Je to opravdu smutný obraz. Já bych těm voličům Babiše, SPD, komunistů a podobné sebranky jejich vládu s radostí dopřál, klidně i na 20 let. Ale co my ostatní?
A stávající vláda je co ? Nic horšího už ani nemůže být, za premiéra máme profesora Nutelu, ministr financí elektrikář a další amatéři, kteří nemají pražádnou kvalifikaci pro výkon svých funkcí a podle toho to taky vypadá. Když už narážíte na komunisty, na Hradě máme koho ? Disident to zrovna není.
Právě generace mileniálů je fyzicky jeden chabrus vedle druhého, kteří když mají opravdu fyzicky zabrat - tím nemyslím selfie v posilce, tak jsou po pár hodinách zápřahu zralí na kapačky. 😅 Čest výjimkám. Tuhle smutnou skutečnost potvrzují i lékařské statistiky. Přeji Vám pevné zdraví a splnění Vašeho snu, ale člověk míní a věk mění.
Flixbus výkony do plna a jen zkrácený 9h pauzy, že se vozí lidi nikoho nezajímá, hlavně ať linky jezdí a fakturace běží. Je to obrovské neštěstí co se stalo, většinou je na vině obyčejná únava řidiče. K odpovědnosti bych hnal především firmu - kdyby byla ta možnost, samozřejmě že za nehodu bude moct řidič, tak to bohužel chodí.
Ve zdejší diskuzi se projevuje naplno ta naše povaha česká. Jakmile někdo po letech sebere odvahu k nějaké formě protestu je hned proruský a dezolát. Vy opravdu nevidíte co se tady a v okolních zemích děje ? Nevadí vám naše přemrštěné ceny potravin ? Když si jdu nakoupit ve Francii nebo v Belgii (a to byly vždycky drahé země) všude jsou ceny stejné nebo levnější, a tamní lidé mají mnohem vyšší platy než my. Zemědělci v Německu, Francii i Belgii zablokovali dálnice i města a lidé jim fandí. Nadnárodní řetězce si už všude dělají s cenami potravin co chtějí. Za další Green deal v současné podobě není správná cesta, proti současným ekologickým opatřením se ohrazují i největší průmyslníci v Německu, tak jak jsou nastavená zelená pravidla nyní to jednoduše nejde dělat, je to neudržitelné. Ty pravidla nenastavili odborníci, profesionálové, ale politici, kteří si vymysleli své vyšší cíle, které se marně snaží obejít fyzikální zákony. Už i tradiční němečtí výrobci přesouvají výrobu mimo EU aby byli schopni udržet konkurence schopnost proti USA a Číně. Závidíte zemědělcům dotace na traktory ? Začněte nejdřív podnikat v zemědělství a pak mluvte.
To je jednoduché. Jejich myšlenkové pochody jsou omezené. Na to, abys mohl kroutit volantem, nemusíš být ani chytrý a ani inteligentní. Kde nic není, ani smrt nebere.Takže, kdo nic jiného neumí, může být i kamioňákem. Denně nám to dokazují na našich dálnicích.
Já bych Vám doporučil udělat si patřičná oprávnění a vyrazit kamionem do provozu. První policejní kontrola ať už tuzemská nebo zahraniční Vás uvede do reality jak řidič kamionu nemusí nic umět ani znát. Pak by ste se mohl s námi tupými točvolanty podělit o svoje úspěchy na cestách.
Adaptabilní tempomaty stejně jako jiné adaptabilní věci jsou nebezpečné.
Reagují automaticky bez toho aniž by varovali řidiče. Tomu se prodlouží doba k reakci na adaptabilní nesmysl nebo nesmysl jiného řidiče. Navíc senzor může zachytit i mylný signál - znečištění, hmyz, sníh... a ohrozit i řidiče, který je na silnici sám. To se mi stalo osobně.
Adaptabilita je cesta k větší nebezpečnosti, i když nás dodavatelé aut přesvědčují o opaku.
Tak to slušnej blábol, znečištěný senzor zahlásí znečištění a vypne adaptivní funkce.
Silniční doprava je prostě super, spolehlivá- jen někdy nedojedeme, ekologická- asi jako letadlo, rychlá- zvlášť v kolonách a hlavně bezpečná- nehoda na silnici je událost roku. Kdepak vlak, vozit zboží vlakem chtěli jen komunisti a to je fuj. My vláčíme krámy z Číny v kamionech přes celou Evropu a jen semtam se to zadrhne.
tak postav koleje ke každýmu Penny a Lidlu a je po problému odborníku na dopravu 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Alpách je fialová kráva, v Kielu zelená.