Každé dítě má jiný operační systém, často velmi zastaralý 🤣🤣🤣 pán je vědec a odborník 🤣🤣 telefony těch dětí mají jiný operační systém, ne děti.....a jsou max dva nebo víte o jiných? Data na SIM jim asi DD neplatí a na WiFi routeru jde omezit vše co chcete ale vsadím se že srdíček budete mít víc 😁
Není tak neobvyklé, že se na pracovišti potkávám s dětmi, které mají telefony s operačním systémem Windows Phone nebo takzvané "důchodcovské" telefony s vlastním operačním systémem. Android je běžně ve verzi Oreo nebo starší. Představte si, že děti z dětských domovů většinou nemají rodiče, kteří by si mohli dovolit nejnovější iPhone.
Každé dítě má jiný operační systém, často velmi zastaralý 🤣🤣🤣 pán je vědec a odborník 🤣🤣 telefony těch dětí mají jiný operační systém, ne děti.....a jsou max dva nebo víte o jiných? Data na SIM jim asi DD neplatí a na WiFi routeru jde omezit vše co chcete ale vsadím se že srdíček budete mít víc 😁
Není tak neobvyklé, že se na pracovišti potkávám s dětmi, které mají telefony s operačním systémem Windows Phone nebo takzvané "důchodcovské" telefony s vlastním operačním systémem. Android mají běžně ve verzi Oreo nebo starší. Představte si, že děti z dětských domovů většinou nemají rodiče, kteří by si mohli dovolit nejnovější iPhone.
Každé dítě má jiný operační systém, často velmi zastaralý 🤣🤣🤣 pán je vědec a odborník 🤣🤣 telefony těch dětí mají jiný operační systém, ne děti.....a jsou max dva nebo víte o jiných? Data na SIM jim asi DD neplatí a na WiFi routeru jde omezit vše co chcete ale vsadím se že srdíček budete mít víc 😁
Není tak neobvyklé, že se na pracovišti potkávám s dětmi, které mají telefony s operačním systémem Windows Phone nebo takzvané "důchodcovské" telefony s vlastním operačním systémem. Android je běžně ve verzi Oreo nebo starší. Představte si, že děti z dětských domovů většinou nemají rodiče, kteří by si mohli dovolit nejnovější iPhone.
Asi je škola a “škola”. Na té naší mají synové i 5 testů týdne. Kdy učitelé učí je mi záhadou. A učitelé, že jsou vzorem? Jediným vzorem je na škole učitel na IT, protože mluví stejnou řečí. Bohužel - na škole cítím “generation gap”. Co s tím?
Rozumím, že tento "generation gap" může být frustrující. Naštěstí žijeme ve svobodné demokracii, což nám dává možnost aktivně se podílet na změnách. Pokud máte pocit, že výuka není propojena se současnými potřebami dětí, můžete otevřeně komunikovat se školou. Pokud se necítíte na přímou konfrontaci, otázky, které si kladete, jsou přesně v náplni školské rady. Zjistěte, kdo na vaší škole zastupuje rodiče, a nebojte se je oslovit, případně se zapojte do voleb.
Tak dětem se dá po určité době ten mobil zamknout a nemusí mu být odebrán. To znamená, že dítě může přijímat hovory, ale zároveň má zamknute sociální sítě a internet.
To si myslím, že je daleko lepší volba, než jim brát telefon. Ale to byste musel přesně použít tu hlavu, jak vám píše pán výše...
To, co jste napsala, je v rámci prostředí dětského domova holý nesmysl. Chápu, že doma je užívání Family Link jistě velmi přínosné. Ale v dětském domově je to nereálné. Každé dítě má jiný operační systém, často velmi zastaralý. Zaměstnanci se střídají na směnách, denní, noční, navíc jako pedagogové mají 8 týdnů dovolené. Existuje velké množství překážek, které by se musely překonat. Ale hlavně je to zbytečné, protože žádný vychovatel nemá právo přistupovat k datům, které takovéto propojení generuje. To by je ombudsman teprve hnal, za porušení práva na ochranu osobních údajů. Že mohou např. sledovat polohu dětí při samostatné vycházce nebo během prázdninového pobytu, naprosto ukázkový neoprávněný zásah do soukromí jedince.
