Předchozí režim preferoval dělnické profese,kdo studoval,tak byl považován za osobu,na kterou dělný lid pracuje.Po revoluci se všechno obrátilo,a ten kdo se živil rukama,tak byl chudák a razilo se heslo,co si nevyrobíme,tak se doveze.Takže se postupně ,pro nizký zájem,rušila učiliště a kam to došlo sami nyní vidíme.Nejsou řemeslnící,řezníci,kominíci atd.atd.Takže klasický odezdizmus.
Opět se nedá napsat nic jiného,než nádherná práce. Jen si dovolím trošku nesouhlasit s panem Grussmanem,ohledně toho návarku.Myslím si,že těch pět desetin mezera , by nebyla až tak na závadu při návratu do olejové vany.Za prvé olej by protekl ve zbývající šířce motoru tam je místa spoustu a ta příčka je i zeslabená,ale aspíš by byl problém při vypouštění oleje z vany při nějakém čištění.Toto jsou motory se suchou klikovou skříní a tak je hlavní náplň v té olejové nádržce ve předu.Nevím jak 148,ale TATRA 805 dvě olejová čerpadla jedno ve předu saje z olejové nádrže a druhé v zadní části vany a nasává nahromaděný olej při jízdě do kopce. Mám valníček.
Držím palce ať Tatřička přináší jen radost a těším se na další díl. 🙂.
Zdravím,
existuje i čištění suchým ledem.Mohou se tím čistit komplet osazené motory,má to mít stejnou účinnost,jako klasické pískování,jen po tom nezůstává ten písek.Led se odpaří a motor,nebo součástka je čistá a suchá.Takže naprosto ideální na ty válce.Tato metoda mi byla nabídnutá,když jsem si naposledy vyzvedával opískovanou plechařinu.Zkusím tam dát motor z Pionýra.
Jinak nevyráběla se jen Sovina,byl i Solvex a plnili ho do šroubovacích krabiček,Materiál na ty krabičky byl stejný,jako na krabičky s mýdlem na holení,takže asi nějaký bakelit.
Držím palce při renovaci.
🙂.
No asi bych Vás nechtěl vidět,kdyby Vám spadl z té výšky,jen obyčejný čtvrtkilový kamínek na tu Vaší,s prominutím,tupou hlavu.Ono by z ní nic nezbylo.Jestli-že jste si řádně prohlédl video,tak jasně vidíte silně narušené skály ,které hrozí kdykoliv pádem do soutěsky.
A už vidím ty desítky žalob na Správu českého Švýcarska,které by se hrnuly po různých smrtelných úrazech,jiné by tam v podstatě ani nebyly-
Ono totiž nějaká cedulka Vstup pouze na vlastní nebezpečí,nikoho neosvobozuje od zodpovědnosti za úrazy.
Asi jsem viděl jiné záběry,než pan Šlachta,na těch byla policie s dlouhými zbraněmi,odstřelovač měl toho člověka na mušce,těsně před tím,než si sám ustřelil hlavu.
A podle vyjádření šéfa URNY,která sídlí na Zbraslavi v budovách bývalých kasáren pohraniční stráže,by jim dojezd na místo trval minimálně 10 minut,a to už tam dávno byly prvosledové jednotky,které jsou vybaveny balistickou ochranou a dlouhými zbraněmi,Jasně je to vidět na záběrech,kdy se z aut vybavují a běží do fakulty.URNA má úplně jiná auta,dodávky.
Před pár lety se můj spolupracovník chlubil,jak každý víkend jezdí nakupovat na Zličín do suprmarketů,když jsem se ho zeptal,proč nenakupuje v obchodě u nich,v té době tak ještě byl,mi odpověděl,že nikomu nebude přispívat na dovolenou v zahraničí.Tak holt podporoval zahraniční řetězce,díky tomu i likvidaci domácích menších obchodů.Výsledek vidíme v současné době,Diktát cen,nakoupit od výrobců co nejlevněji,ale nám to prodat co nejdráže.Žádná vláda s tím nic neudělala a ani nemohla.Pouze antimonopolní úřad,měl a má nějaké páky,ale pochybuji,že měl a má někdo zájem zasahovat.
Já bych byl pro,aby se výsluha vrátila i želežničářům.Za císaře pána a jeho rodiny chodili do důchodu po odpracování 25 let a po zbytek života jim byla vyplácena renta.Jak se tenkrát říkalo byli pod penzí a byla to zajímavá partie.u nás bydlel pán a ten šel do penze již ve 40 letech.Měl odsloužíno na dráze. 🙂.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Celý Jaroslav Dušek v Pustině.V první chvíli jsem opravdu myslel,že je to on.
2 odpovědi