Zdravím,
existuje i čištění suchým ledem.Mohou se tím čistit komplet osazené motory,má to mít stejnou účinnost,jako klasické pískování,jen po tom nezůstává ten písek.Led se odpaří a motor,nebo součástka je čistá a suchá.Takže naprosto ideální na ty válce.Tato metoda mi byla nabídnutá,když jsem si naposledy vyzvedával opískovanou plechařinu.Zkusím tam dát motor z Pionýra.
Jinak nevyráběla se jen Sovina,byl i Solvex a plnili ho do šroubovacích krabiček,Materiál na ty krabičky byl stejný,jako na krabičky s mýdlem na holení,takže asi nějaký bakelit.
Držím palce při renovaci.
🙂.
No asi bych Vás nechtěl vidět,kdyby Vám spadl z té výšky,jen obyčejný čtvrtkilový kamínek na tu Vaší,s prominutím,tupou hlavu.Ono by z ní nic nezbylo.Jestli-že jste si řádně prohlédl video,tak jasně vidíte silně narušené skály ,které hrozí kdykoliv pádem do soutěsky.
A už vidím ty desítky žalob na Správu českého Švýcarska,které by se hrnuly po různých smrtelných úrazech,jiné by tam v podstatě ani nebyly-
Ono totiž nějaká cedulka Vstup pouze na vlastní nebezpečí,nikoho neosvobozuje od zodpovědnosti za úrazy.
Asi jsem viděl jiné záběry,než pan Šlachta,na těch byla policie s dlouhými zbraněmi,odstřelovač měl toho člověka na mušce,těsně před tím,než si sám ustřelil hlavu.
A podle vyjádření šéfa URNY,která sídlí na Zbraslavi v budovách bývalých kasáren pohraniční stráže,by jim dojezd na místo trval minimálně 10 minut,a to už tam dávno byly prvosledové jednotky,které jsou vybaveny balistickou ochranou a dlouhými zbraněmi,Jasně je to vidět na záběrech,kdy se z aut vybavují a běží do fakulty.URNA má úplně jiná auta,dodávky.
Před pár lety se můj spolupracovník chlubil,jak každý víkend jezdí nakupovat na Zličín do suprmarketů,když jsem se ho zeptal,proč nenakupuje v obchodě u nich,v té době tak ještě byl,mi odpověděl,že nikomu nebude přispívat na dovolenou v zahraničí.Tak holt podporoval zahraniční řetězce,díky tomu i likvidaci domácích menších obchodů.Výsledek vidíme v současné době,Diktát cen,nakoupit od výrobců co nejlevněji,ale nám to prodat co nejdráže.Žádná vláda s tím nic neudělala a ani nemohla.Pouze antimonopolní úřad,měl a má nějaké páky,ale pochybuji,že měl a má někdo zájem zasahovat.
Já bych byl pro,aby se výsluha vrátila i želežničářům.Za císaře pána a jeho rodiny chodili do důchodu po odpracování 25 let a po zbytek života jim byla vyplácena renta.Jak se tenkrát říkalo byli pod penzí a byla to zajímavá partie.u nás bydlel pán a ten šel do penze již ve 40 letech.Měl odsloužíno na dráze. 🙂.
Paráda,je ale vidět,že to jsou mladí kluci,kteří toho moc neznají.Základ nejdřív vyčistit nádrž,kohout karbec,pak elektrika.Kladívka nazývají kondenzátorem,a ten plyn se nevrací sám,tady se musel vracet rukou.Vracel se takzvaný rychlopal.Měl jiný systém ovládání lanka.tam se navíjelo,kdežto u toho co má prase se pomocí půlzávitu posouval držák lanka.Proto se muselo hodně otočit rukojetí a pak zase vrátit.Zase to mělo výhodu,že jsem si nastavil otáčky mohl pustit řídítka a jelo to pořád.🙂.Jo taky jsem si kvůli tomu málem nabil tlamu.😄.
Měl jsem ji a můžu říct,že to byl v téhle motorizaci neskutečný tahoun.Lepší už byl snad jen diesel.
Jinak se mi také nezdá nájezd,pedály jsou tedy v pohodě,ale gumy se dají vyměnit,nezdá se mi volant,řadička a boční čalounění zadních opěradel.Takže spíš bych řekl že má 113000,ale třeba podle servisky a záznamů na STK to má opravdu tak malý nájezd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdá se mi to,nebo je to pravda?Na fotografii mi chybí vysunuté patky pro stabilizaci plošiny.Takže jestli je to opravdu tak,sám jsem jezdil s MP13,tak je to jednoznačné porušení bezpečnosti a mohou být rádi,že to dopadlo bez těžkých úrazů.
1 odpověď