Mimochodem, premyslel nekdo, proc dnes prudce klesa teplota vecer po horkem dni, kdyz udajne mame nad hlavou sklenikovy destnik, ktery izoluje promichani teplot? A vic v EU nez ve zbytku sveta? Ze by chodil sklenik taky spat? Ne! Odstranujeme diky direktivnimu GD prachove castice z ovzdusi, ktere odrazely skunecni paprsky zpet a tak kdyz slunko prestane svitit, ihned vyrazne klesne teplota. A naopak slunecni zareni jakmile vykoukne slunce rychle ohreje teplotu o 10 stupnu behem jednoho dne zatimco vliv klimatologie odhaduji jeji vlastni odbornici na desetiny stupne za rok ! Uz chapete? Proc nikdo, kdo ma pravomoc rozdelovat penize neumi vysvetlit jak to cele funguje, jak to ukazal provincni urednik z Brna, kteremu dali pravomoc rozdavat desitky miliard?
Co se místo popisu trestání administrativních přestupků (úředně stanovená rychlost z dob socialismu !) věnovat tragickým nehodám a jejich příčinám. Proč Policie ČR nekoná řádně preventivní dohledovou činnost, proč neběží ve vládních médií preventivní osvěta k nejnebezpečnějším praktikám na dálnicích apod. ???
Pomáháte vzbudit falešný dojem, že dopravní složka PČR dělá VŠE, co může ve snaze snížit tragický ekonomický a zdravotní dopad nesprávného pohybu vozidel po dálnicích ! Není to pravda !
70% řidičů každodenně nedodržuje bezpečnou vzdálenost na dálnici, čímž mě ohrožují na životě a já se nemůžu nijak bránit a nevím o nikom, kdo byl potrestán odnětím ŘP.
Řidiči a regulátoři provozu na společných pozemních komunikacích evolučním způsobem vylepšují vzájemný pohyb vozidel tak, aby byl bezpečný, ekonomický (tím i ekologický) a plynulý. Více než 100 let.
A teď omezená partička IT "specialistů" a zelené mozky úředníků z EU, kteří sami neřídí, ale vozí si zadky přesně v těch autech, která zakazují, "vymyslí" za pouhých 5 let jiný automaticko/robotický systém.
Proč si někdo myslí, že to může (alespoň teoreticky) fungovat lepší?
Děkuji za statistiku, přestože neřeší naježděné km, ale pouhou evidenci existence auta a mohla rozebrat číselné podklady do větší hloubky.
Nejzásadnější informace pro mě, která zůstala skryta autorovu komentáři, je číselné potvrzení, že řidiči ELEKTROMOBILU bourají skoro o polovinu častěji, než je průměr spalovacích motorů a to BEZ OHLEDU NA VYKONOVOU KATEGORII.
Potvrzuje to moji domněnku, že elektromobily řídí převážně NEŘIDIČI nebo jsou to nedokonalé a nebezpečné stroje. Takže diskuse obhajující tohoto predátora evropského automobilového průmyslu, nemá smysl. Je to hádka laiků s experty.
Nejen, že nejste odborník, ale ani dobře neanalyzujete hlavní příčinu kritiky postupu policie JAKO CELKU. Kritizuje se oprávněně ne/činnost operačního a analytického velení v čase dříve, než Vámi obhajovaní řadoví policisté dorazili na místo. Činnost zasahujících policistů nikdo moc nezpochybňuje.
A vám nevadí, že někdo poslal vaše blízké vybavené jen krátkými zbraněmi a nedostatečnými informacemi bojovat s někým, o kom se VĚDĚLO, že vlastní dlouhé a rychlopalné zbraně?
Pravda, jezdit bezdůvodně prostředním pruhem, vede ke snížení plynulosti provozu vyžadovaného Zákonem 361/2000. Mnohem častější a nebezpečnější je však porušení ustanovení při předjíždění, zvlášť když je okořeněné nedodržením bezpečné vzdálenosti.
Citace z odst (5) Zákona:
Přejíždět z jednoho jízdního pruhu do druhého smí řidič jen tehdy, neohrozí-li a neomezí-li řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí; přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy.
ČESKY: řidič zahajující předjíždění nebo který má takový úmysl, nesmí OMEZIT řidiče, který již je v pruhu, který hodlá zaujmout. Donutit k prudkému brzdění určitě znamená OMEZIT, dokonce i OHROZIT.
O tomhle pište, týká se to 50% všech "předjíždějících" řidičů. Policie už rezignovala, tak snad pomůže osvěta v médiích.
Sami jezdí na výjimku na červenou, po kolejích a překračují rychlost pokaždé, ale na obyčejný lid chtějí přísnost.
