V té válce zemřely, byly zmrzačeny nebo zraněny STATISÍCE lidí. Čím je smrt JEDNOHO pilota tak výjimečná, že jí je věnován tak obsáhlý článek? To nemají redaktoři odvahu podrobně psát o frontových liniích (včetně map a grafiky), postupu válčících stran, atd., tedy o věcech, které jsou pro vývoj té hnusné války opravdu podstatné? Smrt člověka je vždy smutná záležitost. Ale smrt jakéhokoli vojáka v jakékoli hodnosti a funkci je pro vývoj té války naprosto zanedbatelná, byť to může znít cynicky.
Co se týká tzv. "aktivistů", tak společnost sklízí jen to, jakou moc jim politici dali. Začalo to tunelem Valík při stavbě dálnice D5 a pokračuje to stále a dále. Co jen potíží při stavbě dálnic způsobil například spolek Děti Země. Nakonec se to vždy postavilo, ale o kolik dráže a o jak později. A v příkladech by se dalo pokračovat. V tomto případě se ale nejedná o účelové a ideologické" zelené" spolky, ale o lidi, kteří tam žijí a kterých se nikdo nikdy na jejich názor neptal. Vláda je prostě chtěla postavit před hotovou věc. A nikdo mě nepřesvědčí, že v té oblasti neexistují prostory po zrušených fabrikách, kde by se ta gigafaktory nedala postavit. ale ono na "zelené louce" se staví jednodušeji. Je to o penězích.
No to se ve SRN tak cca po osmi letech od začátku té invaze začali politici probírat. Přitom soudným lidem to bylo jasné hned od začátku. Invaze islámu do Evropy se musela projevit a projevuje se svou nesnášenlivostí a agresivitou. V Británii si také drbou hlavu, co s tím. O Francii vůbec nemluvě. Ale obávám se, že už je pozdě. A bohužel stále existují síly, které tu imigraci stále podporují. A politici? Sliby, chyby. Nic skutečně účinného nevymyslí a neprosadí.
Tak já to nechápu. Pokud je to hlasování tajné, tak by nikdo neměl vědět, jak jednotliví poslanci hlasovali. Takže jakékoli prohlášení Meloniové je jen prohlášením pro novináře a politology. V praxi její poslanci mohou hodit cokoli, jak podle interních pokynů šéfky, tak podle vlastního názoru. A nikdo nebude vědět, co hodili, pokud po hlasování nebudou muset někomu ukázat zbylé hlasovací lístky.
Je to jeden z důsledků nového zfušovaného zákona o znalcích. Ve starém zákoně, který platil desítky let, byla činnost znalců řízena a kontrolována soudy, tedy mocí soudní. A fungovalo to. Docházelo i případům, kdy byli znalci za své zfalšované posudky zavřeni. V novém zákoně je činnost znalců řízena a kontrolována ministerstvem, tedy mocí výkonnou. A podle zákona je to způsobem, kdy tuto kontrolu v běžných případech dělá zcela formální. Takže se nelze divit, že se děje to, co se děje.
Když vidím, jaké hádky probíhají okolo jednoho železničního mostu v Praze, tak si nedovedu vůbec představit, jaké legislativní problémy by přineslo jen pouhopouhé územní rozhodování o těchto tratích, o výkupech pozemků a dále vůbec nemluvě. A v dnešní době, kdy se všechno stěhuje na silnice, jak osobní tak nákladní doprava, je efektivita opravdu palčivou otázkou.
Takže ten odpovědný člověk, který si v životě šetřil, aby si zajistil svými úsporami důstojné stáří, ostrouhá, protože i když jeho současné náklady na živobytí jsou stejné jako u všech ostatních, tak na dávky nedosáhne a ty celoživotní úspory mu nyní sežerou náklady na základní živobytí. A to vláda pobízí k šetření na stáří.
A to si nemakačenko Benda, který celý aktivní život strávil jen v poslanecké sněmovně, myslí, že tyto velké podnikatelské subjekty nemají peníze na to, aby zaplatily daňové poradce, kteří jim poradí, jak se té dani vyhnout? A pokud nalezly banky atd. legální optimalizaci daní, tak je to jen ukázka nemohoucnosti současné vlády ve výběru daní. Ani tu vymyšlenou speciální daň si nedokáže legislativně ohlídat. Tak co se Benda diví? Je to pouze a jen vládní ostuda, že vypíše daň, kterou pak nedokáže vybrat.
