Tu vaši tzv. "lacinou energii", která laciná vůbec není, připlácíme všichni...
A dráty od pantáty vedou do jednotlivých domů v té obci drahně let, kdy jste možná ještě ani nebyl na světě... 😇
Z větrníků a FVE energie laciná je. Vy si snad myslíte že, na rozdíl od státu, soukromník investuje aby prodělal? Navíc jde o místní zdroj, ztráty přenosem nula.
Zaměření se na rozvodny a linie u jaderných elektráren je eskalace, neboť cestou odpojení JE od systémů sníží Rusové příkon do sítě a jaderné elektrárny budou muset omezit provoz. Takže se jedná o vyřazení JE ze sítě, aniž by došlo k jejich poškození a nebezpečí radiace. Jen to není takový teatrální festival brutality, jaký by bylo lze předpokládat pod pojmem "eskalace".
Snížení použití klouzavých bomb může být důsledkem toho, že se Rusové připravují k jejich masovému použití a zajišťují si jejich kvantum na koncentrované útoky. Je docela možné, že Rusové připravují nějakou exhibiční eskalační odpověď na případné útoky Ukrajinců do hloubky Ruska masovým útokem tak, aby předvedli, že k drtivé odpovědi stačí koncentrace konvenčních bomb. Rozhodně bych nesázel na jejich nedostatek, neboť takový špatný odhad už byl několikrát popřen realitou a vede jen a jen k znevěrohodnění popisu reálné situace. Viz informace, že Rusům již zbývají jen polní lopatky z poloviny 19. století.
Odpojit JE od vnější sítě je zahrávání si s ohněm, je to prověřování záložních systémů chlazení, které taky může selhat.
Ve starých letopisech je centrální území VM označováno jako Země Saclabia, pravděpodobný překlad jako Země Kovářů. Amatérským průzkumem byly nalezeny poblíž vrchu Babylon a propasti Náklo tisíce železářských pecí a na Babylonu stopy po těžbě železné rudy, tu tam těžili snad již Keltové a Germáni. To byla síla Velké Moravy. Ale v dobových záznamech není o jménu Morava ani stopy.
Ono je přece Brno takové alternativní město. Tam mají jiné priority. Mezi tím snupanim koksu a kradenim bytů, jim na takové kraviny nezbývá čas. A to nám ještě ty své největší mozky posílají k nám do Prahy.
Práce na východě VMO - Ostravská a Bratislavská radiála, do přípravy hodilo vidle samotné Brno. A kolektivně. Protože novelizovaný průběh těchto staveb není zanesen v původním územním plánu, čekalo se na schválení nového, kde už to je. Ten nový plán byl smeten ze stolu a ŘSD zastavilo přípravné práce.
Dva úseky z Jundrova do Pisárek o celkové délce 1900 metrů stály zhruba 5,5 miliardy Kč a stavěly se dlouhých 6 let. Kromě té skály to vlastně byla stavba na zelené louce. Z mého pohledu je tato pro brněnské občany extrémně důležitá stavba příkladem, jak by se stavět nemělo a to jak v hlediska termínů tak z hlediska ceny.
Kromě té skály...Když se vybírala varianta provedení (posunout řeku, dvoupatrová silnice a zářez do svahu s tramvajovým tunelem) vyšla nejlevněji varianta s přeloženou Svratkou. Tolik k nákladům.
Když si někdo zahrává z ohněm,tak se většinou spálí.Varování orešnikem asi nezabralo.Ať už konečně začnou jednat o míru.
Nějak tady chybí poučení z historie. Mír pro Putina (a stejně jako kdysi pro Hitlera) znamená jen jedno - oběť složí zbraně, přestane se bránit a nechá si všechno líbit. S Ruskem se rozumně jednat nedá, bylo jednou ze stran, co garantovala nedotknutelnost ukrajinských hranic. Nepřipadá Vám to zvláštní, že Německo v roce 1938stejně garantovalo hranice druhé republiky (poté, co obsadilo pohraniční pásma s připravenou obranou)?
Tak byla nastavena pravidla a stát se zaručil za jejich dodržování. Když si to blbě domluvíš, tak plať! Ale tady to funguje tak, že když se zjistí, že investice vynáší, tak Tě sejmem. Třeba kauza Lidový dům, Human atd. Dá se říct, že tento krok dál výstrahu všem budoucím investotům, ať berou roha. PPP projekty budou první na ráně, a ještě se pořádně nerozjely. Který investor bude riskovat, že s investicí na 20 let v polovině návratnosti nějaká nová vláda nenabyde dojmu, že je pro ně dohoda nevýhodná a prostě změní pravidla? To jako že mají být rádi, že jim to po vzoru komančů rovnou neznárodní?
Kliment Ochridský (ten Kliment a Naum) je spojován s podobou současné azbuky potažmo cyrilice, hlaholice - písmo Cyrila a Metoděje se lišilo, bylo složitější...
přesto sochy Cyrila a Metoděje jsou od Vladivostoku přes Petrohrad Moskvu, Kyjev, Sofii, Ochrid, Strachotín a pražský Karlův Most. Polský papež Jan Pavel II. je prohlásil patrony Evropy.
Přesto Svatoplukovi velký dík, že je odsud vyhnal a náš ranně středověký stát se se dostal do západní sféry Říma, kde je víra nad státem, a později právě zde Hus počal reformaci, kde je víra nad církví, na Husa navázal Martin Luther a zrodila se moderní protestantská západní Evropa individuální odpovědnosti. Díky Svatoplukovi my jsem mentálně a dějinami Západ a např. Bulhaři ne. Co si o tom myslí Bulhaři nám může být jedno.