Statistika nehodovosti prokazuje, že překročení úřední rychlosti (tzv. max povolené) NENÍ hlavní příčina smrtelných nehod. Proč radši neřeší ji?
Sám smysl nařízení úřední rychlosti, tj. stanovení rychlosti, která je stejná pro stará i nová auta, nezkušené i profesionální řidiče, sucho i mokro ... je věcně neobhajitelný. Takovou správnou rychlost nelze spočítat, tak proč drakonicky trestat její překročení? Pořádková pokuta je správně, zasáhnutí do osobního života odebráním povolení jezdit je bruselsky diktátorské a socialistické. Nebo už jsme v komunismu?
Nerozumím policejnímu popisu. Doprovodné vozidlo údajně přejelo do připojovacího pruhu, to je ale jasný přestupek, neboť ten slouží k připojování nikoliv naopak a na jeho konci mají najíždějící vozidla mít max. rychlost, aby se plynule zařadila do hlavního pruhu dálnice. Tam se nesmí přejet a přibrzdit. Proč policie jasne neřekne, že to byl faul? Protože se šíří zlozvyk, že řadoví policisté si pouštějí signál pro přednostní jízdu bez povolení centrály jen aby mohli předbíhat a pak jezdí nebezpečně a bezdůvodně třeba po kolejích apod. Kdy se to začne řešit?
Seznam za reklamní peníze promoval stejnou firmu, u které teď popisuje podvodné praktiky. Nápaditý způsob, jak na jedné věci vydělat dvakrát, který funguje vždycky. Kdyby investorům vyplatili včas odmaturovanou investici, napsal by oslavný článek a opět by vydělal dvakrát.
Není ale v popisovaném případě spoluviník podvodu, když opakovaně zveřejňoval reklamu promující stejnou firmu, kterou teď kritizuje?
V každém případě se potvrdilo, že informační hodnota placené reklamy je NULOVÁ až záporná.
Bouře ve sklenici vody...bože tak se zdržel o měsíc, dostojí-li slíbenému a vyplatí-li i s penalizací je to v pohodě. Pokud firma funguje, vyplatí to z jiných peněz a whiskey se nikdy neztratí. Jen mne překvapuje, že někdo, kdo má na odložení peněz do alkoholu, tak že mu stačí nějakých usmrkaných 8% ročně. Tohle já říci našim investorům, tak jsem za hodně velkého sraba. To, co na whiskey vydělají za tři roky je o 4 procenta více než my dáváme našim investorům ročně. Občas je divné, že tak diferenciovaná republika se spoustou hloupých na jedné straně a spoustou neuvěřitelně vynalézavých lidí na straně druhé, nemá něco, co by bylo nosným fundamentem nějakého hodnotícího průměru. My vyplatíme každých 6 měsíců klientům 10% a v pohodě fungujeme roky a roky a tady je likérka, která by mohla při dobrém obchodu dělat i 100% ročně, pokud by fakt valila jako třeba Toolamore nebo Johny walker (pochopitelně chápu rozdíl historie, obratu a známosti značky), ale to nemění nic na tom, že výkonnost vidím jako ubohou. Každopádně pokud to likérka vyplatí, mají klienti ještě 0,05 za den navíc a vše v klidu. Tak schválně budeme to sledovat.
Z Vaší terminologie plné chyb je patrný juniorský přístup k investiční whisky problematice. Možná není na místě používat tak silně emotivní a subjektivní hodnotící slovník, který si může dovolit jen zkušený dlouholetý odborník 🙁
Doporučuji se více zabývat podkladový aktivem, není totiž whisky jako whisky i když to není whiskey.
Zajímavé "porovnání neporovnatelného" ve stylu srovnejte udržované zuby padesátníka s neudržovanými zuby třicátníka se závěrem, že lepší je být mladý než si čistit zuby 🙂. To asi nikomu nepomůže 🙂
Jako majitel BMW tvrdím, že je ekonomicko-zážitkový nesmysl si auto třídy 5 tj. těžké a velké koupit bez motoru (tj. jen 4-válec). Buď chci luxusní sportovně naladěné auto a připlatím si na provozu i pořízení těžkého auta s 4/8 válcem, nebo mi stačí Passat. Ten udělal obrovský pokrok zejména v poměru cena/užitečnost a vnitřním IT se přiblížil segmentu prémiových vozů. Komfort sedaček a podvozku je však drasticky horší, užitná velikost pro posádku je přes velký nárůst Passatu taky jiná a obdivuju odvahu autora porovnávat jednoduchý 4Motion s propracovaným systémem xDrive schopným poslat na zadní i přední nápravu 80% výkonu (jako běžně používané auto). Chce to vyzkoušet oba v limitních situacích někde na okruhu za zhoršených adhezních podmínek. To jsou 2 úplně jiné vesmíry 🙂
A právě ten systém 4x4 je jediná společná vlastnost srovnávaných vozidel, byť pro jedno prodejně výjimečná a pro druhého téměř standard.
