Dneska tu na novinkach asi 10. fotka dalnice - at D1, D8 atd.
Ani na jedine te fotce jsem doposud nevidel jakykoliv naznak, ze by ta dalnice byl jakkoliv osetrena, prohrnuta, vysolena...
Tj. silnicari se na to uplne zase vyflakli, i kdyz o snezeni vedi min uz 3 dny.
A to jsou dalnice, jak to vypada na okrskach...
Verbes jedna...
Na co to platime..?
Vazeni panove Matle a cele ŘSD a Ministerstvo dopravy.
Moc nad nicim neuvazujte, protoze to co vy urednici na tech uradech vymyslite, stoji vzdy za prd.
Doporucuji Vam napred vyrazit na čumendu do Polska ci Nemecka a Rakouska, jenom se podivat, jak to tam delaji oni.
Pak zjistite, ze oni na svych silnicich a dalnicich makaji zpravidla 24 hodin denne 7 dnu v tydnu, co jim pocasi dovoli. A maji vice mene hotovo.
V CR se na dalnicich maka tak 4-5 hodin 3-4 dny v tydnu, vice ta technika stoji nez je v provozu, u Brna je to vylozene parkoviste a vystava stavebni necinne techniky, tak cemu se proboha divite, ze to tak nestale dlouho trva, kdyz na tom v CR makate pouze 1/3 casu, co Polaci.
Na D3 u Pribrami to financuje a stavi soukromy sektor a jak ta stavba fici - i v noci a o vikendech...
Jinde jsou jenom uzavirky a cinnost nikde.
Az ted, v zime, kdy nestihaji ty sve trapne dlouhe terminy, kdyz jim do toho navali snih a 16 hod je tma, tak je jich tam plno.
Fakt Kocourkov, respektive opet totalni neschopnost ŘSD a vsech tech zcela zbytecnych na krmeni urednickych sasku kolem..
Ja vam nevim.
Ten obsah clanku je zase cely divny a rozporuplny.
Vybec nechapu, jaky muze mit vliv propad rublu na nabidku ovoce do Ruska od zahranicnich dodavatelu - treba z toho Iranu.
Nepredpokladam, ze by Iran s Rusy obchodoval v ruskych rublech, ale predpokladam, ze iranska nabidka bude v USD popripade v EUR.
A Iranec chce dostat za sva jablka svych 100 USD a Irancovi je uplne fuk, jestli jeho rusky odberatel za tech 100 USD doma zaplati 10 000 rublu nebo 12 000 rublu aby si ty USD nakoupil.
On chce stale tech svych 100 USD, at je kurz rublu vuci dolaru jakykoliv.
a kdyz tech svych 100 USD dostane, proc by proboha rusil kontrakt?
To nedava smysl...
A propad rublu vuci USD je problem toho ruskeho obchodnika importera a ne iranskeho obchodnika vyvozce.
Je to dle meho opet dalsi nepresny a zkresleny clanek o skutecne ekonomicke situaci v Rusku, kterym nas tady dnes a denne krmi Novinky a jim podobni s cilem nam tady nabulikovat, jak Rusko po temer 3 letech sankci bankrotuje a kolabuje, i kdyz to neni vubec pravda .... Je to akorat tak maximalne zbozne prani zapadnich politiku, ale realita je jina.
Nerikam, ze Rusko nema urcite ekonomicke problemy, tak jako je ma i EU ci USA, no rozhodne Rusko nebankrotuje a ani to nevypada, ze by k tomu melo v nejblizsi dobe namireno, tak jak nam uz v breznu 2022 slibovali, ze kbtomu behem nekolika mesicu dojde - a furt nic ...
Reknu Vam, kdyz to tak ctu, jak ten pozar probihal - si rikam, to ta budova nemela nejaky automaticky protipozarni system, ktery by se spustil v zarodku toho pozaru, aby neshorela cela budova?
Jako toto se stat pres den, kdyz je ta budova plna lidi... Tak fakt nevim.
A pozar nemusi vzniknout pouze od nakupniho kosiku, ktery nechtene zapali teenager.
V prvni rade by mel okamzite bez jakychkoliv podminek odstoupit Hřib a tahnout odkud prisel.
Hřib je ztělesněním totalni nekompetetnosti, klasicky priklad uplne neschopnosti.
Kolik on uz tam ve vedeni Prahy sedi?
7-8 let?