A lze si položit otázku, zda opravdu povinnou veřejnoprávní televizi v celém jejím rozsahu potřebujeme a chceme. Proč by nešlo vysílání zakódovat obdobně jako u některých komerčních stanic a každý by si platil a měl přístupné jen ty programy ČT, o které má zájem. Za mě osobně by to byla pouze ČT 2 a ČT sport. O zaujaté politické komentáře a zprávy na ČT 1 a ČT 24 nemám zájem, neposlouchám je, ale náklady na ně musím platit, i když nechci. Ono by se pak v případě toho zakódování i mohlo ukázat, že ty miliardy v nákladech na provoz ČT lze výrazně snížit. Ale to by pak asi musela zmizet spousta dobře placených a politicky spolehlivých komentátorů a redaktorů.
Pro mě je naprosto nepochopitelné, že takový strategický most na tak důležité dopravní cestě neměl vůbec žádnou masivní ochranu pilířů právě pro obdobný případ. A ty pilíře byly podle toho videa velmi subtilní, což pro běžný provoz na mostě samozřejmě stačilo, nikoli ale pro přežití těch pilířů v případě nárazu mnoha tisícitunové lodi. Přitom to v USA není zdaleka jediný případ nárazu lodě do mostního pilíře (viz například některé díly TV seriálu "Obrovské stavitelské chyby"), vždy s fatálnímu následky. Takže je vidět, že tamní úřady jsou nepoučitelné.
Ona je vůbec otázka budoucnosti elektromobility jako celku. Ukazuje se, že bez masivních dotací není o elektroauta ten předpokládaný zájem a tedy i budoucí odbyt. A rovněž se ukazuje, že ta elektroauta vůbec nejsou tak ekologická, jak je nám zelenými věrozvěsty stále vnucováno. A konkurence Číny v této oblasti je obrovská. Takže je vůbec otázka, zda se ta gigafaktory, pokud by ji opravdu stát prosadil, uživila, nebo by to byla jen nepodařená investice. A kolik by do toho stát v takovém případě zbytečně vrazil ve formě nějakých daňových úlev, dotací, příprav území atd.?.
Mám tomu tedy rozumět tak, že v zastávce Terminál 3 řidič vyběhne, aby stáhnul sběrače proudu, aby mohl jet na baterie, a na zpáteční cestě je zase bude nahazovat zpět na troleje? Já jsem starý a pamatuji jako malý kluk, jak kdysi řidiči trolejbusů s těmi sběrači zápasili, když jim náhodou někde vypadly. Ono to nahození na trolej nebylo vůbec jednoduché, zejména za větru nebo večer. Mně toto řešení s dopravou na letiště trolejbusy připadá hodně praštěné. Proč tam neprotáhli tramvaj, která nyní končí na Dědině? Je to už řídce obydlená rovinná oblast, kde by prodloužení tramvajové tratě bylo bez problémů. A cestující by jeli až do středu města bez přesedání. A ta tramvaj by nijak nezatěžovala již nyní v ranní špičce přetížený příjezd do města po Evropské ulici. A odpoledne naopak.
Vložíte-li peníze do banky, nemáte žádný prostor nebo možnost ovlivňovat nějaké rozhodování této banky. Vložíte-li peníze do kampeličky, stáváte se družstevníkem, můžete se účastnit valných hromad, vidíte do toku peněz a celkového chodu kampeličky, jste spolumajitelem. A to může být důvod vkladu toho miliónu. Být družstevníkem a vidět pod koberec. A proto také může být účelové to "opomenutí" při majetkovém přiznání. Neukazovat na tento "finanční" ústav.
Že je zákaz plynových kotlů v praxi nerealizovatelný, je jasné každému soudnému člověku. Například ne v každém rodinném domě lze namontovat nějaké tepelné čerpadlo. Ale jak a čím by si ti blázni představovali náhradu plynového etážového topení v bytech v bytových domech? A takových bytů jsou desetitisíce, možná statisíce. O lokálním plynovém topení v bytech ve starších domech nemluvě. A hlavně ať bruselští byrokraté neříkají, že vše lze převést na elektřinu. té totiž za několik let bude v Evropě díky Green Dealu naprostý nedostatek. Ale je nutné toto vše také říci naprosto jasně magorům v Bruselu, kteří takový nápad prosazují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ten most byl postaven před cca 100 lety z tehdejších materiálů a na tehdejší zatížení. Nic netrvá věčně. Prostě jeho čas skončil a dnes už současné dopravě nestačí. Nový most je nutností, i když se to staromilcům nelíbí.
2 odpovědi