad rámec současného maxima. Třeba kdy profi řidič páchá vědomě přestupek, což je zde prokázané. Asi jako přetížené kamiony, kdy řidiči raději vozí 100'000 na pokutu, než by šly na váhu. Kolikrát je chytnou, kolik vydělali mezitím. Je to vědomě od profesionála, tu firmu a ho to musí bolet. Německý řidič si to v Německu nedovolí
Dvě děti.. průměrný věk dožití obou 150let (+/-). Abych nebyl přísný, dal bych mu polovinu. Když ve výkonu trestu bude pracovat a nedělat problémy tak čtvrtinu a na chleba i máslo.
Pokud by si sypal popel na hlavu, tak to mlčky příjme a bude zjišťovat možnosti výdělku na psychickou pomoc matce. Soud za tři roky by to mohl brát jako projev skutečné lítosti při projednávání o předčasné propuštění o které určitě požádá.
Pokud se budeme bavit o letadlech u kterých není nutný posun dveří nouzového východu dovnitř tak by to byl velice dlouhý seznam (třeba 737, A321, A350...).
On ten vtip spočívá v mechanismu v rámu dveří. Jsou tam takové "šikmé" zámky proti nimž rozdíl tlaku dveře tlačí. Díky tomu dveře nejsou otevřít.
Ale to se asi bavíme o tom stejném. Tím lehce vsunout dovnitř beru asi 1mm. Bude to přes nějakou vačku.
Pokud je tam přetlak dveře tlačí zevnitř na drak (opěrné body se překrývají). Pro otevření je nutné dveře posunout dovnitř, posunout nahoru, aby se opěrné body odkryly a až pak je možné dveře vysunout a otevřít ven po směru letu.
Na rychlovlacích je jinak, dveře se otevírají (uvolňují) ven. Vačky na několika bodech přitlačí dveře z venku k vozu. Což, zajímavost, musí být dimenzované tak, aby nevyrvalo dveře ani pokud by se míjely dva vlaky v tunelu což může být síla skoro 2tuny na dveře. V praxi sice zabezpečují jiná opatření, ale naddimenzované to takto být musí.
Nevýhodu tohoto principu demonstroval třeba Let 592, který přišel o nákladní dveře. A nebyl sám. U nákladních ale nevím jestli se koncept již nějak změnil.
Sladké vítězství některých stávkujících, kteří se vzdali mzdy po dobu stávky a chodily statečně s transparenty vybojovat odbory slibované zvýšení platů - s hořkým dozvukem, když zjistili že to vybojovali pro jiné. Předpokládám, že odboroví předáci si již stihli odsouhlasit prémie z členských příspěvků za toto velké vítězství. Ti lidé si to asi do CV nedají, že tak statečně bojovali.
Pokud je jejich PVO tak dokonalá, tak nechápu proč tak prskaj. Bych čekal něco jako "to tam nemáte nic lepšího?!".. jinak na videu ta "technická" část bliká jak na silvestra. Škoda, že je tam teď zataženo, jsem se chtěl podívat jak rychle to uhasili. Ale zkusím později, pokud tu "technickou" část uhasili stejně rychle jako naposled, tak bude mít teplotní abnormality ještě min. za 3 dny.
Podívejte se znovu na foto. Vnadiště to nebylo. Vnadiště je většinou hromada nasypané kukuřice nebo siláže.
Fotopast nedáváte jen tak někde v lese. Krom toho, že šlo o vnadiště se už psalo. S myslivcem jsem do lesa chodil, ale že se to tak jmenuje vím až z článků o těchto dvou. Fotka je směrem k nižšímu porostů, pokud mě zajímá odkud chodí tak dává smysl víc než fotka jak baští.
Ona je i otázka, jestli kvůli jedné absenci můžete hned dostat výpověď. Mám pocit, že to tak snadné není, je třeba posílat upozornění, vytýkací dopisy, atd. atd.
Ani tohle se mi teda moc nezdá.
Vlastně ano, to jsem si říkal také. Měl jsem za to, že na hrubé porušení pracovních povinností jsou nutné 3+ dny. Ale není tu moc víc napsáno.
Lhůta dva týdny na jednodenní dovolenou? Je tato šílenost jen v IZS, nebo je to i pro běžná zaměstnání?
To je běžné pro všechna zaměstnání. Avšak, normálně o dovolenou žádáte a to lze i méně než 14dní předem, zaměstnavatel může, ale také nemusí vyhovět.
V tomto případě šlo, ale o loňskou dovolenou, kterou si chtěl vybrat po červnu. V tomto případě o dovolenou nežádáte, ale prostě oznamujete, že si jí berete. Zaměstnavatel ji zamítnout nemůže - může ale trvat na těch 14 dnech. Zákoník práce tak porušili obě strany, zaměstnavatel dokonce vícekrát. Ale absenci mu zapsat v tomto případě mohl. Otázkou však je, jestli mu to ten vedoucí v SMS nepotvrdil zpět - že přijal oznámení. Pokud ano, tak mohl žádat písemné oznámení jinak se způsobem oznámení souhlasil. Ale asi mu nic neposlal, z článku není jasné.
Da se to vubec otevrit v takove vysce? Vzdyt ten tlak v kabine musi bejt mnohem vetsi nez venku, to snad otevrit ani nejde, protoze vetsina tehle dveri (snad vsechny) se oteviraji smerem dovnitr. Na to nikdo nema silu ani kdyby to melo nejaky posilovac.
Hodinu před přistáním nedá. Pro otevření je nutné dveře vsunout lehce dovnitř. V cestovní výšce letadla je rozdíl tlaku nějakých 50kPa, při ploše dveří 2m2 jsou do rámu zatlačeny silou nějakých 100'000N což je 10tun. Prakticky by se mu to mohlo podařit až před přistáním. Nicméně dveře se ven vysouvají proti větru což by byla další překážka. Rychlost větru za letu by dveře tlačila zpět k trupu (mimo nouzových východů nad křídly). Pokud by se mu to přece jen už povedlo, tak by podmínky již nebyly takové, aby to ohrozilo samotné letadlo a ostatní cestující - max. by bylo o jednoho pasažéra po přistání méně.
Vetší riziko je, že by ty dveře poškodil a letadlo by tak muselo zůstat na zemi do opravy.
Soudruh Fico nakonec řekne, že už žádné volby nakonec nikdy nemusí být - na co? Vždy ani v Severní Koreji tam nejsou a jmenuje se demokratickou republikou
V KLDR volby jsou. Nicméně naposled byly trochu studenou sprchou, protože pro vedoucí Korejskou stranu práce hlasovalo jen 99,9% lidí. Je tedy pravda, kandidátky a opoziční strany se tam sestavují trochu hůř, někdy je na kandidátce jen jedno jméno.. Ale "volby" tam jsou, tak logicky musí být demokratickou republikou =)
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jsou normálně koupené na internetu, trvalo mě je teď najít doslova pár vteřin.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To ano, koupit je lze. Jako dětské, rekvizitní... Problém je v tom, že podle zákona musí být nezaměnitelné, nicméně přesně neříká co to znamená. Výrobce i prodejce jsou tak vždy na tenkém ledě pokud někdo bude mít pocit, že bankovka je příliš podobná. Zde sice byly označené, ale jedno označení někdo zkusil zjevně vyčistit a druhé má nevhodnou barvu. Nějaký Číňan si sice s legislativou moc hlavu nedělá, ale i pokus zaplatit omylem (děti mamince naplní peněženku) může být dost problém pro maminku.
1 odpověď