B747 je impozantní éro a má značné zásluhy na letecké dopravě ve světě. Stojí za to si přečíst historii jeho konstrukce a výroby. Začali kvůli němu stavět novou fabriku a to v době kdy ještě nevěděli jestli se "povede". Ovšem cestovat v něm na dlouhých tratích (na krátkých samozřejmě nelítá) ve třídě economy není rozhodně žádná selanka. Cestující nacpaní jako sardinky, vydýchaný vzduch a dostat se z prostředních sedadel když jeden potebuje např. na WC je mnohdy atletický výkon, nehledě na to že před tím WC je stále fronta. Před prvním letem se 747 jsem se těšil ale to nadšení mě rychle přešlo.
Mám také špatnou skušenost s nízkonákladouvou společností, když zrušila let na který jsem měl já i další koupenou letenku. Letěli jsme s kolegou pracovně do Pakistanu, Praha-Dubai s Emirates a pak dále s nízkonákladovými Blue air. Letenky nám koupil zaměstnavatel. Zůstali jsme trčet v Dubai 24 hodin bez jakékoli informace, tyhle nízkonákladovky nemají svoje pevné přepážky, dovolat se jim nedá a ani na centrálních informacích neměli žádné informace o našem letu. Samozřejmě nám uletěl i další spoj z Karáčí do Faisalabadu. Neposkytli nám ani ubytování, stravu jako je to u solidních aerolinek, protože to nízkonákladovky neposkytují. Nakonec po nějakém čase a stížnostech jsme se dozvěděli, že prostě zrušili let protože se jim na něj nesešlo dost pasažérů ale že na žádné náhrady nemáme nárok. Když letět tak jedině se solidní společností která je členem ICAO a nebo radši sedět doma na zadku ale níkonákladovky ani náhodou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud by to byla přesná kopie originálu asi bych se nechal zviklat, zejména ten pozdější typ s pohonem vačky s královským hřídelem a šikmým ozubením. Ale do tohodle dal designer až příliš svého Já. Je lepší udělat novou pěknou motorku než "vypotit" nějakej hybrid.