Že by důvodem byla levná Čína? Napadlo vás to někdy?
Myslíte si, že Čína, Babiš, Putin atd. mohou v každém době za všechno? Nemůže to zavinit také někdo jiný? PS: nejsem volič Babiše, nesouhlasím s válkou ani na Ukrajině ani na Blízkém východě, jsem příznivcem jedné z tradičních stran (byť již téměř neexistuje). ..
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Zamíchejte retardované, hloupé a postižené děti se zdravými, talentovanými a nadanými. Zrušte hodnocení, přidejte do hodin placené asistenty, kteří naruší výuku a zhorší efektivitu výuky. Místo matematiky a tělocviku vyučujte LGBT, multikulti a eko nesmysly. Upřednostňujte a tlačte vpřed slabé, hendikepované a zaostalé žáky - inkludujte, jako by tito lidé v budoucnu měli vést společnost. To, co bylo dříve deviací - dnes předností. To, čemu jsme se smáli, toho se nyní budeme bát. Místo znalostí a dovedností talentové kompetence a diagnózy. Místo touhy zvítězit, prosadit se, být nejlepší - enviromentální, sociální a psychologické ohledy, abych se nedotknul něčích pocitů. Učitel = operátor, škola = veřejná služba, žák = klient. Postižený, hloupý nebo sociální žák = klient s posílenými právy a preventivní omluvou. Odkaz J.A.K. a světovou úroveň místního základního školství, navazující na tereziánskou tradici nezničil, ale dokonce rozvinul i bolševik. V 1990 byly výstupní znalosti československých dětí na ZŠ v matematice a přírodních vědách na 1. - 2. místě na světě. Dnes v první 10 najdete 9 asijských zemí, ČR někde kolem 30. místa. Dobře to vedete... ostatně jako celou zemi.
13 odpovědí
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Tomáš Honsů: Učitel národů (pro neznalce. J.A.Komenský) by se musel v hrobě hodně rychle otáčet, když by viděl, kam dospělo naše školství.
PS. jsem bývalý učitel a mnoho let v důchodu. S Vaším hodnocením souhlasím.
2 odpovědi