Pražští smradi, to je radosti, teď vám připískávají nejen úplatní rozhodčí český ale Křetínského spekulativní nakradené prachy už sahají do UEFA . Jak může tato špinavá organizace nominovat dánské rozhodčí na Spartu, která je vesměs vedená dánskými hráči a tlustým trenérem z Dánska. Zajímavé. Co?
Jste si ráno zapomněl vzít prášky ne?
Myslím, že šanci se tam dostat máme. Jen musíme hrát jinak.
Použiji příměr k hokeji. Nemyslím si, že jsme nejlepší, ale titul jsme letos získali. Tady taky nejsme nelepší, ale dostat se na MS můžeme.
Tak neříkám že by to nebylo fajn, ale nejsem si jistý jestli na to mám ty správné hráče. V lize válí, pak odejdou do zahraničí a tam jen leští lavičky.
Tohle je velice smutná událost upřímnou soustrast všem pozůstalým 🙏...na druhou stranu musím říct že i když jsem tenkrát dělal už švestek v Otrokovicích oblastech tak jsme byli posíláni na cesty kde jsme museli vybírat ve dvojku sedět příkopách za radarem a vybírat příspěvky nebylo nám to všem lhostejné..... Kdo to nechce nepochopí.naši idioti šéfové pořád křičeli že je nás málo a my jsme museli sedět v příkopech i s nejnovějšími radary... Až jsem dostal pod držce od jednoho řidiče fest tak jsem si svou práci rozmyslel!! To by měl udělat každý fízl!!!!!💯💪👍
Jako policajt jsi si nechal dát po hubě? Ostudo!!!!
33
Sledujících
2
Sleduje
33
Sledujících
2
Sleduje
Článek mě velmi překvapil. Jak se zdá, tak si lidé neuvědomují hlavní důvod existence STK - bezpečnost na cestách. STK jsou tady prostě od toho, aby zajistily, aby po cestách nejezdily vraky a nezpůsobovaly havárie, které postihnou nejen majitele vraku, ale i nevinné řidiče.
Nyní k dětinským argumentům:
a) Zodpovědnost za škodu z důvodu stavu vozidla se nikam nepřesouvá - viníkem u soudu je pořád řidič, resp. majitel auta.
b) STK jsou prostor pro možnou korupci a podvody? To, že ministerstvo dopravy pořádně nekontroluje STK, nemůže být důvod pro jejich zrušení. Jen pro vykopnutí úředníků z ministerstva, co to zanedbávají.
c) Vysoké náklady na STK? Je to jen plácnutí do vody. Náklady na STK je třeba posuzovat ve srovnání s možnými škodami, úrazy a smrtí v případě, že by STK neexistovaly.
Já tu výši neznám, ale dá se odhadnout s počtu vážných vad, které STK při kontrolách zjišťuje.
Řekl bych, že u dopravních prostředků, pohybujících se až 130 km/hod., jsou takové kontroly nutné. Kontrolují se i vlaky a letadla.
Zrušení STK? Cesta na Balkán.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jako nic proti, ale ten "Balkán", tady dávno je, respektive nikdy nezmizel.
1 odpověď