No, možná jsme mohli mít z výjimku ze směrnice o dennim svícení a s předními světly mohli svítit i zadní. Chápu že tehdy v žárovkové době se 2x5W (minimálně, byla auta která měla vzadu více žárovek) mohla zdát jako šílená spotřeba a navíc by se to vymykalo zdůvodnění (snížení počtu nebezpečných čelních a bočních střetů), ale v dnešní době je denní svícení bez zadních světel hovězina
Tak bylo nebo nebylo možné jiné řešení, když se začne stavět a strom zůstane stát? Bude to o raketu dražší nebo to stálo jen na tom, že povodí předložilo jen jednu variantu?
Nevím, mě to připomíná situaci u nás, kdy úředníci rozhodli nevykoupit pozemek pro 1/4 čtyřlístkové MÚK přesto, že 1/2 už byla postavena (prý aby nepodporovali spekulanty - přitom ten pozemek byl vrácen v restituci), a za cenu X násobku se původní 1/2 MÚK zrušila včetně připojovacích pruhů a postavily se 2 krásné kruháče, které jsou neustále v ... Jo, přesně tam. Tehdy také neexistovalo jiné vyřešení situace.
Tak je to docela jednoduché. Je fajn, že s Ruskem nebojuje žádná země EU.
Na druhou stranu, chce EU zemi, která by byla 2. největší, tipnul bych 5. podle obyvatel a kde jsou zvyklí ostatním diktovat, co je třeba? Zatím vše koučovalo Německo a Francií, z druhé vlny se tlačí Itálie a Polsko. Kam by se asi tlačila Ukrajina? Že by vděčně čekala v koutě? No, asi ne.
No a právě proto ve vysokých funkcích zbrojařských firem najdete bývalé vysoce postavené vojáky. Znají prostředí, znají se s těmi, co přišli po nich a přiznejme si to: Vy se s nikým ze své bývalé práce nepotkáváte?
A jestli vojenské zpravodajství nemohlo doložit, o čem si povídali, tak buď jsou to "čučkaři", nebo jsou na GŠ tak dobří v protiopatřeních k odposlechu, a nebo opravdu o nic nešlo. Takhle mi to přijde, že někdo z VZ opsal knihu návštěv. Ale samo, mi se tu z Novinek dozvídáme jen kousek.
Další pokus o rozšíření formalismu. Rychlost by měla být především podle aktuální situace. Ale plošná 30 (s výjimkou vybraných průjezdních komunikací) by vůbec nezohledňovala jak to kde vypadá. A po zkušenostech s 50 na magistrále v Michli si troufnu tvrdit, že by přibylo spousta míst, kde by se měřilo vesele ve dne v noci... Ostatně, přesun řešení dopravních přestupků z Kongresovky na jednotlivé městské části a s tím spojené několikanásobné navýšení úředníků k tomu přímo navádí... Prostě zákon říká že 30 tak zaplať. A že jsi tam jel v noci nebo že je to tam široké a přehledné nás nezajímá...
No jestli je to u škol, nemocnic a podobně, asi bych s tím problém neměl. Spíš mě zaráží proč na to musí mít zákon, když to stejně musí nějak označit.
Úplně stejně by mi to nevadilo třeba u nás na sídlišti, kde se stejně mezi zaparkovanými auty proplétáte 20 a čekáte kdy vám kdo za dodávkou vystrčí hlavu nebo začne vycouvávat.
Ale rozhodně jsem proti plošným rozhodnutím, které nezohledňují jak to kde vypadá. Protože před jednou školou může být i 20 hodně, a před jinou 50 vpoho.
Asi jak kde, využil jsem kurz v Gopasu když jsem byl ještě u bývalého zaměstnavatele. Pani z účtárny to vyřídila přes ÚP v Praze, stačilo jí říct cca tři týdny dopředu. Když jsem si pak chtěl dodělat ještě jeden navazující kurz (tamtéž) přes ÚP v Táboře, bylo to prostě neprůstřelné... 🙁 Projekt Jsemvkurzu se paní asi nehodil do tabulek... Takže jako všude, je to o lidech.
Já bych z toho na záda nepadal. MEJku už tu máme několik let, jen dnes s ní musí jezdit policisté,kteří to vytipované auto zastaví a pak zprocesují přestupek. V Rakousku jich jezdí mraky, a nikdo se z toho nehroutí. A pochybuju, že jich v dohledné době bude alespoň jedna na kraj. Kontrola nějakou dobu trvá, tak i kdyby udělali 20 aut denně, jaká je asi pravděpodobnost, že zastaví vás?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No vždyť to řekl jasně: „Já potřebuji osm let a budeme mít platy jako v Německu..." Jestli on tam nemluví jen o sobě a svých nejbližších...