A co za ta leta, konkretne v doprave, ktere tento pseudo lekar absolutne nerozumi, predvedl?
Konkretne jedno velke NIC?
Kolik km postavil noveho obchvatu?
A co ten vnitrni okruh? Naposledy se do zeme kopalo za Bema - diky za jeho Blanku.
Praha je snad jedine hlavni mesto v cele Evrope, ktere ani po 40 letech nema zakladni obchvat.
A to tady ten blb chtel jeste zavadet mytne a poplatky za vjezd do centra? Jenomze pri tom zapomnel, ze nema kolem mesta hotove silnice, po kterych by se to centrum dalo objet.
Silnice v Praze totalni tankodrom skoro vsude. Nejhorsi stav za min poslednich 20 let.
Chaos v extremne dlouho trvajicich rekonstrukcich, rozkopu jeden tah, pro jistotu hned rozkopu i objizdne cesty a pak stojim a skrabu se na zadku a resim, proc cele mesto stoji v kolonach.
Proc na vetsine rozdelanych staveb uprostred pracovni doby nikdo neni, pouze semafor a kolona aut, mi hlava vubec nebere. Proc se nejede na techto stavbach nonstop i vecer ci o vikendech nema cenu ani resit. Zbytecny
Silnice diravy a to je tepeve podzim.
Vcera na Chodove na hlavnim tahu takova dira, ze jsem tam malem urval kolo.
By me zajimalo, jak by se tento pitomec Hribuv tvaril, kdybych mu rekl, at mi ted da ze sveho dvojku trojku za novou gumu a servis.
Hribe - proste uz TAHNI.
Neumis vubec NIC
Jak je vubec mozne, ze provozovatel te kanalizace / sachty neprovadl pravidelnou revizi? A jeste se vymlouva na kapacitni duvody?
A ty brutalni platby za vodne a stocne, ktere platime za vodu my vsichni, kteri ji odebirame, to je co?
Jestli Kanalizace nemaji dostatecne kapacity, ptoc nenaberou dostatek lidi a neplni sve radne povinnosti?
Penez z vodneho a stocneho maji az nad hlavu.
Chudak holka !!!
Gratuluji Andrejko! Uspech !
No tedkom zase muzes dorazit do Poslanecke snemovny s tim svym hnusnym na kvalite odrbanym rohlikem z Penamu, muzes tam zase s nim zacit mavat a zopakovat tam tu Tvou saskarnu a kecat ty svy blaboly, jak za Tebe tento rohlik stal 1.70 a tedkom za Fialy stoji 2.70 az 3 Kc.
Bodejt by ne.
Pokud Ti ten Penam za pouhy rok ztrojnasobil zisk a pritom nezvedl temer nezvedl obrat (+80 mil pri obratu cca 3.5 mld je vlastne skoro nula), je kazdemu snad uz jasne, snad uz i Tvym Kobliham, ze abys toho dosahl takove pohadkove marze a zisku, tak jsi proste musel umele navysit i tu cenu rohliku az na 3 koruny a v jeho cene hlavne navysit tvou vlozenou marzi.
Tak snad uz i Kobliha pochopi, kdo v prvni rade muze za takove brutalni zdrazeni Tvych rohliku z Penamu.
V prvni rade za to muzes Ty sam, Tva nenazranost a nenazranost Tvych manazeru.
Tak prestan s tim pokryteckym saskovanim a kecmi navis jeste na pude Podlanecke snemovny. A to plati i pro tu tvou trubku Schillerovou, ktera stale nevi, ktera paka.
A Koblihy - vy mu to uz nebastite i s marmeladou, je to fakt smesne...
A hrozne, kolik takovych, co mu ty kecy furt zerete, v cele ČR je...
Prosim Vas, rady ty absolutne mimo predpovedi s neschopnosti cokoliv predpovedet alespon nekolik hodin dopredu si uz strcte za klobouk.
Ti darmojedi z Českeho hydr. ustavu vcele s pani Homsovou by meli vracet platy pro neschopnost.
Jeste v patek v poledne predpovidali na sobotu extremni bourky po celem uzemi, na nedeli frontove celodenni srazky s vydatnymi lijaky po celem uzemi.
Tak jsem pres vikend na Morave v Kromerizi, v sobotu 33oC ve stinu a po vetsinu dne polojasno.
Dneska zatim to same, extremni horko a sucho, ani kapky deste.
Do toho jeste predpovidali exttemni aktivitu komaru, vecer do rannich hodin sedim venku na geilovacce, ani komara..
