Ten tank musíte někde složit! A ta kočička je tak dobrý tank že zapadne pomalu na vysušené louce! Tahač 6x4 pro potřeby armády je výsměch! Trochu bláta či sněhu a bude to stát! Už se těším až mi budou pod kopcem stát tyto moderní tahače 6x4 a koukat že nevyjedou kopec kde předtím kluci se starým T815 VT a podvalem normálně jezdili!
Fajn, věděl bych o 2 lepších, ale ta cena... Ale něco jsem se s těma klukama najezdil, takže T813 nebo T815VT s P50kou je stejná nostalgie jako vzdychat dnes po PV3Sce. A věřte mi, že ze Strakonic do Lotyšska byste s tim jet nechtěl, a dojet je kdekoli na silnici také ne.
A tank můžu úplně klidně složit na silnici, když na to přijde. Ale nebojim se o to, že stejně jako na začátku bude někde na konci cesty upravená plocha, kam s tou Scanií vpohodě zajedou
Člověče co to píšete za bláboly.Jestli je někde tatra nezastupitelná tak je to terén.Tenhle podvod za peníze nás všech je naleštěná bída která ve finále vyjde dráž než kdyby ty tatry koupili hned.Jasně,tahač s navigací dokonce s osmiválcem!!
Ale Armáda potřebuje tu techniku dostat odněkud z kasáren X stovek kilometrů blíž k místu nasazení (nebo odtud zpět). Ne terénem, tam už ta technika pojede po svých, ale po silnici.
A jel jste někdy za T813 s naloženou T-72? Do sebemenšího kopečka tak 20km/h... A Lea jsou ještě o pár tun těžší...
Jistě, on už hlavně nikdo nechce ty Gripeny.
Ať si je tedy narvou do špic. Přijdou o peníze z pronájmu.
Jj. Taky si nemyslím, že nakonec něco nesleví, i když už to nebude o tolik co poprvé. Zase, berem od nich CV 90, tak se tak uraženě tvářit nemusí. Chápu že je uražená firma, ale tady do toho bude kecat i stát.
Může, ale na jiné podmínky nemusíme přistoupit.
To nemusíme. Stejně jako Švédové nemusí přistoupit na naše.
Jde o to, že na původní pronájem jsme dostali "slevu", protože v té době byl Gripen ve spoustě výběrových řízení a my byli první na řadě kdo je potřeboval. A teď už nám jí z pochopitelných důvodů dát nechce.
Takže zatímco nám chodí výzvy k zaplacení z ciziny, od nás do ciziny jen omezeně...
Zajímavý, že někde to jde a někde ne. Ale on by se do zahraničí musel nejdřív zaslat dotaz a pak teprve výzvu provozovateli, to se místním nemusí, tam se na něj přímo podíváme a to se to pak jednoduše kosí.
Dál rychlost je jednodušší než vážení, tak asi bysme raději radar než váhy (to už jsem také slyšel).
A předávání nevymožených poplatků celňákum je další práce. Jak řekla jedna zástupkyně SMO proč to nejde předat tak jako v Rakousku, tak cituji: "Když si to nevymůžeme my, tak proč bysme to dávali celňákum? To by byl bezpracnej příjem státu. To to raději nechám házet do koše."
Do Českých Budějovic tedy povedou dvě dálnice D3 a DR
Perfektní
Do Olomouce se dostanete pouze po přetížené D1. Dálnice mezi Olomoucí (Mohelnicí) k Čechám je podružná.
(Hitlerova) Dálnice se staví už od roku 1938 a možná bude dokončena ke 100mu výročí zahájení stavby.
Měli bychom se vrátit ke koňským spřežením a volským potahům. K zapřažení máme nadbytek odborníků z ministerstev.
No, zrovna Moraváci by s tím dálničnim kruháčem Vyškov-Kromec-Olomouc mohli mlčet. A Mohelnici je třeba spojit hlavně na Vysoké Mýto, a tam se staví také.
D4 a D3 každá zajistí dopravní obslužnost na jiném břehu Vltavy. A než se z Tábora dostane někdo do dálnici do Prahy... ???
Stalo se mi to jenom jednou, jel jsem asi kilometr na autopilota, a díky půl šesté jsem ani nevyjel z pruhu.
No, před dávnými časy jsem seděl v autě, kde řidič na dálnici usnul, jel rovně a probudili jsme ho až pár cm od středových svodidel, když se s ním kolega vpředu přetahoval o volant... holt táhlá pravá neni rovina 😄. No, dopadlo to dobře, ale dneska při návratech raději nechávám zapnutý line asistent.
Tomu neuvěří ani v jedličkově ústavu toho nejsou ukrajinci schopný bez západu
Proč by ne, na Ukrajině se v době SSSR vyrábělo hodně zbraní včetně raketové techniky. Určitě nevaří z vody ani nemusí čekat, jestli jim západ něco z toho, co už nepotřebuje milostivě postoupí. Jen se v době, kdy vám občas do fabriky spadne nějaká ruská raketa špatně rozšiřuje výroba...
Skoro mi přijde, že výrobce dělá zbytečnou práci. Lidé drží volant jak jim to vyhovuje, tak nechápu proč má někdo potřebu dělat něco, co potom musí zdůvodňovat proč to udělal, protože to lidé nepochopili. Stejně je s různými asistenty, které lidé vypínají hned jak vlezou do auta. Osobně mi rozčilují i automatické stěrače, jejichž výsledkem je, že přestanu sledovat silnici a dívám se jestli jsem je nezapomněl vypnout.
Kontrolu jestli nemám stěrače na automat jsem se naučil dělat ještě před nastartováním. Neni nic lepšího, než že se "rozběhnou" kvůli nějaké nečistotě před čidlem po suchém skle :(
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tohle vlastenectví je fajn. My jsme našim hasičům raději pořídili Mercedes 😁
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A dobře jste udělali. A bohužel asi i oproti Tatře dost ušetřili.