Jo - takže staří a nemocní lidé z vesnic se budou belhat o holi do autobusu, kde si při nastupování či vystupování s velkou pravděpodobností zlomí ruku nebo nohu, . Místo aby si zajeli jednou za týden na velký nákup, budou se do toho autobusu belhat obden, protože těžkou tašku s hůl dohromady neunesou. Lidé z vesnic budou na podpoře, protože autobus tam sice jezdí - ale ráno, v poledn a večer - což neodpovídá pracovní době, nehledě na to, aby rodiny k tomu ještě zvládli odvézt dítě do školky. Rodiče dojíždějící za prací budou mít každý den minimálně o hodinu méně času na děti, které stráví v MHD, místo aby byli brzy doma autem, Na týden na hory už rodiny se dvěma či více dětmi nebude moct jezdit, protože i s vybavení pro 4-5 lidí se do autobusu prostě nevejdou, většinou by všechna zavazadla nedonesli ani na tu zastávku. atd atd.
Až jednou dospějete, dostanete rozum a založíte rodinu s dětmi - zjistíte, že vámi propagované myšlenka byl nereálný blábol. Tedy pokud nejste komouš a nechcete děti od malička svěřit státní výchově a ve volném čase studovat příslušnou ideologickou literaturu,.
Ale paní Šporková, já už rodinu dávno založil a vychovali jsme 3 děti, 2 již dospělé.
Já jsem vyrostl v rodině bez auta a sodiči jsme cestovali hodně, vše veřejnou dopravou, bez auta, z vesnice, pravda, s dobrou autobusovou dopravou. A 100 m od domu nám pak postavili dálnici, po které jezdí spousta lenochů do práce a z práce autem adělají hluk, že se nedá sednout na zahradu. Přitom po stejné dálnici je vedena častá autobusová doprava, která kvůli těm lenochům v osobních autech často uvázne spolu s nimi v nesmyslných kolonách.
S dětmi jsme také velmi cestovali, v podstatě vše vlakem, v klidu získali jsme tím spoustu času, kdy jsme mohli trávit čas společně hraním her, povídáním., pozorovaním krajiny, nebo při cestě dál spánkem. Jezdili jsme do hor, na Slovensko, i k moři, k Baltu, do Slovinska.....
Pravda, po založení rodiny jsme se přesunuli z hlučného domu u dálnice na menší, klidnou vesnici, s horší dopravní obsluhou o víkendu a po narození třetího dítěte jsme si také udělali řidičské průkazy a koupili automobil, který používáme téměř výhradně k asi 6 km dlouhé cestě k nádraží na hlavní trati. Cestujeme hodně, já ujedu vlakem za rok, pracovně i soukromě s rodinou, nějakých 15000 až 20000 km, a autem méně než 500 km za rok.
Takže žádný nereálný blábol, ale dvěma generacema prověřená praxe. Já nejsem pro úplný zákaz automobilů, ale pro rozumné omezení jejich využívání.
Když to shrnu, emise z dopravy osobními automobily nejde příliš omezit, pneumatika má prostě velký valivý odpor, auto je oproti přepravovaným osobám hodně těžké, Nebezpečný je i otěr z pneumatik. Doprava auty zatěžuje okolí hlukem. Bezpečnost této dopravy je těžko zabezpečitelná. Proto je potřeba, co nejvíce, omezit a znevýhodnit (finančně či administrativně)dopravu osobními auty a motivovat lidi na používání dopravy hromadné, ideálně kolejové, elektrifikované, všude, kde lze. Aby osobní auto bylo voleno jen v těch nejnutnějších případech a na krátké vzdálenosti
Tak snad lepší dálnice mimo obce, než to tahat vše přes obce, vyšší emise a lidi v těch vesnicích jsou zatíženi obrovskou dopravou, Dálnice by pomohla všem. Ono už jen obchvaty obcí, aby tranzitní doprava po silnicích první třídy nemusela jezdit přes žádnou obec by dost pomohla. Ano, je to stavba v přírodě, ale kolik máme nesmyslně velkých polí, kde se pěstuje třeba řepka a pak se z toho dělají "biopaliva". Na zachycení vody jsou ty pole skoro stejná jako dálnice. Proč raději neuzákoníme, že na halách podél dálnic musí být zelená střecha nebo tak něco? Nebylo by to lepší?
Ano, obchvaty obcí by měly být priorita, Ale hlavně v návaznosti na současné silnice a ne obludné stavby v úplně jiné trase.
Rozumim tomu dobre, ze odroci nejaky rozhodovaci proces kvuli doplneni par stanovisek o 9 (slovy DEVET) mesicu?
V tomhle kocourkove fakt nepostavite nic. Cekal bych, ze na to budou mit dotcene instituce, nebo fyzicke osoby neco jako 30, nebo dobra, 90 dnu? Ale trictvrte roku.
Tohle je fakt kocourkov. Pak se divime, ze jezdime mezi krajskymi mesty 100km dve hodiny. Jak za krale klacka...
A vadí to, jet 2 hodiny? V zájmu životního prostředí by bylo dobré život trochu zklidnit a zpomalit.