Fakt.
Totalni neschpnost, nezlobte se.....
už jsem měl tu čest se za svou karieru zúčastnit několika zahraničních podnikatelských misí (pro změnu letadlem), kterých se účastnili rovněž páni politikové či management státních firem.
a viděl jsem, jak se páni státní zaměstnanci během celé té akce intenzívně a nepřetržitě věnovali výkonu svého zaměstnání a intenzívně pracovali.
to když jsme např. kdysi dorazili vládním speciálem ze Kbelí do Astany do Kazachstánu (který platily soukromé firmy, které se té mise zúčastnily, včetně té naší - ne stát či daňový poplatníci - státní zaměstnanci tam byli pouze pozvaní coby VIP účastníci, no za účet těch soukromých firem), tak jsme museli více jak hodinu čekat všichni v letadle na ranveji, než se páni poslanci po 6 hodinovém letu proberou, vrátí se do střízlivé reality a budou schopní z letadla vystoupit dolů po těch schodech a nerozplácnou se ještě při tom výstupu před všemi těmi čekajícími novináři, starostou Astany, předsedou kazašské Poslanecké sněmovny či ministry, kteří je na letiště přišli uvítat.
Pamatuji si, jak jsme poté na některé účastníky ještě čekali, protože jim bylo vyloženě zakázáno z toho letadla vystoupit, dokud všichni neodejdou, protože prostě nebyli schopní stát na nohou...
v tom letadle bylo tolik alkoholu, že se to ani nevešlo do skladovacího prostoru vzadu v letadle a byly těmi láhvemi zaskládány i tři poslední řady se třemi sedadly jak zprava tak i zleva...
tak asi tak vypadá to intenzivní pracování v případě státních zaměstnanců na zahraniční služební cestě (co jsem viděl já)
"za odměnu" dávat něco managementu Českých drah?
to už si snad dělá někdo pěknou srandu z českého lidu.
Já moc poslední roky vlakem necestuji, protože to byl vždy, když jsem s ČD jezdil naposledy, totální nářez na mé nervy.
Ale chtěl bych se tu zeptat:
Vážení, kdo jste naposledy jel s ČD tak, abyste načas dle jízdního řádu vyrazili a rovněž načas dle jízdního řádu dorazili do cílové stanice? Je tu někdo takový (pokud pominu tedy nějaké několikastanicové lokálky). ???
Asi budou, ale minimum.
Vždyt tento dopravce je jeden z nejhorších, kteří na českých kolejích v současné době jezdí. Jak servisem tak i technickým stavem a vybavením svých vlaků ( a to se ČD v tomto za poslední roky dost zlepšily, co jsem slyšel).
no každopádně, co ze strany vidím, tak právě vrcholový management ČR by měli být první z těch, komu se za tento stav budou peníze z jejich platu strhávat coby srážka za neplnění svých povinností a ne jim ještě z našich společných peněz platit výlety - žeprý za odměnu....
nevím, jestli i po Německu rovněž jezdili německými vlaky.... Pokud ano, tak doufám, že si kluci ušatí i se svými rodinami všimnuli toho "nepatrného" rozdílu mezi těmi německými vlaky a vlaky od ČD ....
fujtajbl....
Clanek se mi zda cely divny a plny nesrovnalosti, napr.:
A) moc nechapu, jak se vubec mohl z Nepalu do te Indie dostat bez viza, kdyz cestoval pres mezinarodni prechod.
Tam preci musel projit pres pasovou a celni kontrolu, kde by mu jako prvni zkontrolovali cestovni pas a v nem platne vizum.
A pokud by tam vizum nebylo, tak by ho preci vubec do te zeme uz na hranicich bez viza nepustili.
A pokud ano, tj dostal do pasu razitko, tak uz by to preci byl problem konkretniho pohranicnila ci celnika, ktery ho tam bez viza pustil a dal mu razitko a ne pana turisty.
Cele je to divne.
Tam bude urcite jeste neco jineho.
B) platnost cestovniho pasu - tu by snad mel mistni cesky konzulat indickym uradum potvrdit ci vyvratit behem nekolika minut na zaklade oficialniho dotazu
C) nahradni cestovni doklad - pas platny na vycestovani a navrat domu po dobu 30 dnu Vam zastupitelsky cesky urad zpravidla vystavi hned ten den nebo do nasledujiciho dne...