Jenže to je v rozporu s tím že děti mají s ohledem na komunikaci s rodinou mít přístup k internetu ..čili nejde jim zakázat WiFi ..tolik zpráva ombudsmana z roku 2020
Zároveň však žádný zákon neukládá školským zařízením povinnost Wi-Fi zřizovat. Zajistit dětem nebo dospívajícím přístup k místní síti v zařízení typu dětského domova, které má většinou na vlastních serverech velmi citlivé informace (o klientech, rodičích, zaměstnancích), je extrémně riskantní a z pohledu zřizovatele velmi nezodpovědné.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Uvádím zde školství záměrně jako názorný příklad systému, kde jsou dlouhodobě vykazovány za mnoho peněz špatné výsledky. To, že maturanti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je zoufalé a absurdní. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku.😔
I když technologie umožňují snadný přístup k informacím, role učitele zůstává nenahraditelná. Vzdělávání není jen o přístupu k datům; jde o schopnost kriticky přemýšlet, analyzovat a aplikovat znalosti. Učitelé poskytují emocionální podporu, motivaci a inspiraci – něco, co technologie nenahradí. Výklad ve třídě je interaktivní, učitel přizpůsobuje tempo a přístup podle reakcí studentů, což technologie nezvládne. Navíc se ve škole rozvíjejí sociální dovednosti, spolupráce a komunikace, což se v online prostředí ztrácí. Učitelé také fungují jako autority, které studentům pomáhají filtrovat a chápat informace, čímž se vyhnou nesprávným nebo zkresleným poznatkům. Dalším aspektem je motivace a disciplína – samostudium online vyžaduje silnou sebedisciplínu, kterou děti teprve rozvíjejí. Učitelé jsou vzory, které vedou k rozvoji těchto dovedností. Technologie mohou obohatit výuku, ale nenahradí osobní přístup a lidský kontakt, jež jsou klíčové pro celkový rozvoj studentů a jejich začlenění do společnosti.
Tyto akce jsou pro zaprďené páry, které jsou rády, když občas seženou babičku na hlídání. Myslím, že ani provozovatel neočekává mladé páry, které jsou na prvním rande.
Koneckonců tomu většinou ani nemají přizpůsobenou cenovou politiku (což podle skladby jídla byl i váš případ). Vaše výtky jsou tedy sice pochopitelné, ale zcela zbytečné.
Tak jako to nevadilo vám, to nevadilo ani ostatním hostům. Ti, kterým by to mohlo vadit, za a) jako vy stejně neuvažují a za b) ani nejsou na seznamu hostů.
Konec příběhu.
Domů jsem si koupila pohovku za odměnu v práci. Stala 45 000 Kč a tak zacházím z ní velmi opatrně. Kdyby mi ji někdo zničil a se vůbec nesnažil škodu uhradit, tak taky bych požádala vrácení peněz. Jednou mně navštívila ségra s jejich 2 dětmi ve věku 7 let, a kdy začaly skákat po pohovce a neposlouchali prosby ať to nechají řekla jsem ségře, že má nevychovaný děti. Ségra se pak sice ze mnou nebavila rok, ale aspoň ví, ať svoje opice pouští volno doma a v návštěvě ať se chovají správně. Mi nikdo pohovku zdarma ne dal, a tak ať respektuji moji věci 😠
Děti neposlouchaly, sestra se s vámi nebavila. Byla u vás na návštěvě (a ne v návštěvě) a pohovku vám nikdo nedal zdarma. A ještě z vašeho dalšího komentáře: děti neskáčou po gauči.
Nechápu, kdo vám nakukal, že se po každém "Ne" píše mezera. To se opravdu nedá číst.
