Tak snad lepší dálnice mimo obce, než to tahat vše přes obce, vyšší emise a lidi v těch vesnicích jsou zatíženi obrovskou dopravou, Dálnice by pomohla všem. Ono už jen obchvaty obcí, aby tranzitní doprava po silnicích první třídy nemusela jezdit přes žádnou obec by dost pomohla. Ano, je to stavba v přírodě, ale kolik máme nesmyslně velkých polí, kde se pěstuje třeba řepka a pak se z toho dělají "biopaliva". Na zachycení vody jsou ty pole skoro stejná jako dálnice. Proč raději neuzákoníme, že na halách podél dálnic musí být zelená střecha nebo tak něco? Nebylo by to lepší?
Ano, obchvaty obcí by měly být priorita, Ale hlavně v návaznosti na současné silnice a ne obludné stavby v úplně jiné trase.
Rozumim tomu dobre, ze odroci nejaky rozhodovaci proces kvuli doplneni par stanovisek o 9 (slovy DEVET) mesicu?
V tomhle kocourkove fakt nepostavite nic. Cekal bych, ze na to budou mit dotcene instituce, nebo fyzicke osoby neco jako 30, nebo dobra, 90 dnu? Ale trictvrte roku.
Tohle je fakt kocourkov. Pak se divime, ze jezdime mezi krajskymi mesty 100km dve hodiny. Jak za krale klacka...
A vadí to, jet 2 hodiny? V zájmu životního prostředí by bylo dobré život trochu zklidnit a zpomalit.
V strategickém národním zájmu je mít dálnici z Rakous do Prahy čili aby se člověk dostal za 120 minut od hranice a ne za 240 do hlavního města. Nejde jenom o Čechy ale především i o Němce, kteří budou moci jezdit rychleji do Deutschlandu například do Drážďan. Otázka je ve středních Čechách jasná : buď si vybereme ekonomický a nebo ekologický zájem nic víc nic míň 🎩.
V současné době, kdy je Země na hranici kolapsu životního prostředí, je nutno jednoznačně upřednostňovat ekologii. Němci ať si jezdí přes Německo a nejlépe vlakem.
ŘSD a spolu s ním většina řidičů bezohledně ničí další a další části české krajiny. Komunisté se také při stavbách dálnic chovali bezohledně k okolí, ale nyní je to mnohem horší. Proč stavíme další a další dálnice?. Nechce snad Evropa silniční dopravu co nejvíce omezovat a auta se spalovacími motory zakázat. Už aby to bylo.Pokud by se postavilo tolik mostů budou desetitisíce lidí pod nimi dýchat vzduch a jíst zeleninu, ovoce a houby s tunami mikročástic z otěru pneumatik. To jejich zdraví jistě neprospěje. Uvažují studie vlivu dálnice na životní prostředí i s těmito vlivy? A co neustálý hluk?
Ja myslim, ze to co bude v roce 2030 v Praze uz Hriba nemusi trapit. Totalne roze…l celou Prahu s umyslem, ze kdyz to vsechno zkomplikuje tak vsichni zacnou jezdit mhd. Ne, nezacnou, naopak, aut bude pribyvat a tak se to musi resit a ne ze kvuli eko teroristum budu vsude ubirat pruh kde uz predtim byla pretizena doprava, tak ted je tuplem (viz Krejcare, Jana Zelivskeho, Kolbenova atd atd). Nechapu proc nekdo da moznost cloveku z vesnice delat dopravu v Praze. To jako ja, jako prazak sem jel delat chytryho na pole. Pirati roze…li co mohli, jeste, ze jim nevyslo se dostat do vedeni Malesicke spalovny, kde se snazili vystipat soucasneho reditele.
MHD musí být v Praze jednoznačně preferována. Je nesmyslné aby přibývala další auta, do Prahy se prostě nevejdou a už teď dělá automobilová místa některá místa v Praze neobyvatelná. Město musí být hlavně pro lidi, ne pro hlučné, smradlavé plechovky.
Tak si projeďte třeba Německo, za poslední roky vyhodili všechny tyhle šroty tam kam patří, nežijeme v 90kách, 98% občanů jezdí slušně a není potřeba je takhle buzerovat. A ten zbytek na motorkách k tomu tohle zařízení opravdu nedonutí...
Kdo jezdí slušně, pro toho snad není dodržování pravidel buzerace, ale samozřejmost.
Nejen tato obec. Dost divné radary jsou na celém území Vimperska. Stačí se podívat na Google, třeba i recenze Městského úřadu.
Nejsou výjimky, kdy při příjezdu do města, v ten moment míjení značky, pokud máte rychlost 55km, přijde pokuta. A ruku na srdce, takovou rychlost máte i s větrem v zádech a když se plynule brzdí, je reálné, že v moment míjení značky 49km a min prostě nemáte.
A řekla bych, že je bezpečnější jet 55km a koukat před sebe třeba na cyklistu než koukat na tachometr, hlavně aby tam byly vhodné kilometry.
Dá se jet v pohodě třeba 45 km/h, je to rychlost maximální, ne přikázaná.
57!!!? Raketová rychlost za 1500??? Kdysi byla v obci 60 a když se dodržuje, tak nikoho neohrožuje. Chápu, že když pojede 70-90...nevím, je to nebezpečné a ať mu klidně vezmou noty, ale tohle ne a navíc je to pár "vyčůraných" obcí, co si takhle na úkor lidí přilepšují...Říčany, Kolín, Vimperk...přísahal jsem si, že do nich nikdy nepojedu na výlet a nikdy tam neutratím ani korunu..🙂. Omlouvám se, ale kvůli těmto "buzeracím" občanů se pak dostávají do politiky lidé, kteří klidně slíbí, "že to tak nenechají", viz Motoristé....
Je tam rychlost omezená na 50 km/h, kvůli bezpečnosti obyvatel a ochraně před hlukem. Tak jakápak diskuze, kdo jede i v části úseku mezi začátkem a koncem obce víc než 50 km/h pokutu si plně zaslouží. V místě je i autobusová zastávka v obou směrech a silnici přechází turistická značka. Řidiči jezdí často bezohledně, tak na ně musí být přísnost. Pokud chceme patřit do vyspělé Evropy, musíme se naučit ctít pravidla. V Rakousku či Švýcarsku by nechápali, o čem tato diskuze je.
Úplně se aut lidé asi nevzdají, ale pravděpodobně se těžiště dopravy přesune na hromadnou. I nákladní doprava se bude více přesouvat na vlakovou. Budeme však ještě dlouho doplácet na nerozvážné politické využívání evropských dotací
ke stavbám rozhleden, místo dálnic a rychlodrah.
Právě výstavba dálnic je v době, kdy se chceme zbavit automobilů zcela zcestná. Je potřeba přestat používat auta na delší vzdálenosti, to je úloha železnice, v regionální dopravě případně i elektrobusů. Elektroauto by mělo sloužit, tak max. k dopravě z nějaké samoty na nejbližší nádraží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hloupý titulek, vlak byl zrušen proto, aby se zabránilo šíření invazivního druhu veverky.