Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 9 měsíci
Upřímně nechápu, proč někdo chce dobrovolně podstupovat martyrium spojené s provozem naftového auta. Jsou s tím jenom potíže. Je to hlučné, smrdí to, musíte kvedlat nebo čekat až si to zařadí, většinou nízký výkon a nudná předokolka. Každou chvíli do servisu, benzinky jsou buď drahé nebo s frontama, provoz stojí majlant, bojíte se vstřikovačů, dvouhmoty, AdBlue, EGR, DFP atd. Nafta může být nekvalitní, v zimě zatuhnout, můžou vám ji ukrást. Pokud si nenecháte dodělat drahé a užrané nezávislé topení, tak v zimě škrábete skla jak dementi a první kilometry mrznete, v létě si auto nevychladíte dopředu každopádně. Když zůstanete viset v koloně, musíte vrčet zbytečným motorem abyste měli teplo/chládek. Zlatý elektromobil, ten komfort užívání je velmi výrazně lepší. Doporučuji vyzkoušet. Nabíječky jsou dneska už všude možně, když máte domek nebo garáž, tak máte soukromou "čerpačku" doma. Tolik mezi lidmi obávané výměny baterií se v praxi dělají velmi vzácně (a i tak jde většinou jen o jeden modul, nikoli celou baterii), dnešní baterie mají životnost řádově statisíce kilometrů, tedy podobně jako spalovací motory. Dojezd při každodenním provozu neřešíte. Jen k tomu moři dojedete o půl hodiny až hodinu později, což je ovšem vzhledem k výše uvedenému jen drobnost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Upřímně nechápu, proč někdo chce dobrovolně podstupovat martyrium spojené s provozem naftového auta. Jsou s tím jenom potíže. Je to hlučné, smrdí to, musíte kvedlat nebo čekat až si to zařadí, většinou nízký výkon a nudná předokolka. Každou chvíli do servisu, benzinky jsou buď drahé nebo s frontama, provoz stojí majlant, bojíte se vstřikovačů, dvouhmoty, AdBlue, EGR, DFP atd. Nafta může být nekvalitní, v zimě zatuhnout, můžou vám ji ukrást. Pokud si nenecháte dodělat drahé a užrané nezávislé topení, tak v zimě škrábete skla jak dementi a první kilometry mrznete, v létě si auto nevychladíte dopředu každopádně. Když zůstanete viset v koloně, musíte vrčet zbytečným motorem abyste měli teplo/chládek. Zlatý elektromobil, ten komfort užívání je velmi výrazně lepší. Doporučuji vyzkoušet. Nabíječky jsou dneska už všude možně, když máte domek nebo garáž, tak máte soukromou "čerpačku" doma. Tolik mezi lidmi obávané výměny baterií se v praxi dělají velmi vzácně (a i tak jde většinou jen o jeden modul, nikoli celou baterii), dnešní baterie mají životnost řádově statisíce kilometrů, tedy podobně jako spalovací motory. Dojezd při každodenním provozu neřešíte. Jen k tomu moři dojedete o půl hodiny až hodinu později, což je ovšem vzhledem k výše uvedenému jen drobnost.
12 odpovědí