Takže reálně to bude mezi MARSem a Patriotem II. Protože Gerlach je od společnosti která dělá jen traktory a je ve ztrátě už dlouhou dobu. A Bushmaster je z ciziny což by čeští výrobci a vlastně i občani nepřekousli. Navíc Patriota II si v upravené verzi vybralo Polsko pro svoji armádu. Takže nevidím jediný důvod kupovat starého Bushmastra.
Koukám další odborník. Gerlacha nedělá stejná firma jako dělá traktory.
Každou chvíli čtu, že někde někoho potrhal pes. Kolik tragédií se ještě bude muset stát, než se politici probudí a přijmou zákon o povinném náhubku pro psy na veřejných prostranstvích.
Bohužel majitelé psů tvoří významnou skupinu voličů a žádný politik si to s nimi nechce rozházet.
Velký pes vás dokáže zrychlovat i s náhubkem.
A k čemu nějaký další zákon. Už teď má spoustu měst a obcí vyhlášku, že pes musí být na vodítku a nikdo to nekontroluje. Když se nařídí náhubky, dopadne to stejně.
Proto jsem si pořídil kameru do auta, která jede nonstop i při zaparkování, protože dneska nevíte, kdo vás někde odře a pojišťovna zvedne pojistku pak VÁM, když není žádný svědek a pachatel je neznámý. Stalo se mi to s 20 let starým autem 2x, někdo mě naboural roh nárazníku a poté se mě začala odlupovat barva na plastu. U nového raději kameru.
No řekl bych, že Tesla ty kamery má taky a ne jen jednu. Takže mi je divné, že hledají svědky.
Na tom není co řešit. Kdo se připojuje a je pomalejší, toho předjedu levým. Měl by mi pak technický umožnit se zařadit zpátky, nebo přidat, abych se mohl zařadit zpátky co nejdřív. O žádnou nepovolenou jízdu v levém pruhu tak nejde, je to standartní předjíždění z hlediska zachování maximální plynulosti, nikoliv pouze rozměr gentlemanství jak zde autor poukazuje.
Zjednodušeně řečeno, přestupek.
No to bych zrovna netvrdil že vše stálo za prd. Nejsem ten co tvrdí jak bylo vše dokonalé, ale mrkněte se třeba jak se vyrábí gothaj, je to s Vaňkem na streamu. A i výrobce přiznává, že před rokem 89 to bylo mnohem kvalitnější. Po roce 89 se zrušili normy a stal se z toho pěknej sajrajt.
Jo, a taky tam říká, že vyrobí, co si zákazník objedná. Umí i ten kvalitní, ale taky se za to musí zaplatit.
Nevím, jestli jste tak nevzdělaný, že tenhle nesmysl říkáte. Třeba Škodovka byla v Plzni prakticky zcela zničena Američany a po válce byla postupně opravena a začala vyrábět. Vy opravdu nevíte, kolik nových fabrik, elektráren zemědělských podniků bylo postaveno? Nebo nevíte ani to, že komunisté postavili 4 miliony nových bytů?!
A co třeba karosárna Sodomka?
Byty? Ty zvládnou stavět jen komunisté? Na západě bydlí v čem?
A kolik těch nových fabrik teda bylo postaveno?
Doporučil bych vám seriál zašlapané projekty. Tam uvidíte, kam jsme mohli směřovat nebýt té strany a notiček ze SSSR. A to je samozřejmě jen zlomek nápadů a projektů.
Agentury tu oje, ehm odrbávají všechny dělníky, ale článek je tu až o ukrajinských dělnících? Jakože Ukrajinec je víc než třeba Slovák? Takže otrokářství je špatné pouze na lepší národnosti? Nu co už.
Tak Ukrajince odrbou snadněji. Drží je ve strachu, že přijdou o práci a ubytování. Na zaměstnání mají vázané povolení k pobytu.
Slovák je člen EU a Schengenu, ten tohle tolik neřeší. A pak co u agentur dělají Češi, taky ty zase většinou mají exekuce, agentura jim ofiko dává minimum a zbytek bokem. Ty pro nás zatím problém nejsou, to nastane až půjdou jednou do důchodu.
Tyhle článečky vždy pobaví! Spoléháte na to, že mladí už neví, že jsme vyráběli mimo ponorek snad všechno, co bylo možné vyrobit od jehly až po komponenty jaderných elektráren a kosmických plavidel. Dnes jsme pouhou montovnou západu a nejlepší využití v montovnách mají nevzdělaní lidé!
Jj. Ve fabrikách, které někdo předtím vybudoval a stát mu je pak ukradl. Pardon znárodnil. Pak z nich v podstatě jenom sosal a po pádu režimu ty podniky už nemohly až na vyjímky konkurovat zahraničním firmám, protože už 20 let vyráběly staré produkty. Viz automobilka Škoda. Pro nás to tehdy stačilo, na zahraniční konkurenci už ne.
Naše mise byly povětšinou lékařské, chemické, výcvikové a strážní. Jak často jsme vysláni na právě takové vzdálenosti typu Afganistán ? Navíc v drtivé většině jako součást nějakých koaličních sil , KFOR, EUFOR ,OBSE či NATO. Které zajišťovali logistiku dle svých standardu a pravidel. Tak proč nyní takové Švejkohujerství ? Navíc už máme dopravní letouny CASA ne ? Jejíž pořízení opět stálo nemalé peníze a bylo to, jak jinak , opět doprovázeno skandály a korupcí.
Letadla budou vybavena i modulem pro letecké hašení. N ní to tak dlouho, co spousta lidí křičelo, proč takové letadlo nemáme. A když se pořizuje, je to zase špatně. Navíc části letadla se vyrábí v ČR.
Zapomněli napsat tpo nejdůležitější že Kogenerační jednotka je velký spalovací motor jako máte v autě, jen o hodně větší. Defakto jen velká elektrocentrála co má velký obsah válců a využívá odpadní teplo. Takže nic převratného ani zeleného to není. Takže pokud budou zakazovat spalovací motory tak by se měli zakázat i tyto agregáty co vyrábějí elektřinu a teplo. Celý mi to přijde jak placená reklama.
No řekl bych že tohle válce nemá 😁. Spíš něco jako letecký motor.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
ten snad už skončil. proč podporovat firmu v úpadku?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je jiný Zetor.