Naprosto dokonale domotáno. Já bych se nedovolával protestantů, byli krutější než katolíci. Bojovníci boha, co vyznával jako nejvyšší zákon lásku k bližnímu.
Tak nevím ale nějak si nejsem jistá že budeme mít zaprvé elektřiny dost a že teda bude levná . Obojí my připadá jako nějaká fantazie. Všichni víme že chtějí za pár let vypnout uhelný elektrárny no tak mi vyvstává otázka ODKUD TEDA HERDEK BUDEME PAK BRÁT ELEKTŘINU BO BUDE CHYBĚT -Z NĚMECKA?? Atomovky nestojí a hezky dlouho nebudou stát, když se ani nekoplo do země !! Vidím to tak na TŘICET LET !! No a ty obnovitelné zdroje to myslí vážně - slunce u nás nesvítí jak v Itálii a na vítr se taky nemůžeme spolehnout viz letos Německo kdy přestalo foukat a byly v dupě. Tak mi vyvstává otázka jak to ti zatracovaní komunisti dokázaly !! Postavily Vodní elektrárny a že jich je a do toho ještě Dvě atomovky !!.A teď tahle vláda prý má v plánu atomovku no ale Kdy ????
Taky jsem si říkal, co blbnou, ale pak jsem se dozvěděl, že s rostoucí výrobou z větrníků a PVE klesá jedotková cena za kWh. Takže dovážená energie bude levnější než vyráběná z uhlí. Tak proč podporovat nerentabilní zdroje?
Prodat pozemky u železničního uzlu ve městě je naprostý nesmysl. Koho to napadlo ?
Ten uzel je už teď jinde, současné nádraží je z historie konglomerát několika tratí, v podstatě nouzově propojených. Na jihu pod stávajícím centrem Brna vzniká nová moderní čtvrť, bude doplněním a rozšířením historického centra. Jejímu rozvoji brání propletence tratí, proto město tlačí na přestavbu ŽUB, odstranit bariéry náspů a současně (to je zas zájem dopravců) zvýšit propustnost uzlu. Pokud si někdo myslí, že současné nádraží snese napojení modernizované Přerovky, Rosické dráhy a Vláry, krutě se mýlí. Nedejbože VRT. Už teď je kapacita za hranou, a od Zastávky moderní elektrifikovaná dvoukolejka končí před Heršpicemi na jediné výhybce (druhá možnost je napřímo na Dolní, bývalé Rosické) nádraží. Nasazení moderních souprav zvýší poptávku cestujících, není ale možnost přidat spoje.
Bude to docela sranda, až respektive většina pozemku bude prodana a nove nádraží nikde 🤗
O novém nádraží se mluví snad 40 let a stále nic, tak ze pochybuji, že se během let něco změní… a pokud ano, tak než začnou kopat tak z 73 miliard to bude stát přes 100 miliard, pak se bude teprve řešit jak to vůbec bude financovat 😀
O novém nádraží se mluví už přes sto let, hned po poslední přestavbě stávajícího. Současný Stav je katastrofální
Rotvajler je jedno z nejhloupějších plemen. Chce to tvrdý výcvik a tvrdou disciplínu, aby člověk udržel tyhle nebezpečné psy na úzdě. Psí bojová plemena vnímám jako zbraně bez jakékoliv kontroly.
Asi jste nikdy neviděl Rtw při práci. Je ale pravda, že chtějí povnou ruku. Nepatří rozhodně k nezkušenému chovateli. A druhá, asi podstatnější věc; dva psi, to je už smečka a chování psů ve smečce je o hodně jiné kafe, psovod si musí vynutit respekt, jinak bude hrát druhé housle.
Myslím si, že po zprovoznění stávající části bude nejhorší za námi. Propoj D1 a D52 je nejhorší špunt. Křížení D1 a D2 je rozšíření stávající křižovatky s režimem 2+2, stávající pruhy zůstanou, přidávají se k tomu ramena. Naopak, pokud by se postup staveb dál zastavil, nedávalo by to smysl, protože ty současně rozšiřované pruhy jdou přímo do projektovaných připojovacích ramen křižovatky D1//D2, byla by to něco jako zmařená investice.. A ještě k té D35 - zatím ještě není v provozu a kdoví kdy bude. A tuším docela slušný malér, že až běžný kamioňák dojede po D35 ke Svitavám, zatočí doprava na "43" a že teprve potom to bude ten správný mazec. Dálnice D43 se odkládá už 82 roků.
Taky to je silnice smrti. Úzká, klikatá, přes vesnice a městečka, prakticky jediný tah od HK a Pardubic na Brno. Když chytíte u Svitav kamik, tak ho předjedete až před Černou Horou. Ostuda státu. Myloš chtěl jak nemocnej osel průplav, ale silnici ze Svitav do Brna postavit nedokázal. 🙁
On taky "stavěl" D52 a kde je ta dál-nic(e)?
43
Sledujících
0
Sleduje
43
Sledujících
0
Sleduje
A víš, že ta elektřina byla zavedena a fungovala dávno před nějakými větrníky? Ano? Takže si uvědomuješ, že tenhle "argument" je pitomost?
8 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To dávno je z dob, kdy se na osvětlení místnosti používala jedna žárovka 15W, kafe se ohřívalo na špórheltu a večer se držela černá hodinka. Řekl bych, že jsme někde jinde a krajina plná čmoudících komínů je už jen historie.