Do nej Vam zpravidla pomuze i v dane zemi vyridit vizum nezbytne k vycestovani ze zeme.
(Ma vlastni zkusenost pote, co mi muj pas i s platnym vizem ukradli v Rusku).
Cely clanek a ta situace je mi proste divna...
Vazeni radni Mikulovsti, ja si myslim, ze jedine reseni, jak si na trase Brno - Viden ve svem meste zklidnite dopravu, je ten, ze konecne kokem Mikulova vybudujete obchvat, resp tam konecne doresite dalnici.
Tahat auta, ktera jedou z Brna do Vidne, pres centrum sveho nesta, je dle meho totalni nesmysl.
Proto v prvni rade reste obchvat a ne ty kraviny s 30 a prednisti zprava ...
Tak ono je to celkem jednoduché s tím rozšířením u Brna.
Když tak nikdo skoro nic nedělá, to staveniště u Brna je akorát jedno velké přehlídkové parkoviště stavební techniky.
v 90 % co přes Brno projíždím, tak tam nikdo nic nedělá, prostě to staveniště stojí. A to tam jezdím relativně často.
Já prostě v životě nepochopím, proč se na tak komplikovaném úseku nestaví nepřetržitě - prostě 24 hodin denně včetně víkendů? A zastaví se pouze z důvodu nepříznivého počasí nebo nějaké technické komplikace či procesu, který není možné urychlit.
Proč to tak není, jako všude v zahraničí? V čem je problém?
A jestli ta stavební firma - generální dodavatel, má problém makat 24 hodin denně, tak proč už je sakra dávno neposlali do háje?
Mě fakt může totálně vytočit, když před Brnem stojím hodinu v pitomé koloně, pak v Brně přijedu k tomu zúžení, je pracovní den, třeba 18 hodin, jasno, krásné sluníčko, nádherných 25 oC - tj. nejoptimálnější počasí pro venkovní stavební práce - A TAM NIKDO NENÍ, tam se nic nedělá.
To je potom prostě na vývrat.
To samé o víkendech či v noci. Proč se tam nepracuje? To sakra nemají světlo, aby na to viděli?
KUpka, Rýdl, celá ta vedoucí banda na ŘSD, co je za to zodpovědná, by měli okamžitě rezignovat a táhnout do háje. TOtálně neschopná banda, kdy jejich neschopnost potvrzuje zrovna ten strašný stav na D1.
Ostuda pro celou zemi.
a nemá to konce. To už trvá víc jak deset let ten stav na D1....
Prostě totální neschopnost a tragedie zodpovědných úředníků.
A oni ještě budou řvát, že chtějí přidat k tomu svému už tak nadprůměrnému platu. FUJ
No to omezeni hluku ve fanzone u O2 areny po 22. hodine je fakt trosku utahle za hlavu.
Ve fanzone ticho, ale ze nehorazny randal se line po 22. hod primo ze zapasu primo ven ze samotne O2 areny, to uz nikdo neresi.
Meli dat vsem i fanzone vyjimku do 24. hod nebo alespon do 23.30 hod a bylo by vse OK.
Bydlim od O2 areny cca 100 metru, rachot je tu cca od 10 hod od rana, takze si myslim, ze ty 1.5 - 2 hod nad 22. hodinu tu ty 2 tydny rezidenti nejak prekousnou a vydrzi.
Kdyz je to takova mega akce jednou za cca 10 let ...
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Kamiony bezne kazdy den vylozene parkuji na dalnici v tech nouzovych odpocivkach.
Je to asi dva tydny zpatky, co jsem vyjizdel cca o pulnoci z Prahy smer Morava.
Mezi Prahou a Jihlavou jsem tech kamionu v tech nouzovych odpocivkach napocital vice jak 100 a pak jsem prestal pocitat.
Policie vubec nic. Hlavne ze stoji na kazdem Exitu a cumi. K cemu to je, nechapu. Ale vsude kolem nich parkuji desitky kamionu na dalnici
Hlavne co to je za zodpovednost a totalni arogance ridice kamionu, co ten svuj kolos zaparkuje primo na dalnici, kde do neho muze kdykoliv v plne rychlosti napalit, zdravim rozumem proste nepochopis....
Kamiony jsou absolutne nejvetsi peklo a zlo na ceskych dalnicich a fakt uz by se to melo zacit razne resit vcetne tech jejich nekonecnych vaznych dopravnich prestupku ...