V strategickém národním zájmu je mít dálnici z Rakous do Prahy čili aby se člověk dostal za 120 minut od hranice a ne za 240 do hlavního města. Nejde jenom o Čechy ale především i o Němce, kteří budou moci jezdit rychleji do Deutschlandu například do Drážďan. Otázka je ve středních Čechách jasná : buď si vybereme ekonomický a nebo ekologický zájem nic víc nic míň 🎩.
V současné době, kdy je Země na hranici kolapsu životního prostředí, je nutno jednoznačně upřednostňovat ekologii. Němci ať si jezdí přes Německo a nejlépe vlakem.
ŘSD a spolu s ním většina řidičů bezohledně ničí další a další části české krajiny. Komunisté se také při stavbách dálnic chovali bezohledně k okolí, ale nyní je to mnohem horší. Proč stavíme další a další dálnice?. Nechce snad Evropa silniční dopravu co nejvíce omezovat a auta se spalovacími motory zakázat. Už aby to bylo.Pokud by se postavilo tolik mostů budou desetitisíce lidí pod nimi dýchat vzduch a jíst zeleninu, ovoce a houby s tunami mikročástic z otěru pneumatik. To jejich zdraví jistě neprospěje. Uvažují studie vlivu dálnice na životní prostředí i s těmito vlivy? A co neustálý hluk?
Ja myslim, ze to co bude v roce 2030 v Praze uz Hriba nemusi trapit. Totalne roze…l celou Prahu s umyslem, ze kdyz to vsechno zkomplikuje tak vsichni zacnou jezdit mhd. Ne, nezacnou, naopak, aut bude pribyvat a tak se to musi resit a ne ze kvuli eko teroristum budu vsude ubirat pruh kde uz predtim byla pretizena doprava, tak ted je tuplem (viz Krejcare, Jana Zelivskeho, Kolbenova atd atd). Nechapu proc nekdo da moznost cloveku z vesnice delat dopravu v Praze. To jako ja, jako prazak sem jel delat chytryho na pole. Pirati roze…li co mohli, jeste, ze jim nevyslo se dostat do vedeni Malesicke spalovny, kde se snazili vystipat soucasneho reditele.
MHD musí být v Praze jednoznačně preferována. Je nesmyslné aby přibývala další auta, do Prahy se prostě nevejdou a už teď dělá automobilová místa některá místa v Praze neobyvatelná. Město musí být hlavně pro lidi, ne pro hlučné, smradlavé plechovky.
Tak si projeďte třeba Německo, za poslední roky vyhodili všechny tyhle šroty tam kam patří, nežijeme v 90kách, 98% občanů jezdí slušně a není potřeba je takhle buzerovat. A ten zbytek na motorkách k tomu tohle zařízení opravdu nedonutí...
Kdo jezdí slušně, pro toho snad není dodržování pravidel buzerace, ale samozřejmost.
Nejen tato obec. Dost divné radary jsou na celém území Vimperska. Stačí se podívat na Google, třeba i recenze Městského úřadu.
Nejsou výjimky, kdy při příjezdu do města, v ten moment míjení značky, pokud máte rychlost 55km, přijde pokuta. A ruku na srdce, takovou rychlost máte i s větrem v zádech a když se plynule brzdí, je reálné, že v moment míjení značky 49km a min prostě nemáte.
A řekla bych, že je bezpečnější jet 55km a koukat před sebe třeba na cyklistu než koukat na tachometr, hlavně aby tam byly vhodné kilometry.
Dá se jet v pohodě třeba 45 km/h, je to rychlost maximální, ne přikázaná.
57!!!? Raketová rychlost za 1500??? Kdysi byla v obci 60 a když se dodržuje, tak nikoho neohrožuje. Chápu, že když pojede 70-90...nevím, je to nebezpečné a ať mu klidně vezmou noty, ale tohle ne a navíc je to pár "vyčůraných" obcí, co si takhle na úkor lidí přilepšují...Říčany, Kolín, Vimperk...přísahal jsem si, že do nich nikdy nepojedu na výlet a nikdy tam neutratím ani korunu..🙂. Omlouvám se, ale kvůli těmto "buzeracím" občanů se pak dostávají do politiky lidé, kteří klidně slíbí, "že to tak nenechají", viz Motoristé....
Je tam rychlost omezená na 50 km/h, kvůli bezpečnosti obyvatel a ochraně před hlukem. Tak jakápak diskuze, kdo jede i v části úseku mezi začátkem a koncem obce víc než 50 km/h pokutu si plně zaslouží. V místě je i autobusová zastávka v obou směrech a silnici přechází turistická značka. Řidiči jezdí často bezohledně, tak na ně musí být přísnost. Pokud chceme patřit do vyspělé Evropy, musíme se naučit ctít pravidla. V Rakousku či Švýcarsku by nechápali, o čem tato diskuze je.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jojo ... z venkova a odlehlejších lokalit už teď mizí lidi, zejména mladší a po zavedení Vámi proklamovaných (vcelku dost zeleně totalitních) se ty oblasti vylidní úplně. Ale co, už tu byla totalita hnědá, rudá, tak snad přežijeme i tu zelenou ...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zelenou, při trochu rozumném jednání přežijeme, a musíme ji prožít, abychom , se my nebo naše děti nedostali do totální klimatické změny