To není jejn krach něnecké cestoky FTI, v této zemi si lidé tak neskutečně závidíl, to je to co chce Filov 5, kolka, zničilat uto zemi neskutečněa havně proti sobě poštvals lidi této země!!!Takže v září se zapojit do stávek - zdravotnici,lékaři již avizovali, školy neotevřou, státní zaměstnacni se také připojí - hlaně lidi spojme proti tétot vládě, a´t jsou pryč do podzimu!!!!!
Plácáte nesmysly!!
No, myslím, že vlak, jako součást dopravního systému je výborný. Pokud sledujete toky lidí a zboží, dá se objektivně určit, kde vlak dává smysl a odlehčuje přetížené ostatní dopravě. Ale také, kde smysl nedává. Nastudujte si třeba efektivitu této služby ve Švýcarsku. Ale jistě, pokud nikam nejezdíte ani neposíláte zboží, nemá smysl ani dálnice. Tedy pro vás. I když, kritika drah je jistě na místě, o tom žádná...
Benešovy dekrety, především ten o beztrestnosti zločinů páchaných při odsunu, jsou stejné zvěrstvo, jako to, co páchali někteří Němci. Jenže Němci se už dávno omluvili a tehdy platné zákony zrušili. My, abychom náhodou nějakého komouše převlečeného z essesáka neurazili nebo nepotrestali, tak ze sebe děláme blbce všichni. Smutné.
Tak tu koukám na ty reakce. A je vidět, že se nejraději vyjadřují ti nehloupějsi. Nikdo nic nekrade ani nevyváží na západ, pokud tady někdy někdo kradl tak Rusové. Nic není tajenho a jestli si někdo myslí, že neumí naší lidé ohlídat památné předměty je mimo. Jejich cena je nevycislitelna a patrně jsou proto nepojistitelne. Zaroveň jsou neprodejné. Ale souhlasím, že by se měly vystavit i u nás. Neblbněme!
Myslím- že jde o skvělý počin a rizika s ním spojená jsou mnohem menší, než třeba rizika, která by byla spojená s podobnou výstavou v Brně. Potvrzení sdílených hodnot to je přesně to, proč takové kzlrurní poklady vznikaly a vznikají. Ne proto, aby byly zamčene v trezorech. Ale uspiřádat vystavu třeba v Ostravě nebo Olomouci by bylo taky fajn, byť jistě drahé.
No, nemyslím, že je to tak jednoduché. Nejde jen o peníze, ale nové technologie jsou ze střednědobého pohledu,vzdy výzvami pro všechny výrobce. Nejsem nijak fascinován elektroauty, ale i ta přinesla nové pohledy na dopravu, které se dále rozvijí. A že se na vyvoji podilí automobilky, které léta vydělávaly je možná logické. A je moc fajn, ze si take múžeme říci teď už musime myslet zase jinak. Nic není tak smrtící jako stabilita a neměnnost. Takže ano, máme drahé komplikace, ale mame i nové výzvy a to se počíta. Konec konců, tanky na baterie asi vyrábět nebudeme.
Řekl bych, že sklady mají plné i čeští výrobci. Špatně odhadli, kolik se prodá výrobků za ceny, které dramaticky navýšili. Je to normální podnikatelský omyl a důsledek sobectví, které ničí důvěru. A výsledky se dostavují. Prostě český trh je malý, ti kdo mohou kupují místní produkty, ale jen od dodavatelů, kterým důvěřují. Nebo jezdí pro sýry do Rakouska jako my, protože jsou prostě lepší a Alpské sýry u nás nikdo nevyrábí. Ty dovezené jsou mnohem dražší, než v Rakousku. Řetězce si tvoří vlastní značky, které jsou kvalitní a dostupné a velkovýrobci neumí prodat své výrobky v zahraničí. A je jedno z jakých důvodů. Nejspíš se bojí konkurence. Jinak, máslo dáváme do mražáku běžně, třeba když odjíždíme, i přes to, že téměř jistě už jednou zmraženo bylo. Funguje i chutná úplně stejně.
Nikoli Rohlík, ale Rabbit rozehrál politickou hru. Rozhodnutí o vyřazení Rabbitu ze sortimentu je svobodné a paní Veceřová si může myslet také co chce. Ani spotřebitel nechce být rukojmím. Ani zahraničních, ani našich agrobaronů. A znát kolik našich peněz dostává jakákoli firma je normální. Rovnice "velký obrat=velká dotace" je nesmysl.
Zlodeji od Zelenych vas opet budou okradat.
Ptate se jak, takov sitova jizdenka, o ktere se zde pise se neprodava del ujetych kilometru za plnou cenu ale za dotace.
Dotace je to za co v minulosti velmi casto sekali ruce, kdyz nekdo druheo oloupil, tak mu za trest treba usekli ruku, lamali jej v kole a podobne.
Dnes sa takovym loupezim rika dotovana politika.