A upřímně od provozovatele bavoráku, výkonnější BMW po 100 tis. km stojí na údržbě fakt dost a musíte ho milovat, aby nebylo vyměněno za jiný kus 🙂
Odmění se vám jízdními vlastnostmi, které z velkého VW fakt nevydolujete !
Pane autore-lidé jako Vy svými názory jenom podněcují nenávist mezi národy a následné války. Ledacos pamatuji a Severoatlantický pak byl vždy zárukou" klidu a prosperity"- kdo chce vědět ten ví. NATO tu nemělo být již od roku 1990-kdy skončila VS. Byl by klid- co myslíte, že se bude dít po vstupu Finska na této dlouhé hranici. Další stovky atomových raket- svět tím bude určitě opět o něco bezpečnější. Opravdu tomu věříte?
Byl jsem v armádě a denně jsme řešili plánování jaderných útoků na pozice NATO. Vždycky jsme plánovali útok, nikdy obranu. Dávno před rozpadem SSSR. NEchápu o čem to mluvíte. Putler rozumí jenom natažené pěsti, ostatní chápe jako slabost a výzvu k útoku.
Ženská sexuální atraktivita je rychle se kazící zboží, jehož skutečná hodnota je uměle navyšována každodenní vnější i vnitřní reklamou. Peníze sice mají delší časovou hodnotu, ale k udržení fungujícího vztahu po desítky let taky nestačí. Zúžení přirovnání k obchodům, ale pouze těm rychlým anonymním burzovním je zavádějící. I v obchodě jsou partneři, kteří spolu obchodují desítky let a nehledají jen jednorázově výhodné obchody, ale cení si spolehlivosti a dlouhodobého obchodního partnerství bez potřeby druhého "obrat".
ČEZ je a.s. a musí zacházet s majetkem s péčí řádného hospodáře. O charitě nikde nní ani slovo. Představenstvo ČEZu za to zodpovídá svým vlastním majetkem. Když stát nasadí své bílé koně a Ti nějakým tunelem prodají nezákonně bokem elektřinu pod cenou, tak to asi půjde. Ale pak půjdou všichni sedět a sát bude žalován akcionáři za způsobenou škodu. Druhou možností je zestátnění ČEZu a pak nebude stát nikdo žalovat.
Když dostane představenstvo příkaz od majitele, může maximálně upozornit, že s tím nesouhlasí. Většinový majitel ČEZu je stát, který si může prosadit co chce. Ano, možná bude muset kompenzovat minoritní akcionáře, ale za to se nechodí do vězení. Nebo je levnější nechat padnout celý stát ?
Jestli je Mr Ševčíkovič to nejlepší, co má NF VŠE k dispozici (jednohlasná volba !), tak už se nedivím, že inflace v ČR je 3. nejhorší v EU, v uplatňování inovativních ekonomických opatření na zmírnění mizerné národohospodářské situace je taky 3. nejpasivnější v EU. Škoda, že tyhle diletanti napodobující nešikovně pravicovou hospodářskou politiku aniž pochopili o čem je, úplně zničí její renomé a posílají tak pozvánku občanům k oblibě extremistických a populistických stran.
Většina řidičů nevytočí atmosférický motor přes 3 tis. otáček, takže jezdi většinu života tak na necelou polovinu výkonu a přitom analyzují teoretické výkony ve špičkových otáčkách 🙂 Turbo motory to mají jinak, ale jeden problém mají společný. Tzv. dynamická jízda brzda-plyn výrazně zvyšuje emise, zvláště v neoptimálních otáčkách motoru. Snadno se tak papírově nízkoemisní vozidlo stane v rukách nepředvídavého řidiče škodlivějším, než šikula řídící starší modely aut. Ale to nikdo neřeší, posuzují se jen papíry, nikoliv realita.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobré auto je takové, které je vyvážené ve všech směrech. Vámi adorované Tp má nedostatečné brzdy vůči zbytku auta=váha+ "motor"(což je bezpečnostní závada) a dávat na víc než 2 tunové auto drahý karbon pro odlehčení je taky úlet. Při využití motorické dynamiky alespoň z poloviny auto neujede ani 200 km, takže dojezd 600 km je vlastně podvodná reklama. Navíc, jaký smysl má dodat laikům auto, které lidské smysly nepoberou? Opět bezpečnostní závada.
Tvrzení, že vypráská supersporty (třeba na NBR) už se jen směju - v polovině trati uvaří brzdy a roztečou se mu pneu :)