Češi ještě neumějí demokracii využívat k vývoji vpřed. Prakticky všechny volby jsou o tom volit "proti někomu" nebo "proti něčemu". Byly v tom už i takové absurdity, jako volit proti třicetikorunovému poplatku u lékaře, nebo proti pokusu zavčas reformovat důchodový systém. Bohužel je to dědictví dob socialismu, kdy si lidé odvykli žít občanskou společnost a myšlenkově a následně i ve volbách volit "pro nějaký nápad". Máme v sobě zakódováno, že v každém období volíme "proti vrchnosti", která se o nás špatně stará. Místo toho, abychom se nejprve starali sami o sebe, své okolí, svou obec - a pak hledali politiky, kteří svým pohledem napomohou dosáhnout toho, co sami chceme.
.
Je velmi dobře viditelné, že stejné očekávání mají i bývalí východní Němci, a to i přes to, že už třicet pět let žijí v jedné zemi, dostali východní marky vyměněné 1:1 za západní, že spolkový rozpočet jim hrne zvýšené množství peněz. Přesto stále smýšlejí jinak.
.
Pád východního bloku je fenomén, který svět ve své historii nezažil. Prožíváme dobu, která bude utvářet kapitoly budoucích učebnic. Myslím, že všechny tyto jevy nenapadly nikoho, kdo si na přelomu osmdesátých a devadesátých let přál svobodu. Asi je nutné si tím projít, a tak, jako generace musely zapomenout na přímé bolesti způsobené světovými válkami, my zase musíme trpělivě vyčkat, až společnost odžije zátěže totalit.
A opět x příspěvků a reakcí po pár minutách. Člověk až žasne, jak to všechno můžete stihnout.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Aha, tomu moc nerozumím, no jen mi nedává smysl, abych vezl tělo takovou dálku- silniční kontrola, porucha, nehoda. Tehdy byly zrovna od 11.12. celodenní mrazy, takže přehrada to bude s vysokou pravděpodobností. Ale jaká...Doufám, že se to jednou objasní, viníci budou dostatečně potrestáni a Vaše rodina a Pavlova duše najde klid. Hodně sil.
Samozřejmě, že jenom tahle reklama nestačí. Je to první malý krůček v kampani.
Další kroky budou následovat.
Jejich obsah vám neprozradím, protože je neznám.
Pokud vás reklamní strategie Motoristů skutečně zajímá, tak napište panu předsedovi Macinkovi, ať vám ji vysvětlí.
Je Vám jasný, že tenhle Mirda chce, aby na něj všichni reagovali? Patrně je to provokatér, aby vířil diskuzi, nebo míří na nerozhodnuté voliče, kteří nemají čas politiku víc sledovat. Nejlepší obrana je na tyto příspěvky vůbec nereagovat a nehodnotit, aby se nedostával do topu. Možná to obsluhuje více lidí.
Ale může, když vidím jak dopadl na UA Ambrams, T 72 i T 90 která je na tom lépe než A4, tak tanky jsou nesmysl. Možná jako obtěžování nepřítele než ho zničí dronem. A ještě ke všemu 14 tanků? V případě napadení do každého kraje 1? V tomto počtu jsou zbytečné a k ničemu. Jen vyhozené peníze, které mohli být použity k rozvoji naší infrastruktury, která je víc třeba než 14 tanků..
4 mld jsou ještě v pohodě. Po roce 2030 budeme mít 120 tanků podle MO. Za 52 mld. chtějí nakoupit 2A8. Kde na to vezmeme?
Nemějte strach. Psaní mě neživí a uživit se zvládám. Klidně někdy přijďte na kafe, bude to smysluplnější, než si vymýšlet, co jsem a co nejsem.
Koukám, že jsem píchl do vosího hnízda. Kdybyste napsal, že jste důchodce, tak bych tomu možná uvěřil. Takovej příspěvek trvá napsat cca 5 min. A pak na to na všechno promptně reagovat. Tzn. být na monitoru přilepený nonstop, pokud Vás teda není víc.
Zajímalo by mě, zda byste takto odborně plkal také ve chvíli, kdyby se to týkalo případu zmizení Vašeho dítěte. Také byste jistě jen prohlásil, že je tam tolik nepřímých důkazů a tolik prapodivných náhod, že bez těla prostě není případ a očividného vraha a psychopata byste se rád zastával. Že? 🤦♂️
Určitě si pamatujete na případ, kdy doktor zabil svou milenku a tělo uklidil na Orlík a dokud neměli tělo, tak soud přihlédl ve prospěch obžalovaného. Bohužel, zatím je to pouze na ten únos.
Vyroba vapna: "z uhlicitanu vapenateho logicky musí vznikat oxid uhličitý." Co si pamatuji ze zakladni skoly, tak pri tvrdnuti malty se zabudovava CO2 zpet ze vzduchu a jiste to pak v dekarbonizaci nehraje roli.
Taky jsem si toho všiml, ale vápno je dneska ve stavebnictví marginální. Prakticky všechna pojiva jsou na bázi cementu a u toho to tvrdnutí probíhá jinak. Líbil se mi i článek s prof. Smilem, ve kterém zmiňuje 4 pilíře současné civilizace.
A co se takhle podívat na používané pohonné hmoty. Do nafty a benzínu cpou bioslozky a ty mají nižší hořivost a ucpavaji dpf a i jiné části motoru. Je jasné že starší motory na to nebyly konstruovány a tak se rychleji zanàší a tak nemohou plnit emisní normy. Vždyť už na jejich normy z EU se nedostane ani rok používané vozidlo s em. tř. Euro 6. Ten humus co dáváme do aut u benzinek je cesta do pekla. Tankoval jsem v Německu, Itálii i v Rakousku a moje autíčko si ani trochu nefouklo z výfuku a jak jsem natankoval u nás ta najednou při akceleraci čudí černý kouř. Musím dávat hodně aditiva aby to nebylo tak výrazné. Taktéž regenerace dpf do Itálie a zpět proběhla až po 1700 kilometrech a u nás okolo 500 - 700 kilometrech. Špatné hodnoty em. měření nemusí vždy být chyba motoru, ale i špatného paliva, které ten motor zničí. A za ten phm odpad platíme né jen dvakrát. Stačí si někdy prohlédnout palivových filtr po 15000 kilometrech.
A to ještě zpřísnili limity na CO u EURO 5. Před dvěma lety to bylo podle protokolu 0,5 a 0,3 a letos už to bylo 0,3 a 0,2.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle článku-odebraly 1290 gigawatthodin a vyrobily 977 gigawatthodin,to znamená mínus 313 gigawatthodin.To se fakt vyplatí??Kde se asi vyrobily ty mínusový gigawatthodiny??Větrníky nebo panely??
2 odpovědi
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Jde o to, že přečerpávačky vyráběly tzv. špičkovou elektřinu a ta je dražší než elektřina vyráběná v noci.