Nejsem vyznavač dotací, ale úplně s vámi nesouhlasím. I ve firmě, pokud máte nějaký společný zájem, který je pro budoucí fungování firmy důležitý, tak investujete, třeba i do nákupu nových technologií a pod. a třeba i na úvěr Podnítit uvažování o způsobu dopravy, který využiji je myslím dostatečný společný zájem pro to, abychom do něj investovali, třeba i formou finanční podpory. Tuto investici děláme proto, aby se nám vrátila ve formě zefektivnění systému jako celku. Nejde přitom jen o peníze, ale i o kvalitu života. Je správné se přít o taková řešení, ale nepokládám za moudré ideologicky odsuzovat jakoukoli formu podpory. Navíc, žijeme v reálném světě, náš stát je pro mnoho produktů malý a je tedy v našem zájmu hledat konsenzus na úrovni EU.Právo na to, abychom předkládali své nápady a přesvědčovali kolegy jistě máme. A každý nápad se v demokracii dá změnit, což je vidět třeba i na GreenDealu. Jen to chce svůj čas o precizní argumentaci a práci. A pokud se dotace jednou rozběhly, není možné je den ze dne zastavit. Ale možné je je krok za krokem prověřovat a neefektivní měnit nebo rušit. Dotace nesmí být ideologií, ale nástrojem. Ani být proti nesmí být ideologií, ale alternativou. Ale to píšu jen za sebe.
Díky za zajímavou reflexi. Ten spoj do Lyonu jste vybrali dobře. No i tak je to 14 hod 20 min jízdy. Pokud vám to někde na přestupu neujede. Ale uznávám, že to může být pro milovníka vlaků k vydržení. Taky mám rád vlaky, ale zas tak moc ne. Myslím, že je to pro vlak daleko. Víc mne mrzí, jak dlouho jezdíme do oklních měst jako Varšava, Vídeň, Zurich, Budapešť, Bratislava, Berlín a pod. Myslím, že vlak dává smysl, v provedení, které jsme schopni provozovat, tak do 1000 km. Pokud funguje. Absurdita, že z Rybníka (Č.Krumlov) do Lipna nad Vltavou odjíždí celý den vlaky 2 minuty před příjezdem rychlíků z Lince (stejný dopravce ČD) však ukazuje, že vstřícnost cestujícím u ČD opravdu zajišťuje personál vlaků, pokud vůbec někdo. Proč nemůže být před odjezdem vlaku 30 min. otevřený stánek, třeba na peroně a pojízdný a třeba i provozovaný JLV, s možností zakoupení něčeho jednoduchého na cestu a třeba pití, to opravdu nechápu. Mějte se a mnoho dalších dorodružství na dráze!
Tak sledujte dál a je vidět, že i koza rozumí petrželi víc než vy zemědělství, prasata a jejich výkupní ceny jsou již velmi dlouho s malými výkyvy na hraně rentability a to ještě před tím než se zde vůbec objevil nějaký agrobaron a mléko je na tom podobně jen o málo lépe. Je vidět, že pro ty prostší stačí ke komentování zemědělství pouze to co řeknou nějací pochybní novináři a ano v zemědělství se pohybuji a pracuji již od roku 1987 doposud.
Pokud je něco na hraně rentabilty a vlastník je odpovědný a svobodný, sníží náklady a zvedne cenu. Pokud jeho náklady zásadně ovlivňuje konkurence, v tomto případě agrobaroni, kteří vlastní celý řetěz výrobců zemědělských potřeb,nemůže změnit nic, jen dělat jejich politiku. Jinak, Green Deal je m.j. reakcí na bezuzdné drancování, které mu předcházelo. Je to jen názor a ten se jistě bude vyvíjet. To neznamená, že je bezchybný nebo debilní. Je předložen k diskuzi. A k diskuzi tam, kde dává smysl, tedy v EU. Protože my sami nemůžeme změnit ani zajistit vůbec nic.Soběstačnost začíná dávat smysl až na evropské úrovni, nikoli u nás. Myslím, že ani protesty zemědělců nejsou pouze důsledkem GD, ale i manipulací ze strany vlád, které jsou odkázané na své voliče. Což je normální, ale hloupé.
Ten člověk má pravdu. Veřejné soutěže jsou vypsány především na cenu. Doplácíme na to všichni. U složitějších zakázek dojde k tomu, že vyhraje ten, kdo srazí cenu, ačkoli všichni ví, že za ty peníze se produkt dodat nedá. Je to důsledek neschopnosti investora definovat kriteria kvality a také strachu ze systému, který neumí vyhodnotit kvalitu, jen čísla. A hrozby napadení výsledku levnějším, ale nekvalitním dodavatelem.Výsledkem jsou třeba pražské trolejbusy, které byly od Škody - Solaris o 5% levnější než švýcarské, ale nevytočí se, narozdíl od těch švýcarských, v požadovaném oblouku na kruhovém objezdu. A co teď? Důvod je zřejmý. V době soutěže ještě tyto výrobky neexistovaly, ale požadavek na reference byl prohlášen za diskriminační. Teď může zákazník tak akorát vést soudní spory, které ale cestující neodvezou. Kdo tedy prohál? Občané, z jejichž daní jsou tyto zakázky placené. A kdo vyhrál? Dodavatel, který prodá zboží, které není kvalitní. Smutná realita soutěže s kriteriem cena.
Myslím, že jde o to, kolik nás tedy firmy, občany i stát stojí koruna a jaké trvalé naklady by přineslo euro. Vše ostatní je jen maskování vlastních zájmů. Typl bych si, že největší náklady na korunu čerpají banky a její orgány. Proto si pan Singer nemůže hrát na nezávislého odborníka. Navíc je navázán na VK staršího, což je opravdu trapas.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Článek ok, titulek stupidní. Degraduje obsah článku.