Debakl elektromobility ? S čeho tak autor usuzuje ? Na přiložené fotografii značky TESLA ? Statisticky a prakticky neúspěšnější automobilky posledních let ? Automobilky která má letos nejprodávanější model automobilu na světě, tedy modelu Y. Autor je bud absolutní analfabet, ignorant, nebo je někým podplacený, je tedy možné, že chce být jenom zajímavý, ovšem pozor, tenhle článek s úvodní fotografií firmy TESLA na solidnějším médiu, by mohl být žalovatelný za pomluvu...
Všichni ti baterkoví idealisti vychází z toho, že nabiječku najdou na každé pumpě volnou hned jak k ni přijedou. Podívejte se o prázdninách na jakoukoliv dálniční pumpu třeba v Německu a představte si, jak by to tam asi vypadalo, kdyby všichni místo tankování, které trvá tři minuty a je na 1000 km museli nabijet dvacet nim už nebo půl hodiny a ještě k tomu každých 300 km. Nabiječek by muselo být tak šestkrát víc než stojenů a k nim by musel být natažený kabel rovnou z elektrárny.
Logicky vám dojde, že tady bude ta elektromobilita drhnout .
Zapomínáte, že většinou se elektroauto nabíjí doma nebo v práci.
Politický a ideologický tlak na vyrobu je velký. Zájem trhu o elektromobily je minimální. Ukázkový příklad deformace trhu ideologickými ekonomickými analfabety. Představa, že obyvatelstu elektromobily vnutí silou, je ukázkové totalitní myšlení.
Jedna ekonomická expertka z ekologické neziskovky prohlásila:
Elektromobily budeme vozit z Číny a odborníci z automobilového průmyslu najdou uplatnění v rozvíjejícím se cykoprůmyslu.
Levice se zase snaží protlačit svoje iracionální představy silou. Už zase. A je přesvědčena, že tentokrát se to podaří.
Ferdinand von Hayek:
Když do systému začleníte chybnou myšlenku, časem se celý systém rozpadne.
Albert Einstein:
Definice šílenství je dělat stále stejné věci a předpokládat, že dosáhnete jiné výsledky.
Heins von Guderian:
Chybná rozhodnutí a nesmyslné předpoklady se hromadily, až nastala "Pomsta reality". Il
Kde berete informaci, že zájem trhu o elektromobily je minimální ? Možná tak v česku, ale celosvětově byl za první pololetí nejprodávanějším modelem osobního vozu Tesla Y, který předběhl i takovou ikonu jako je Toyota Corola a ve Škodě je neziskovější auto elektrický Enyjag. Na hledání viníků a šíření bludů je už dávno pozdě, ten vlak už je rozjetý a záleží na Škodě jestli se chytne nebo ne. Já osobně si myslím, že bohužel ten vlak už bude těžko doháněn.
Ano je to podobné jako když před časem se v EU zakázala výroba klasických žárovek, pracuji v prodejně elektro, takže vím o čem mluvím, ze začátku to byla katastrofa, ale vývoj to urychlilo a dnes LED žárovky jasně válcují trh, bohužel valná většina se dováží s Číny... doufám, že podobný osud nebude i v autoprůmyslu.
Dezinformace? POBAVIL 😁 Co nepravdivého jsem uvedl? Můžete mi moje tvrzení vyvrátit?
Ani se nemusíte namáhat - máme několik přímých srovnání těch Vašich oslavovaných elektromobilů a skutečných automobilů se spalovacím motorem.
Jediné, v čem je el.mobil lepší, je ihned dostupný maximální kroutící moment. A tím to zvadlo.
Dojezd, cena, žalostná infrastruktura, v případě požáru téměř nemožné uhasit. To jsou mi ale klady 😀
No s tím požárem bych to tak černě neviděl. Některá baterie nehoří vůbec, např. některé modely od Tesly a hlavně raději bych utíkal z hořícího elektromobilu, než od benzínu... Limitující je ta cena, ale zatím není důvod se nutit do koupi elektromobilu a ještě dlouho nebude, uvidíme co cena udělá např. za 5-10 let.
Jestli to bude pro americký trh tak asi moc nepochodí. Měšťáci si koupí možná teslu ale venkované v USA jsou dost konzervativní a takové EV tam sklízí dost velký posměch.
Kde berete takové informace ? Naopak například Ford má vyprodáno na 3 roky dopředu... Odkaz 1
22500 nástup - to říkala včera v televizi. Holt je to sever čech kde se moc neplatí. Stávkou si moc nepomůžou protože:
"Účast zaměstnance na stávce je realizací ústavního práva na stávku, a pokud nepracuje, neobdrží za tuto dobu mzdu nebo plat. Jeho nepřítomnost v práci nelze považovat za neomluvenou, a zaměstnavatel je proto povinen omluvit nepřítomnost zaměstnance v práci. Zaměstnanci, který stávkuje, nemůže být vyplacena mzda nebo plat, protože nepracuje. Mzda nebo plat přísluší výhradně za výkon práce. U zaměstnavatele, jehož zaměstnanci stávkují, by proto pro tento případ měly být vypracovány seznamy účastníků stávky tak, aby bylo patrné, kterým zaměstnancům mzda nebo plat za nekonání práce nepřísluší."
Od toho jsou v demokratické společnosti odbory, ty vytvářejí stávkový fond a pak část mzdy stávkujícím nahrazují. Tak to funguje na západ od nás.
Že je 22k v dnešní době málo, na tom se shodneme, ale každý kdo podepíše pracovní smlouvu, tak ví kolik bude brát. A pokud někdo smlouvu podepíše, tak je asi za tyto peníze ochotný pracovat, takže nechápu proč stávkují.
Stávkují protože se jim už 3 roky nezvedla mzda. To by důchodci a státní zaměstnanci řvali, kdyby jim každý rok nebyl zvýšen důchod a plat. Dnes je průměrný plat přes 40 tisíc....
V článku chybí ceny v ČR, takže největší sleva v ČR je asi Tesla Model Y která stála vloni 1 499 990 Kč, dnes je to o značných 23 % méně. Dnes za ni v základní verzi s pohonem zadních kol a výbavě zaplatíte od 1 159 900 Kč. Ve verzi Dual Motor s pohonem všech kol je to 1 349 990 Kč. Tesla Model 3 stojí dnes od 1 099 990 Kč což je asi o 20 % méně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už to, že k natočení filmu s okupace roku 1968 je zapotřebí nějaká odvaha, ukazuje, že je u nás něco špatně... !