Četla jsem na AITA subredditu puvodni prispevek rodicky a bylo to trochu jinak. Mely damskou jízdu (ona, kamarádka - majitelka domu, a dalších asi pet kamaradek). Byla ve 36tt když to tam na ni prislo. Zdravotnici prijeli rychle a všechny vyvedli pryč, krome jedné kamarádky (ne té majitelky domu ale jiné). A nevyhnali je z domu ale do jiného pokoje. Ženská porodila, odjela, majitelce domu zustala znicena sedačka (mimo jiné) a zrušený večírek. Rodička se dlouho neozyvala a když se konecne ozvala, bylo to jen o miminu, dokud majitelka sedačky neposlala účet. Až teprve pak rodicka uznala že by to mela zaplatit, do té doby delala mrtveho brouka. Není zač 🫡
To dává mnohem větší smysl. Bohužel 97% lidí tady nedočetli první větu, protože se ztratili u "AITA subredditu" 😄. Za mě ale díky za objasnění 🙂.
Zrušit? Nikdy! Nevím, co je to za zástupné divadlo kolem poplatků, které zvednou o jednoho lahváče za měsíc. Cena elektřiny osciluje v tisících za měsíc, plynu taky, benzín se už pod 35 Kč asi nikdy nedostane. Potraviny stojí pomalu dvakrát tolik, ale tady se vede bitva o dvacku za měsíc! O to ostatní se zajímejte, tam ztrácíme tisíce.
Myslím že by měla být volba. Kdo neplatí tak přístup max k ČT1 a všechny ostatní kanály za paywallem. Myslím že hordy těch: "nesleduju, nemám, nechci" by si to při prvním mistrovství světa v hokeji rozmysleli 🙂
Počkat, prý mu strhávali nehet, ale pár dní po údajném strhnutí má nehty všechny a celé. To je divné, ne?
Tady si asi někdo/novináři/ myslí, že máme na čele nakreslený párek?!
Tady se někdo ani neobtěžoval přečíst článek celý ale na rychlé závěry to stačilo což?
„Při částečné ablaci (odstranění, pozn. red.) nehtu, kdy se jedná o otevřenou ránu, je infekce nepravděpodobná. Jedná se v tomto případě o souhru výjimečných událostí. Ale rozpoznat příznaky infekce by měl každý lékař,“
Já tu reportáž viděla. Kluk má talent na něco, či se z důvodu malého zájmu tolik nepodporuje. Teď je na stole otázka, zda místo aby mu obec či stát umožnil jeho talent rozvíjet, ho radši nechá bezcílně bloumat po ulicich, kde se může chytit špatné party
Já jsem reportáž neviděl, nicméně bohužel zákon trhu je neúprosný. Poptávka -nabídka. Pokud se jedná o nějakou silně individuální specifickou činnost, tak pro žádnou organizaci není ekonomicky výhodné otevřít kroužek, koupit materiál, připravit prostory a najmout pracovníka aby se věnoval jednomu, dvěma dětem.
Podle MŠMT bylo ve šk. roce 2014/15 v ČR 312 středisek volného času. Pokud se podívám na seznam měst a obcí, vezmu v potaz že pár největších měst má více než jedno SVČ. Tak by každé město/obec s počtem obyvatel nad 4 568 (Kynšperk nad Ohří) mělo mít své SVČ.
Jejich činnost je v drtivé většině dotovaná. To je jen taková zajímavost, takže osobně si myslím že zájmová činnost v ČR je rozsáhlá a dostupna všem, kteří chtějí 😉.
V letošním roce existuje celá řada výjimek kdy je třeba podat daňové přiznání i přes výše uvedené. Viz. například: Odkaz 1
Ani v tomto článku ale třeba nenajdete že povinnost dopadá i na majitele nemovitostí v oblastech kde dochází k obnově katastrálního aparátu 😉. Prosím přestaňte svou nevědomosti mystifikovat čtenáře.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Havířově máme na magistrátu služební Lexus za cenovku kolem 2.5M.
😄