Netušim, proč se lidé tolik bráni placeni kartou nebo mobilem a radèji si ruce patlaji bankovkami, kteté jsou plné bacilů, nikdo nevi kde ty penize byly předtím. Já mám vždy jen malou sumu pro případy, kdy kartou nelze. A za hodnè dlouhé roky jsem s tím nikdy problém neměl. A běžné drobné nákupy do pětistovky...jen přiložím kartu a jdu dál.
No a jestli bude nèkdo vědět, že jsem kartou platit televizi za 20k, no tak ať to ví, co z toho plyne za problém? Nic. Mám za sebou tisíce bezhotovostnich plateb a ještě mě nikdo nezastřelil....
Šedá ekonomika v podobě, že zaméstnanec dostává nějaké penize bokem je dvoji problém. Státu utečou odvody ale zaměstnanec si přilepši. Druhou stranou mince je, že zaměstnanec méně odvádí na sociálku, z toho důvodu bude mít nižši důchod, takže v budoucnu stát zase ušetři. Je nutno zvážit, co je výhodnějši pro kterou stranu a najít takový zlatý střed.
Cena už tak lidová neni, trochu škoda, ale kupce si najde. Kvalita čínské produkce docela roste, já bych je tak moc nepomlouval, uči se rychle. Za pár let tu (z bězných aut ) možná jiné než čínské nekoupíme. Nad korejskými auty tu mnozí před léty taky ohrnovali nos a dnes se prodávaji docela slušně.
My pamětnici víme, co před rokem 89 znamenal nějaký náznak nesouhlasu s režimem, jen málo lidi se k tomu odvážilo. Soudruzi byli schopni zničit celou rodinu, většina lidi tak držela hubu. V Rusku to bude chtit hodně odvahy se k téhle akci nějak přihlásit. Tam to nebude jednoduché nèco změnit k lepšimu.
Takhle řezat na 45° nejde. Ani jsem video nedokoukal. Když už se o to doma chce někdo pokusit ruční elektrickou pilou, tak jedině ji sklopit na 45° a řezat z rubové strany a podle pravítka. Chce to trochu grifu a pokusné řezy. Zvolil bych pilu s odsávanim. Pokud toho neni moc, lze dlaždičku zbrousit flexou, jsou na to kotouče, ale bude to dost prášit. Neni od vèci nechat si úkosy udělat u specializované firmy, maji na to stroje.
Tak snad si telefon někdo nedá do zorného pole řidiče, to by mohlo vadit. Někde jsou zakázané držáky na čelním skle. Proč bych se mèl ale vůbec tímhle problémem zabývat, když telefon umi spolupracovat s autem a dá se obsloužit na volantu nebo obrazovce, kde je to legálni ? Spousta aut umi ovládani hlasem. Takže ve výsledku neni třeba telefon vůbec vytahovat z kapsy.
Všimněte si dodávkářů zásilkových služeb, ti jezdi s telefonem v ruce a nikdo se tím moc nevzrušuje....takže nějaký mobil v držáku ???
Ono to neni jen v Praze, u Brna rozšiřuji D1 a spousta aut se snaži objet jih přes město, ale tam se taky opravuje, takže podle plánu nás čeká 7 let problémů. Když vidim ty kolony kamionů na D1 a D2, každý den, chudáci co tudy musi jet a představa kolik let to tak jestě bude...
Ve velkých méstech se stavi všude okolo ale silnice jsou skoro pořád stejné. Denně se do měst hrnou tisice aut s lidmi za prací, do škol, k doktorům....těch aut je tolik, že veřejná doprava by to neměla šanci obsloužit. Zkuste si ráno sednout někde k silnici a počítejte auta, kolik jich do města jede. On do města nejede nikdo jen tak pro zábavu aby se projel, ale protože musí.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Osobně bych to řešil protizávažim místo té podivné pružiny. A chtělo by to trochu upravit připojný kabel aby se neplandal pod nohama. Jinak dobrý, ale nic nového to neni.